Ostin 2 vuotta sitten uutena ford henkilöauton, hinta oli varusteineen 26500€. Nyt 36tkm ajettuna tarjosin vaihtoon Wetterille, tarjous oli 13 000€ hyvitys!!! Kysyin miten tämä on mahdollista niin sanoivat että näitä on myyty uutena niin halvalla!
Kannattaa muistaa tämä kun menee FORDIA ostamaa!!
Ford menettää arvostaan yli puolet 2 vuodessa!!
109
788
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa valehdella. Pelkäätkö Toyotan omapoika, että Ford tulee ja jyrää Toyotan?
- Anonyymi
Tein pari viikkoa sitten tilaussopimuksen uudesta autosta (ei Ford), vaihdossa annoin vm 2014 Fiesta Titanium 1.0 EcoBoost, ja hyvityshinta pari kymppiä alle 10000€ eli n. 50% hinnasta, jolla ostin Fiestan aika lailla tasan 6 vuotta sitten. Autolla ajettu n. 70000km.
Kannattaa aina pyytää tarjous useammasta liikkeestä, ja hyvityshintaa olennaisempaa on väliraha halutuin varustein, mahdollisten talvirenkaiden ym kanssa. Myös väliraha oli tuossa tarjouksessa pienin.- Anonyymi
Osta em.mersu siinä hinta säilyy vallan hyvin ,kuulin justiinsa jotta 4vuotta 100000km aj.myytävänä ollut 2.5vuotta ilman ensimmäistäkään soittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta em.mersu siinä hinta säilyy vallan hyvin ,kuulin justiinsa jotta 4vuotta 100000km aj.myytävänä ollut 2.5vuotta ilman ensimmäistäkään soittoa.
Laitas hinnan kohdaleen niin ois mennu nyt sulannu lisää 12000e
- Anonyymi
Noh se ei ole minun vika jos ei usko, mutta tarjous on koneellani tallessa ja tarjouksen teki Kajaanin Wetteri! Saattaa olla viimeinen Ford jonka uutena ostan. Ja käytettynä jos olen ostamassa niin muistan maijnita asiasta!
- Anonyymi
Älä jaksa. Autojen hinta puolittuu 5-6 vuodessa ellei siinä ole jotain selkeää vikaa. Ainoa jossa putoaa tuota nopeammin on Tesla josta lähtee 50-60% 2-3 vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa. Autojen hinta puolittuu 5-6 vuodessa ellei siinä ole jotain selkeää vikaa. Ainoa jossa putoaa tuota nopeammin on Tesla josta lähtee 50-60% 2-3 vuodessa.
Kajaanin Wetterillä asia on näin! Tarjous löytyy edelleen! Muistakaa kun Fordia ostatte!
- Anonyymi
On muitakin liikkeitä kuin Kajaanin Wetteri.
Ford on hyvin haluttu vaihdokki ja sen arvo toimii ihan yleisten kavojen mukaan.
Kerro toki mikä malli on kyseessä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa. Autojen hinta puolittuu 5-6 vuodessa ellei siinä ole jotain selkeää vikaa. Ainoa jossa putoaa tuota nopeammin on Tesla josta lähtee 50-60% 2-3 vuodessa.
Ja vielä nopeammin putoaa Audissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä nopeammin putoaa Audissa!
Diesel audi pudottaa hinnastaan 2 vuodessa yli50% myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diesel audi pudottaa hinnastaan 2 vuodessa yli50% myös.
Mutta sitä ei tartte myydä parin vuoden päästä kun quattrolla on niin mahtava ajaa. 10 vuotta ja 300tkm jo samalla 1.8T ja quattro. Hyvää ei tartte vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitä ei tartte myydä parin vuoden päästä kun quattrolla on niin mahtava ajaa. 10 vuotta ja 300tkm jo samalla 1.8T ja quattro. Hyvää ei tartte vaihtaa.
Pikku audiin ei mahdu aikuinen edes sisään, ei jakoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku audiin ei mahdu aikuinen edes sisään, ei jakoon!
Ehkä ei LÄSKI aikuinen. Sporttinen perhekin sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa. Autojen hinta puolittuu 5-6 vuodessa ellei siinä ole jotain selkeää vikaa. Ainoa jossa putoaa tuota nopeammin on Tesla josta lähtee 50-60% 2-3 vuodessa.
kun lukee Auto Bild nro 4 lehteä 100000km kestotesti Skoda Kodiag 2.0 tdi 190hv 4x4 Sgout DSG testiautonhinta 4/2018 oli 53817e nyt 2/2020 hinta 23675e hinnan pudotus 28085e eli 100000km ajettu auto 2 vuotinen niin-50% merkkiä katsomatta.
- Anonyymi
niin myyty halvalla niin pitää myydä keyttetynäkin halvalla .aika outoa lokikkaa.jos oikea hinta vaikka 32000e myyty 26500 niin se pitäs olla 2 vuotiaana 18500e.
- Anonyymi
uskon kaveria koittakaa vaihtaa 2 vuotiaita autojanne niin ylätyt olisin ajetellu et 3 vuotias hinta puolittuu mut 2 vuodessa - 50 % kun lähitapiola laskelmissa 1 vuosi -18% ja 2 vuotias - 14 % = 32 % mut -50 % on jo kamalaa mutta miksi kaveri tulis turhaa puhumaan yritin omani myydä oulun wetteriin sanovat on liikaa vaihtoautoja toyota ostaa vain omia merkkejä.
- Anonyymi
Ei sitä noin lasketa, vaan alenevalle pääomalle ladketaan esim -14%.
Joka vuosi arvon alennus euroissa pienenee vaikka % olisi sama.
- Anonyymi
MITÄÄN AUTOA EI KANNATA OSTAA UUTENA.
25 0000 eur corollan tai Golfin hinnasta sulaa yli 5000-1 0000eur todella nopeasti.
Minä voin ajaa yhtä hyvällä autolla useita vuosia tuohon 5000€ .- Anonyymi
Me vähän varakkaamat ostamme uusia autoja on köyhillä sitten suurempi käytettyjen valikoima. ( tulot 250 000 e/ v)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me vähän varakkaamat ostamme uusia autoja on köyhillä sitten suurempi käytettyjen valikoima. ( tulot 250 000 e/ v)
Tienaan saman summan, mutta kuukaudessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tienaan saman summan, mutta kuukaudessa!
vitun köyhät
- Anonyymi
turha sanoa että puolittuu 6 vuodessa osta tänään uusi auto ja kysy mitää saa suorassa kaupass a sonotaan 32000e auto niin max 25000e kesällä ajettu 8000km jos et usko kysy kamux tai vaunula tai juhanauto tai veho tai wetteri vaihossa saa hiukan enenmän mut suoramyynti ja sit vaikka suora osto- 6kk lähtee helposti 7000e pois ostohinnasta.
- Anonyymi
Puhutaan vaihtokaupasta, hönö ja opettele kirjoittaman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan vaihtokaupasta, hönö ja opettele kirjoittaman.
koulu loppu vuonna 1966. en osaa kirjottaa. mutta tilantet voi muuttua tottakai voi ajaa uudella pitkään kun on 5000e auto. mutta on paljon autoilijoita jotka ajaa 2-3 vuotta. 20000e autojota pidät 3 vuotta ajat 45000km ja on oma arvonalenema 522ekk ei se sun 5000e arvonalema montavuotta mene 10 vuodenpäästä se on 2400e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koulu loppu vuonna 1966. en osaa kirjottaa. mutta tilantet voi muuttua tottakai voi ajaa uudella pitkään kun on 5000e auto. mutta on paljon autoilijoita jotka ajaa 2-3 vuotta. 20000e autojota pidät 3 vuotta ajat 45000km ja on oma arvonalenema 522ekk ei se sun 5000e arvonalema montavuotta mene 10 vuodenpäästä se on 2400e.
Nyt vaari pois palstoilta, sekoilet siihen malliin.
- Anonyymi
Massapostaus palstan valtias häirikön spammi avaus.
- Anonyymi
Ei ole spämmi eikä tarjous ole vieläkään kadonnut sähköpostistani. Taidat itse olla ko liikkeen myyjä?
- Anonyymi
Monetkin merkkiuskolliset jo vaihtaneet merkkiä kun merkkinä enään niin terävävintä kärkeä ja merkin tunnusomaisuus jo hiukan kadonnut ja enään fiesta ja focus hiukan vain enään myy kun katumaasturit jo hiukan vanhentuneita.
- Anonyymi
6500€ / vuosi olisi normaalia vähän kalliimmalla autolle.
Aloittaja ei kerro mistä mallista on kysymys.
Jos autoon on otettu paljon lisävarusteita, menee ne seuraavassa vaihdossa ilmaiseksi.
Jos kyseessä on edellismallin Focus, voi liike yrittää myydä sitä eteenpäin n 15 t€ hintaan. Todennäköisesti ihan sitä siitä ei tule saamaan suoralla kaupalla.
Ehkä kannattaa kysyä muualtakin tarjouksia. - Anonyymi
Minäkin ostin dieselsaabin tonnilla, ja parin vuoden ja100 000 kilometrin jälkeen en saanu siitä kuin puolet ostohinnasta, voi itku ja hammasten kiristys.
- Anonyymi
Kiitos merkittävästä ja älykkäästä panoksestasi tähän keskusteluun.
- Anonyymi
10 vuotta sitten ostin Fordin 3500e ja nyt saan siitä vaihdossa 1000-2000e.
- Anonyymi
Mistään lisävarusteista ei vaihdossa hyvitetä käytännössä mitään, eli jos suunnittelee vaihtavansa autoa viiden vuoden sisällä, niin ei pidä ottaa muita kuin pakolliset lisävarusteet, kuten esimerkiksi talvirenkaat.
- Anonyymi
Kyllä varusteista hyvitetään, mutta ei tietenkään uuden hintoja. Yritä sitten saada hyvä hinta autosta jossa ei ole ilmastointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varusteista hyvitetään, mutta ei tietenkään uuden hintoja. Yritä sitten saada hyvä hinta autosta jossa ei ole ilmastointia.
Ilmastointi taitaa olla kaikissa autoissa vakiovaruste, paitsi jossain Daciassa.
- Anonyymi
jos aloittelija sanoi ostohinnan 26500 niin ei ole Fiestasta kysymys.mondeo ei pidä hintaansa jos ajettu 250000km hinta 2500e
- Anonyymi
Kalkein Fiesta 24000€. Siihen päälle toimituskulut, metalliväri ja talvirengaspaketti, niin on jo yli 26 t€.
Halvin uusi ilman varusteita n 15 t€.
Koita sitten saada malliston kalleimmasta vanhasta yli uuden halvimman hinnan.
- Anonyymi
Mikä malli, ja oliko autossa muita kuin ns. pakolliset lisävarusteet (talvirenkaat, lämmitin)?
- Anonyymi
Lahden laakkoselta ostin VW Golf 1.6 16V variantin vuonna 2003 uuden hintaan 19teur
Tuossa on hinta/laatu ollut kohdallaan kun vertaan nykyisiin uusiin- Anonyymi
Auto on edelleen ajossa, täysin ruosteeton, myös alustasta = suojasin pohjan ja kotelon 2007. Kulut 70€ massat 10 litraa massaa autoon.
Vaihteistoöljyt vaihdatin ensimmäisen kerran 35 000km mittarissa = 40€ kulut
Iskarit ja alustan osat kuin uudessa
Huonon tien alustalla = tosi hiljainen ja vaimentaa hyvin . Uusi 5 ja 6 koppainen golf on äänekkäämpi sisälle. Niissä tulee alustan kautta kuminaa ja muuta sisään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto on edelleen ajossa, täysin ruosteeton, myös alustasta = suojasin pohjan ja kotelon 2007. Kulut 70€ massat 10 litraa massaa autoon.
Vaihteistoöljyt vaihdatin ensimmäisen kerran 35 000km mittarissa = 40€ kulut
Iskarit ja alustan osat kuin uudessa
Huonon tien alustalla = tosi hiljainen ja vaimentaa hyvin . Uusi 5 ja 6 koppainen golf on äänekkäämpi sisälle. Niissä tulee alustan kautta kuminaa ja muuta sisäänSinun Golf ei mitenkään kuulu alkuperäiseen aiheeseen.
Ajele vaan ihan rauhassa sillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun Golf ei mitenkään kuulu alkuperäiseen aiheeseen.
Ajele vaan ihan rauhassa sillä.Kerroin mitä hyvä uusi auto on maksanut ja parempi kuin ford.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin mitä hyvä uusi auto on maksanut ja parempi kuin ford.
Golfissa ei ole mitään parempaa kuin esim Focuksessa.
Jos on vikoja Fordissa niin on sitten moninkertaisesti Golfissa.
Fordin 1.0 ecoboost kestää ihan toisin kuin monivika tsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Golfissa ei ole mitään parempaa kuin esim Focuksessa.
Jos on vikoja Fordissa niin on sitten moninkertaisesti Golfissa.
Fordin 1.0 ecoboost kestää ihan toisin kuin monivika tsi.ecoboosti on vitsi.. kestää vähän päälle 200thkm ja se on sitten moottorin loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ecoboosti on vitsi.. kestää vähän päälle 200thkm ja se on sitten moottorin loppu
Se on paljon siihen nähden kun VWn kone hajoaa jo 60tkm paikkeilla.
- Anonyymi
myytkö 2200e
- Anonyymi
Mun tarjous 16 000e
- Anonyymi
Taisi mennä aloittaja hiljaiseksi, vai loppuuko valheet?
- Anonyymi
aloittaja
Autossa on lisävarusteina , talvirenkaat, vetokoukku, talvipaketti. Tietenkin metalli väri,ym pashaa! Tarjous on naurettava ja epäilen että muilla kuin toyotalla vaihtotarjouset samansuuntaisia.- Anonyymi
ei pysty vastaamaan mikä malli kyseessä kun ei edes omista autoa.
- Anonyymi
Jos varustelet 20 t€ auton 6 t€ lisävarusteilla, niin et näistä lisävarusteista saa kuin jonkun satasen seuraavassa vaihdossa.
- Anonyymi
Niin kauan kun ei tiedä tarkempaa malliversiota on mahdotonta ottaa kantaa onko tarjous huono vai ei. Niitä tarjouksia on tosin helppo pyytää muistakin liikkeistä jolloin saa riittävästi vertailukohtaa hintatasoon.
- Anonyymi
Mikä malli olisin kiinnostunut jos tosiaan 2v ja alta 40 tkm ajettu ehjä auto
- Anonyymi
Kui ne niin rumia ja rupsahtaneen näköisiä ja oloisia, mistä kurasta mahtaa olla tehty?
- Anonyymi
Odotellaan edelleen mistä mallista ja varustelusta on ollut kyse?
- Anonyymi
Näitä hörhöjä on joka merkin sivuilla.
- Anonyymi
Malli on Ford niinkuin otsikko kertoo! Se on aivan sama mikä niistä, se ei muuta sitä tosi asiaa että hinta on tipahtanut yli puolella!
- Anonyymi
No oikeassa maailmassa ei putoa. Keksi edes joku malli ja varusteet hintoineen, niin joku hölmö Tero voisi sinua uskoa.
- Anonyymi
Ford ei ole malli vaan merkki. Ja sinä olet täys törppö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ford ei ole malli vaan merkki. Ja sinä olet täys törppö.
No mikäs on se automerkki josta hinta ei putoa jos ei pteta huomioon erikoismallia
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa, sama tilanne on ainakin Focuksen kanssa. 2.2 vuotta vanhana hinta oli tipahtanut 55% uudesta. Ei alla oleva auto mutta samanlainen!
https://www.tori.fi/kainuu/Ford_FOCUS_58918370.htm?ca=18&w=1- Anonyymi
Mielenkiintoista vaihtelua saman merkin sisällä: Focuksen hyvitysarvo putoaa puoleen 2-3 vuodessa, mutta Fiestan 5-6 vuodessa (ajokilometreistä riippuen). Mikähän tuon eron selittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista vaihtelua saman merkin sisällä: Focuksen hyvitysarvo putoaa puoleen 2-3 vuodessa, mutta Fiestan 5-6 vuodessa (ajokilometreistä riippuen). Mikähän tuon eron selittää?
Niitä on myyty niin halvalla! T. Ford myyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on myyty niin halvalla! T. Ford myyjä.
Molemmat ovat uutena hinnaltaan luokkansa keskitasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat ovat uutena hinnaltaan luokkansa keskitasoa.
Focus on surullisen kuuluisa ruostumisesta, mutta ainakaan oman kokemukseni mukaan Fiesta ei ole läheskään niin ruosteherkkä. Molemmat olen omistanut, toista Focusta ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Focus on surullisen kuuluisa ruostumisesta, mutta ainakaan oman kokemukseni mukaan Fiesta ei ole läheskään niin ruosteherkkä. Molemmat olen omistanut, toista Focusta ei tule.
Taidat olla skoda kuski jos ruostumista pelkäät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista vaihtelua saman merkin sisällä: Focuksen hyvitysarvo putoaa puoleen 2-3 vuodessa, mutta Fiestan 5-6 vuodessa (ajokilometreistä riippuen). Mikähän tuon eron selittää?
Ajomäärä, historia ja jos on ylitarjontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla skoda kuski jos ruostumista pelkäät!
Onhan noihin Focuksiin tehty takuukorjauksinakin ruosteremontteja vaikka kuinka, ihan yleisesti tunnettu asia. Omakohtaista kokemustakin löytyy parivuotiaan Focuksen ruostuvista ovista ja helmasaumasta. Fiestassa ei ollut ruoste ongelmaa.
- Anonyymi
Samanverran näkyy hinta putoavan Volkkarillakin tuosta Nettiauton sivuilta vilkaisin, Wetteri tietysti panee paritonnia lisää hintaa kun auto tule myyntiin. Uuden auton osto on aina se huonoin sijoitus jos laskee rahallista arvoa.
- Anonyymi
Höpö poika se jaksaa puhua skeidaa.
- Anonyymi
Volkkarilla hinnan putoamisen ymmärtää kun dsg ja tsi ei toimi. Fordilla ei samoja ongelmia.
- Anonyymi
Jos pyyntihinnasta ottaa nyt sen pari tonnia pois ja olettaa että se on hyvityshinta, niin en ainakaan nopeasti katsottuna löydä Nettiautosta yhtään v. 2018 Golfia (parivuotiaan normikilometreillä), jossa tuo hinta olisi alle puolet vastaavan uuden Golfin arvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyyntihinnasta ottaa nyt sen pari tonnia pois ja olettaa että se on hyvityshinta, niin en ainakaan nopeasti katsottuna löydä Nettiautosta yhtään v. 2018 Golfia (parivuotiaan normikilometreillä), jossa tuo hinta olisi alle puolet vastaavan uuden Golfin arvosta.
Eihän kyse ollutkaan myyntihinnasta!! Vaan siitä mitä ne tarjoavat vaihdossa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kyse ollutkaan myyntihinnasta!! Vaan siitä mitä ne tarjoavat vaihdossa!!
Uuteen vastaavaan vaihdossa hyvitys on tyypillisesti pari tonnia ( /- jotain) alle sen mikä sitten myöhemmin on pyynti kun auto tulee myyntiin. Eli jos tuollaisen 2018 Golfin hyvityshinnan suuruusluokan laskee tuolla kaavalla (pyynnistä pari tonnia pois) niin ei ainakaan Nettiauto osoita että Golfin arvo putoaisi alle puoleen uuden hinnasta kahdessa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkarilla hinnan putoamisen ymmärtää kun dsg ja tsi ei toimi. Fordilla ei samoja ongelmia.
MOlemmissa myös helvetilliset ruosteongelmat, VW:llä (myös Skoda) hieman pahemmat. Miten voidaan tehdä nykyään noin paskoja autoja enää?
- Anonyymi
On arvostettava menetystä.
- Anonyymi
Mondeo menettää varsinkin 1.0 ecoboostilla noin 60% 2 v arvoaan, varokaa näitä.
- Anonyymi
Varoin ja vaihdoin merkkiä, näin kannattaa tehdä muidenkin fordin ostoa suunnittelevien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varoin ja vaihdoin merkkiä, näin kannattaa tehdä muidenkin fordin ostoa suunnittelevien.
Miksi? Ford on hyvä kärry.
- Anonyymi
Puolet kalliimmalla saattaa ehtiä eläkkeelle, jos se on viimeisin toivosi.
- Anonyymi
Ostin Laakkoselta 11/2017 Focus ST-line hatchbackin kaikilla herkuilla, xenonit, DEATC ilmastointi, 17" alut, metalliväri, kaikenlaista pikkukivaa elektroniikkaa. Uutena 27000e. Auto nyt 2,5v vanha ja ajettu 60tkm.
Laakkonen tarjosi autosta 14500e. En voinut uskoa.
Auto on priimakunnossa, aina huollettu heillä ja viimeisin huolto tehty pari kk sitten. Vähän harmittaa miten arvo laskenut näin. Kuitenkin vastaavia ST-linejä myydään noin 16-20t hinnalla yhä. Toki kaupan pitää se voitto jostain saada mutta en minä pilkkahinnalla myy.- Anonyymi
Näin se menee, tästä lähtien fordit ostetaan käytettynä ja senkin hinnasta tingitään 2 tonnia pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee, tästä lähtien fordit ostetaan käytettynä ja senkin hinnasta tingitään 2 tonnia pois!
Voi ford minkä tempun teit, eihän kukaan sijoita rahaa autoon mikä menettää arvonsa.
- Anonyymi
Vaihdossa vai suora myynti 14500e
- Anonyymi
Ensi viikolla hinnat on kohdallaan varmaan.
- Anonyymi
Wetterillä myynnissä vm -18 fokus hintaan 19900€, auton hyvityshinta 13000€ ? Aika paljon yrittävät välistä ottaa!
- Anonyymi
Lahdessa oli just myynnissä 2018 Focus ajettu vähän alle 18.000 km, 125 heppanen titaniumvarustelu, eli automaatti ilmastointi, lämpiävä tuulilasi, lämpiävä ratti, tupla xeno it, vetokoukku, molemmat rengassarjat kevytmetallivanteilla, ym. Pyyntihinta 18.900 egee ja suora ostohinta 17.500 egeä. Eli kyllä näistä hinta tippuu ihan kohtuudella. Saahan sitä joku wetteri tarjota kokeiluna mitä vaan, mutta onhan niitä muitakin liikkeitä.
- Anonyymi
Pitää myös huomioida että korimalli vaihtui 2018 jälkeen. Vanhan mallin arvo putoaa koska niitä on myyty halvalla ja nyt on tulossa vaihtoon.
- Anonyymi
Mitenköhän ne muut merkit tippuu jos fordikin noin paljon
- Anonyymi
Vw tippuu ja dieselit samaa vauhtia, ei uutena kannata ostaa.
- Anonyymi
Nettiautossa halvin -18 vm fiesta 10,900 ja focus 15,900. Eli aloittaja puhuu totta.
- Anonyymi
Halvin karvalakkimallinen fiesta maksaa uutena alle 15000 ekeä ja focus vanhan mallinen maksoi uutena alle 20000 niin onko se hinta ny pudonnut paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvin karvalakkimallinen fiesta maksaa uutena alle 15000 ekeä ja focus vanhan mallinen maksoi uutena alle 20000 niin onko se hinta ny pudonnut paljon
Näkee että et ole ostanut ikinä uutta autoa! Jos auton hinta on 19.900 joutuu siitä suomessa maksamaan 24.900 jos ottaa mukaan tarpeelliset varusteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että et ole ostanut ikinä uutta autoa! Jos auton hinta on 19.900 joutuu siitä suomessa maksamaan 24.900 jos ottaa mukaan tarpeelliset varusteet.
Auton hinnan päälle tulee toimituskulut, lämmitin ja talvirenkaat. Nuo on luokkaa pari tonnia ( /- jotain, esim. renkaita ei yleensä kannata ottaa liikkeen kautta). Mitä ne loput tarpeelliset varusteet on joihin menee kolme tonnia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että et ole ostanut ikinä uutta autoa! Jos auton hinta on 19.900 joutuu siitä suomessa maksamaan 24.900 jos ottaa mukaan tarpeelliset varusteet.
Ostanu montakin uutta autoa jos ymmäryksessä on vikaa niin on sinun asia kirjoitin selvästi karvalakki mallista ja alkaen hinnasta en mistään lisävarusteista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että et ole ostanut ikinä uutta autoa! Jos auton hinta on 19.900 joutuu siitä suomessa maksamaan 24.900 jos ottaa mukaan tarpeelliset varusteet.
Älä keksi. Renkaat vanteineen pikkuautoon n1000€, lämmitin ja toimituskulut 1000€.
Kokonaishinta 22000€. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä keksi. Renkaat vanteineen pikkuautoon n1000€, lämmitin ja toimituskulut 1000€.
Kokonaishinta 22000€.Kuka on niin idootti ettää maksaaa vanteista ja kumeista 1000e?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on niin idootti ettää maksaaa vanteista ja kumeista 1000e?
Aika moni. Isompaan autoon maksaa sarja 2000€
Jos ei ole rahaa, pitää ostaa kiinarenkaat ja peltivanteet vähän halvemmalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni. Isompaan autoon maksaa sarja 2000€
Jos ei ole rahaa, pitää ostaa kiinarenkaat ja peltivanteet vähän halvemmalla.Tallissa on 5 sarjaa alumiinivanteita renkaineen. Erilaisia originaalisarjoja hyvine kumeineen 16-18", yksikää sarja ei ole maksanut 1000e yhtennsä. Merkkirenkaat sarja 350-500e sarja. Vannesarjat halvin 80e ja kallein 300e.
- Anonyymi
ei ihme
jakaa tekniikan VWskodan kanssa - Anonyymi
Äläkä unohda ostettaessa myös sitä että tuon parin vuoden aikana todennäköisesti takuuseen on korjattu vaikka mitä, mutta parin vuoden jälkeen maksat ITSE kaiken. Uusissa autoissa on todella kalliita vikoja. Tuhat euroa on pikkuraha.
- Anonyymi
Onko uusissa kalliita vikoja, olen kovasti eri mieltä ja kokemusta on yli kymmenestä uudesta autosta.
- Anonyymi
Ostaa kerralla kaksi ja ajelee puoli vuotta.
- Anonyymi
Jotkut antavat auton päästä niin kurjaan kuntoon ettei niitä kukaan suostu ostamaan. Vaikuttaa tietty hyvityshintaankin.
- Anonyymi
Fordin hinta laskee siten, että esim. 25.000 euroa maksaneesta autosta saa 5-vuoden jälkeen 10.000 euroa. Lisäksi häviät erikseen ostetut talvirenkaat ja aluvanteet, sekä lohkolämmittimen mahd. muut lisävarusteet.
Fordien huono maine perustuu 20-vuoden takaisiin paskoihin, joita myivät 1-vuoden takuulla, joka ei korvannut mitään. Autot kestivät juuri ja juuri sen takuuajan, jonka jälkeen ne ruostuivat pystyyn ja tekniikkakin oli aivan kepulia hajoavia vetoakseleita myöten. Itsellä oli 2001 -mallinen uutena ostettu Mondeo ja se hajosi lähes totaalisesti ensimmäisen 5-vuoden aikana.
Ihmisillä on pitkä muisti ja vaikka Ford olisikin nykyään hyvä auto, sen maine autona on mennyttä.
Samanikäisestä Toyotasta sai reilusti enemmän vaihdossa.- Anonyymi
Kokemusta 2000 mallin Focuksessa. Eka vuosi meni suht hyvin. Muutama korjaamokäynti.
Mutta toinen vuosi olikin sitten pelkkää korjaamista. Onneksi oli suosittu malli ja pääsin vielä eroon siitä.
Sittemmin kokemusta ex avohoidon -13 mallin Focuksessa. Jotain pientä oli, mutta takuuseen kirjailijat. Paljon on laatu parantunut. Ajettavuus on ollut fordissa erittäin hyvä jo pitkän aikaa. - Anonyymi
Juurikin näin, ei enään fordeja!
- Anonyymi
Uuden auton osto ei ole mitään loistobisnestä. Mitä kalliimpi kosla sitä enemmän tippuu arvo, mutta olkoon sitten niin.
- Anonyymi
Skoda kodiag kestotesti 2vuotta 100000km liikenne vakuutus 843e vuossi täyskasko 1380e vuosi ajoneuvero300e vuosi dieseliä 10390e 2vuottahuollot 30000km 347e 60000km 654e 90000km 491e kulut saksassa muttahinta uutena oli tämäauto 4/2018 oli 51760e ja 2/2020 23675e arvon alenema 28085e että ei halpaa auton pito kyllä 2 vuodessa tämänhintaset autot tippuu yli 50 % jos ajettu 100000km 2 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1647323Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334429Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202535- 682092
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977