Niin puhuttaisko me..vai suudeltais :)
Jos me tavattais
85
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan puhuttu jo niin paljon että suudeltais !!!
- Anonyymi
Samaa mieltä;)
- Anonyymi
En voisi suudella kaksinaamaista.
- Anonyymi
Molempia tietenki ;)
- Anonyymi
Tuskimpa. Pari sanaa vaihdettaisiin ja poistuisin paikalta. Aivan kuten ennenkin.
- Anonyymi
Miksi sen pitää olla niin? Sitäkö sä haluat?
En ole ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sen pitää olla niin? Sitäkö sä haluat?
En ole ap.Ei siinä ole paljoa sanomista, kun toinen on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole paljoa sanomista, kun toinen on varattu.
Näinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole paljoa sanomista, kun toinen on varattu.
En tiennyt, että oot varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt, että oot varattu.
Hän on. En minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on. En minä.
Niin arvelinkin:)
- Anonyymi
Ilman koronaa, suudeltaisiin kielisuudelmin.
- Anonyymi
Riippuu varmaan susta ja ehkä vähän paikasta🤔
- Anonyymi
Jos ja jos. .
- Anonyymi
Meidän oma universumi on siinä hetkessä minkä yhdessä luomme, oli paikka tai tilanne melkein mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Jos se on ulkopuolella niin puhuminen jossakin vaiheessa suudelmaan..
- Anonyymi
Itse ainakin koin sellaisen jännitteen välillämme, että olisi vaikeaa olla suutelematta..Ap
- Anonyymi
Juuri näin:)
- Anonyymi
Puhuttaisiin miehen kanssa. En lähde ensimmäistä kertaa tutustuessa suutelemaan.
- Anonyymi
Heh. Omia baarikokemuksia on, että kaverin kaverin kaverimimmi hyökkäsi heti pari tuntia ensikohtaamisemme jälkeen baaripöydän yli suutelemaan, baari oli täysi mutta mitä pienistä. Ei vielä tiedetty edes toistemme nimiä ja mun kaveriporukka yritti olla näkemättä. ;D
Ontherocksis se.
Intohimoinen ihastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa mutta tietysti romanttiset tunneasiat on melkoisen eri asia.
Sori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Omia baarikokemuksia on, että kaverin kaverin kaverimimmi hyökkäsi heti pari tuntia ensikohtaamisemme jälkeen baaripöydän yli suutelemaan, baari oli täysi mutta mitä pienistä. Ei vielä tiedetty edes toistemme nimiä ja mun kaveriporukka yritti olla näkemättä. ;D
Ontherocksis se.
Intohimoinen ihastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa mutta tietysti romanttiset tunneasiat on melkoisen eri asia.
Sori.Toki alkoholi vaikuttaa asiaan :D sivulliselta
- Anonyymi
Ei lesborakkaudelle.
- Anonyymi
Jos me tavattais vapaammassa ympäristössä niin ei siinä enää aikaa tuhlattais puhumiseen;)Toki sitäkin tehtäisiin, kunhan ensin saa purettua nää pahimmat jännitteet..
- Anonyymi
Mutta tavtaanko me koskaan vapaamassa ympäristössä.
- Anonyymi
Tää 18: 03 olis kyl just mun juttu, mitä toivoisin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tavtaanko me koskaan vapaamassa ympäristössä.
Ei, ennenkuin jompikumpi uskaltaa tehdä jotain asialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ennenkuin jompikumpi uskaltaa tehdä jotain asialle.
Nyt viellä vähän pitäis malttaa vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt viellä vähän pitäis malttaa vai mitä?
Mikä on vähän? ja miksi pitäisi malttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on vähän? ja miksi pitäisi malttaa?
Siksi ettei se ole sun kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ettei se ole sun kaivattu.
Yes, näinhän se menee.
- Anonyymi
Yrittäisin puhua sulle järkeä. Mitä vaikuttaa?
- Anonyymi
Mä oon herkkä mies. Mun kanssa on valitettavasti juteltava. Ekoilla treffeillä voi pitää kädestä.
- Anonyymi
Sitten jutellaan. En tahdo sua säikäyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten jutellaan. En tahdo sua säikäyttää.
Mä en malta odottaa, että saan kysellä kaikkea! On niin paljon mistä voisimme puhua. Vaikka oon arka ja semmoinen vähän juro niin tiedätkö, oon sinusta sitten innoissani kuin pikkupoika ystävästä. Haluan kysyä kaikkia hassujakin kysymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en malta odottaa, että saan kysellä kaikkea! On niin paljon mistä voisimme puhua. Vaikka oon arka ja semmoinen vähän juro niin tiedätkö, oon sinusta sitten innoissani kuin pikkupoika ystävästä. Haluan kysyä kaikkia hassujakin kysymyksiä.
Ihanasti sanottu. Kysy mitä haluat koska niin haluan mäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti sanottu. Kysy mitä haluat koska niin haluan mäkin.
Kuulostat tosi lempeälle ja luotettavalle. Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat tosi lempeälle ja luotettavalle. Öitä.
Hyvää yötä sullekin.
- Anonyymi
Ei kumpaankaan. Vaivaantunut tuijotus vain.
- Anonyymi
Entäs hymy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs hymy?
Eipähän tuo oo ennenkään hymyillyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän tuo oo ennenkään hymyillyt.
Mutta voisko jo hymyillä? Uskaltaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voisko jo hymyillä? Uskaltaako?
Enhän minä sille mitään voi jos minun seurassa ei hymyilytä. Ei kenenkään tarvitse väkisin hymyä vääntää.
- Anonyymi
Tehtäisiin kumpaakin.
- Anonyymi
Niin munkin mielestä .:)
- Anonyymi
Ihanan M naisen kanssa varmaan suudeltaisiin kiihkeästi mutta myös juteltaisiin jos suut saisi sille aikaa ;)
- Anonyymi
Niin totta😊
- Anonyymi
Kauanko pitää vielä odottaa että tähän päästään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko pitää vielä odottaa että tähän päästään?
Toivottavasti ei kauaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 vuotta on jo yhtä pusuakin jo odotettu.
Ite oon jo 5 vuodessa pussannu 15 miestä!
Käytte hitaalla M-nainen! Voi voi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nyt oikeastaan sinusta kiinni:)
- Anonyymi
Mun puolesta voitais tehdä molempia :)
- Anonyymi
Minä (mies) kysyisin sinulta (nainen) - Mitä sinulle kuuluu? (niin kuin olen ennenkin kysynyt) Sinä vastaisit - Ihan hyvää... (niin kuin olet kertonut itsestäsi ennenkin)
Sitten se olisi niinkuin siinä koko homma. Kaikki tärkeimmät tuli sanottua. Eikä suudeltu. - Anonyymi
Puhuttais ja lopulta suudeltais. Puhuisin sut niin solmuun ja lämpimäksi, ettet voisi enää vastustaa kiusausta. Varo vaan. M->N
- Anonyymi
Oowow, nyt oli paha...
- Anonyymi
Lähellä ollaan käyty?
- Anonyymi
Jos olisin Hän, tuohon riittää sun katse. ♥️ Jos oltaisiin kahden rauhassa... en todellakaan voisi vastustaa. Muidenkin seurassa tekee tiukkaa. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin Hän, tuohon riittää sun katse. ♥️ Jos oltaisiin kahden rauhassa... en todellakaan voisi vastustaa. Muidenkin seurassa tekee tiukkaa. 😆
Jos tämä olis mulle, olisin onnesta soikeena. Oon valmis milloin vaan, kun hän vain uskaltaa päästää tarpeeksi lähelle. M->N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä olis mulle, olisin onnesta soikeena. Oon valmis milloin vaan, kun hän vain uskaltaa päästää tarpeeksi lähelle. M->N
Mitäs jos vaan annettaisiin kerrankin mennä, kerrankin? Luulen, että kumpikin meistä olisi onnellinen siinä hetkessä. Se olisi silmiin katsominen intensiteetillä jo koskettaminen voisi olla huimaa. Taidat jo arvata, että mä olisin ihan valmis sulle.
Mua ei nukuta, kun vaan ajattelen sua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos vaan annettaisiin kerrankin mennä, kerrankin? Luulen, että kumpikin meistä olisi onnellinen siinä hetkessä. Se olisi silmiin katsominen intensiteetillä jo koskettaminen voisi olla huimaa. Taidat jo arvata, että mä olisin ihan valmis sulle.
Mua ei nukuta, kun vaan ajattelen sua.Kiva jos menee oikealle henkilölle. Oon valmis, kyllä. Mutta kerropa vaikka etunimen eka kirjain ja paikkakunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos menee oikealle henkilölle. Oon valmis, kyllä. Mutta kerropa vaikka etunimen eka kirjain ja paikkakunta?
Mikä estää sua niitä kertomasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos menee oikealle henkilölle. Oon valmis, kyllä. Mutta kerropa vaikka etunimen eka kirjain ja paikkakunta?
Eiköhän tuo ole taas varattu S-nainen työpaikan nuorempaa miestä vonkaamassa. Hymiöiden sijoittelusta näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo ole taas varattu S-nainen työpaikan nuorempaa miestä vonkaamassa. Hymiöiden sijoittelusta näkee.
Tai sitten mies jostain muualta Suomesta.
M- mies, vaan ei se palstan yleis- M.
- Anonyymi
Molempia.
- Anonyymi
Se olisi varmaankin lopun alkua.
- Anonyymi
Jos nyt jotenkin oltaisiin onnistuttu pääsemään toisille treffeille (ekat kerrat tavattiin töissä ja sitten oli ensimmäset ja viimeiset treffit yhtäaikaa) niin en osaa ajatella muuta kuin silmiin tuijotusta liikuttuneena ja kädestä pitämistä.
- Anonyymi
tässä siis nainen miettii miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tässä siis nainen miettii miestä.
Olitte siis samaan aikaan treffeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitte siis samaan aikaan treffeillä?
Yhdessä oltiin treffeillä, eiväthän ne muuten treffit olisi olleetkaan. Koska ollaan oltu vain noilla yksillä treffeillä niin ne olivat ensimmäiset ja sillä ajankohdalla viimeiset. Tulevaisuus näyttää tuleelo niitä lisää.
Molempia
=)- Anonyymi
Muutama sana vaihdettais, kiinteää tuijottelua jonkun aikaa ja sit pusuttelua :)
- Anonyymi
Jos me tavattaisiin työn ulkopuolella ja kahden, niin jotenkin luulen että juteltaisiin ekaksi silmiin katsellen (niin kuin tänään). Veikkaan, että kumpikin ujostelisi ensin, mutta halu lähelle olisi niin voimallinen suuteluun ja kosketukseen se kuitenkin etenisi. Veikkaan, että löytäisimme toisemme sisäkkäin tiukasta katsekontaktista.
- Anonyymi
Noinhan siinä luultavasti kävisi, ja veikkanpa, että juuri siksi me emme tapaa työpaikan ulkopuolella kahdestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan siinä luultavasti kävisi, ja veikkanpa, että juuri siksi me emme tapaa työpaikan ulkopuolella kahdestaan.
"Ehkä juuri siksi olen tämänlainen, beibi sä oot mun elämän nainen... "Jos ruuti on kuivaa, antaa sen palaa. Siksi se on olemassa 😉
- Anonyymi
Ensiksi uppoutuisin hetkeksi hänen kauniisiin silmiin ja kuuntelisin mitä ne vastaavat.. :)
- Anonyymi
Töiden ulkopuolella?
- Anonyymi
Puhuminen on yliarvostettua ;))
- Anonyymi
Viimeksi ei ainakaan paljon enää puhuttu sen jälkeen kun ekan kerran suudeltiin, mitä nyt välillä muutaman sanan sai sanottua väliin ennen kuin ei voinut vastustaa enää kiusausta suudella uudestaan ja uudestaan
- Anonyymi
Jo ajatus siitä, että saisin suudella häntä joskus, tekee aivan hulluksi. Haaveillut siitä olen kyllä usein. Luultavasti se ei kyllä koskaan tule toteutumaan ja se saa minut todella surulliseksi.
- Anonyymi
Mikä kaatuisi yhteen suudelmaan?
Vai kaatuuko suudelma rohkeuden puutteeseen?
..? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaatuisi yhteen suudelmaan?
Vai kaatuuko suudelma rohkeuden puutteeseen?
..?Tässä tapauksessa ei ole kyse rohkeuden puutteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa ei ole kyse rohkeuden puutteesta.
Mutta pitäiskö vaan katsoa mitä siitä seuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitäiskö vaan katsoa mitä siitä seuraa?
Riippuisi varmaan kuka suutelon hekuman tuottaja olisi, tuttu vai random vastaantulija?
- Anonyymi
Rakas ystävä. Me puhuisimme...Puhuisimme...Puhuisimme ja sitten luennoisin sinulle.
- Anonyymi
Suklaasilmällä suukottelua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341