Niin puhuttaisko me..vai suudeltais :)
Jos me tavattais
Anonyymi
8453
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Paraaneeko Suomen talouselämä rollaattoriväelläEläkeiännostajia ovat ne, jotka eivät nojaa rollaattoriiin 70-vuotiaina vaan ovat karanneet aikoja sitten Fugeen tai Sveitsiin. Absurdia. Pelkkää ikämatematiikka, millä ei ole totuuspohjaa. Ikärajan siirtoko kohottaa ta…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
Vastaukset 84
Vanhimmat
Ollaan puhuttu jo niin paljon että suudeltais !!!
Samaa mieltä;)
En voisi suudella kaksinaamaista.
Tuskimpa. Pari sanaa vaihdettaisiin ja poistuisin paikalta. Aivan kuten ennenkin.
Miksi sen pitää olla niin? Sitäkö sä haluat?
En ole ap.
Ei siinä ole paljoa sanomista, kun toinen on varattu.
Näinpä.
En tiennyt, että oot varattu.
Hän on. En minä.
Niin arvelinkin:)
Ilman koronaa, suudeltaisiin kielisuudelmin.
Molempia tietenki ;)
Riippuu varmaan susta ja ehkä vähän paikasta🤔
Jos ja jos. .
Meidän oma universumi on siinä hetkessä minkä yhdessä luomme, oli paikka tai tilanne melkein mikä hyvänsä.
Jos se on ulkopuolella niin puhuminen jossakin vaiheessa suudelmaan..
Itse ainakin koin sellaisen jännitteen välillämme, että olisi vaikeaa olla suutelematta..Ap
Juuri näin:)
Puhuttaisiin miehen kanssa. En lähde ensimmäistä kertaa tutustuessa suutelemaan.
Heh. Omia baarikokemuksia on, että kaverin kaverin kaverimimmi hyökkäsi heti pari tuntia ensikohtaamisemme jälkeen baaripöydän yli suutelemaan, baari oli täysi mutta mitä pienistä. Ei vielä tiedetty edes toistemme nimiä ja mun kaveriporukka yritti olla näkemättä. ;D
Ontherocksis se.
Intohimoinen ihastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa mutta tietysti romanttiset tunneasiat on melkoisen eri asia.
Sori.
Toki alkoholi vaikuttaa asiaan :D sivulliselta
Ei lesborakkaudelle.
Jos me tavattais vapaammassa ympäristössä niin ei siinä enää aikaa tuhlattais puhumiseen;)Toki sitäkin tehtäisiin, kunhan ensin saa purettua nää pahimmat jännitteet..
Mutta tavtaanko me koskaan vapaamassa ympäristössä.
Tää 18: 03 olis kyl just mun juttu, mitä toivoisin😊
Ei, ennenkuin jompikumpi uskaltaa tehdä jotain asialle.
Nyt viellä vähän pitäis malttaa vai mitä?
Mikä on vähän? ja miksi pitäisi malttaa?
Siksi ettei se ole sun kaivattu.
Yes, näinhän se menee.
Yrittäisin puhua sulle järkeä. Mitä vaikuttaa?
Mä oon herkkä mies. Mun kanssa on valitettavasti juteltava. Ekoilla treffeillä voi pitää kädestä.
Sitten jutellaan. En tahdo sua säikäyttää.
Mä en malta odottaa, että saan kysellä kaikkea! On niin paljon mistä voisimme puhua. Vaikka oon arka ja semmoinen vähän juro niin tiedätkö, oon sinusta sitten innoissani kuin pikkupoika ystävästä. Haluan kysyä kaikkia hassujakin kysymyksiä.
Ihanasti sanottu. Kysy mitä haluat koska niin haluan mäkin.
Kuulostat tosi lempeälle ja luotettavalle. Öitä.
Hyvää yötä sullekin.
Ei kumpaankaan. Vaivaantunut tuijotus vain.
Entäs hymy?
Eipähän tuo oo ennenkään hymyillyt.
Mutta voisko jo hymyillä? Uskaltaako?
Enhän minä sille mitään voi jos minun seurassa ei hymyilytä. Ei kenenkään tarvitse väkisin hymyä vääntää.
Tehtäisiin kumpaakin.
Niin munkin mielestä .:)
Ihanan M naisen kanssa varmaan suudeltaisiin kiihkeästi mutta myös juteltaisiin jos suut saisi sille aikaa ;)
Niin totta😊
Kauanko pitää vielä odottaa että tähän päästään?
Toivottavasti ei kauaa ;)
50 vuotta on jo yhtä pusuakin jo odotettu.
Ite oon jo 5 vuodessa pussannu 15 miestä!
Käytte hitaalla M-nainen! Voi voi
Se on nyt oikeastaan sinusta kiinni:)
Mun puolesta voitais tehdä molempia :)
Minä (mies) kysyisin sinulta (nainen) - Mitä sinulle kuuluu? (niin kuin olen ennenkin kysynyt) Sinä vastaisit - Ihan hyvää... (niin kuin olet kertonut itsestäsi ennenkin)
Sitten se olisi niinkuin siinä koko homma. Kaikki tärkeimmät tuli sanottua. Eikä suudeltu.
Puhuttais ja lopulta suudeltais. Puhuisin sut niin solmuun ja lämpimäksi, ettet voisi enää vastustaa kiusausta. Varo vaan. M->N
Oowow, nyt oli paha...
Lähellä ollaan käyty?
Jos olisin Hän, tuohon riittää sun katse. ♥️ Jos oltaisiin kahden rauhassa... en todellakaan voisi vastustaa. Muidenkin seurassa tekee tiukkaa. 😆
Jos tämä olis mulle, olisin onnesta soikeena. Oon valmis milloin vaan, kun hän vain uskaltaa päästää tarpeeksi lähelle. M->N
Mitäs jos vaan annettaisiin kerrankin mennä, kerrankin? Luulen, että kumpikin meistä olisi onnellinen siinä hetkessä. Se olisi silmiin katsominen intensiteetillä jo koskettaminen voisi olla huimaa. Taidat jo arvata, että mä olisin ihan valmis sulle.
Mua ei nukuta, kun vaan ajattelen sua.
Kiva jos menee oikealle henkilölle. Oon valmis, kyllä. Mutta kerropa vaikka etunimen eka kirjain ja paikkakunta?
Mikä estää sua niitä kertomasta?
Eiköhän tuo ole taas varattu S-nainen työpaikan nuorempaa miestä vonkaamassa. Hymiöiden sijoittelusta näkee.
Tai sitten mies jostain muualta Suomesta.
M- mies, vaan ei se palstan yleis- M.
Molempia.
Se olisi varmaankin lopun alkua.
Jos nyt jotenkin oltaisiin onnistuttu pääsemään toisille treffeille (ekat kerrat tavattiin töissä ja sitten oli ensimmäset ja viimeiset treffit yhtäaikaa) niin en osaa ajatella muuta kuin silmiin tuijotusta liikuttuneena ja kädestä pitämistä.
tässä siis nainen miettii miestä.
Olitte siis samaan aikaan treffeillä?
Yhdessä oltiin treffeillä, eiväthän ne muuten treffit olisi olleetkaan. Koska ollaan oltu vain noilla yksillä treffeillä niin ne olivat ensimmäiset ja sillä ajankohdalla viimeiset. Tulevaisuus näyttää tuleelo niitä lisää.
Molempia
=)
Muutama sana vaihdettais, kiinteää tuijottelua jonkun aikaa ja sit pusuttelua :)
Jos me tavattaisiin työn ulkopuolella ja kahden, niin jotenkin luulen että juteltaisiin ekaksi silmiin katsellen (niin kuin tänään). Veikkaan, että kumpikin ujostelisi ensin, mutta halu lähelle olisi niin voimallinen suuteluun ja kosketukseen se kuitenkin etenisi. Veikkaan, että löytäisimme toisemme sisäkkäin tiukasta katsekontaktista.
Noinhan siinä luultavasti kävisi, ja veikkanpa, että juuri siksi me emme tapaa työpaikan ulkopuolella kahdestaan.
"Ehkä juuri siksi olen tämänlainen, beibi sä oot mun elämän nainen... "Jos ruuti on kuivaa, antaa sen palaa. Siksi se on olemassa 😉
Ensiksi uppoutuisin hetkeksi hänen kauniisiin silmiin ja kuuntelisin mitä ne vastaavat.. :)
Töiden ulkopuolella?
Puhuminen on yliarvostettua ;))
Viimeksi ei ainakaan paljon enää puhuttu sen jälkeen kun ekan kerran suudeltiin, mitä nyt välillä muutaman sanan sai sanottua väliin ennen kuin ei voinut vastustaa enää kiusausta suudella uudestaan ja uudestaan
Jo ajatus siitä, että saisin suudella häntä joskus, tekee aivan hulluksi. Haaveillut siitä olen kyllä usein. Luultavasti se ei kyllä koskaan tule toteutumaan ja se saa minut todella surulliseksi.
Mikä kaatuisi yhteen suudelmaan?
Vai kaatuuko suudelma rohkeuden puutteeseen?
..?
Tässä tapauksessa ei ole kyse rohkeuden puutteesta.
Mutta pitäiskö vaan katsoa mitä siitä seuraa?
Riippuisi varmaan kuka suutelon hekuman tuottaja olisi, tuttu vai random vastaantulija?
Rakas ystävä. Me puhuisimme...Puhuisimme...Puhuisimme ja sitten luennoisin sinulle.
Suklaasilmällä suukottelua