Mulla oli hyvä olo;)
Silloin kun katsoit niin
29
526
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelläpä ei jos ihastus jää katsomaan pidempään :(
Miehelle. - Anonyymi
Samoin... odotan että aika kuluu, jotta.... mutta... tai kun..
- Anonyymi
Ai sun alapäätä?
- Anonyymi
Viimeisin hymy pelasti päivän ja antoi toivoa tulevaan nainen....töissä viimeviikolla käytävällä.
- Anonyymi
turvallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=xu_bQzVYzJ4
katseesi vastaus, uskollinen, en arvannutkaan, vain tunsin sun
rauhotu olihan siinä hyvä olla, siks tulinkin hieman lähelle sua, miestä =)
- Anonyymi
Mullakin oli hyvä olo silloin aina kun hän hymyili ja katsoimme toisiamme silmiin. Nyt olen pelkkä zombi joka ei erota aurinkoa kuusta. Eihän meillä ikinä mitään ollut mutta jäit mieleeni. Ja kiitos hymyistä ja katseista. Olisin kyllä niin hymyäsi vailla taas.
- Anonyymi
Minullakin oli mies hyvä olo kun katsoit niin
- Anonyymi
Käytävällä?
- Anonyymi
neiti menee nyt eteenpäin, etenee.....
https://www.youtube.com/watch?v=pXrjMaVoTy0
minulla oli hyvä olo kakkahousuissa, vai oliko kakka housuissa, ehkä tuo katseesi..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytävällä?
En tiedä voiko sitä käytäväksi sanoa.
- Anonyymi
Silloin pitäisi olla enemmän hetkiä, jolloin voit katsoa lisää 😉
- Anonyymi
Niin, nyt on kyllä huono olo,(
- Anonyymi
No niin, nyt riittää tämä palstailu, jos alat rajaamaan sitä mitä voin lukea. :D
Tiedät itsekin että jos päätän jotain, niin se on siinä. Jatkappa sinä vaan itseksesi sitten täällä. Huomenna en enää täällä käy. Onneksi se on nyt loppu.- Anonyymi
Mihin tää nyt liittyy? Kukaan mitään voi rajata. Selvennä.
Sivusta, vaikka katsottu on kuten aloittajakin. - Anonyymi
No, ei sillä väliä. Päätin nyt että lopetan muutenkin täällä käymisen. Huomisesta en enää tule tänne, kun tasokin on teinitasoa. Etsin jonkun palstan joka vastaa enemmän omaa tasoani.
Hyvä tunne nyt kun päätin asian ja tiedän lopettavani täällä. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei sillä väliä. Päätin nyt että lopetan muutenkin täällä käymisen. Huomisesta en enää tule tänne, kun tasokin on teinitasoa. Etsin jonkun palstan joka vastaa enemmän omaa tasoani.
Hyvä tunne nyt kun päätin asian ja tiedän lopettavani täällä. :)Kokeile sitä eliittikumppania. Olen varma, että on juuri sinun tasoisesi paikka. Itse olen enemmän tällainen haaveilija ja kuvittelija. Hyvää jatkoa teille molemmille lähtijöille. Hauskaa loppuelämää.
Toivoo nainen.
- Anonyymi
Sinäkin sai minut siinä hetkessä onnelliseksi. ♥️ Se katse on niin lempeä ja rakastava. Sinulla on kauneimmat silmät, mitä olen nähnyt. Saako niin sanoa, vaikka olet mies?
Näin sinusta, että sinäkin sait siitä hetkestä hyvän olon. Se katse on niin puhdas ja aito, etten haluaisi tätä edes sanoa, muttei seksuaalisuus ole rakkauden vastakohta. Rakkaus ilman seksuaalisuutta on parhaimmillaan ”vain” syvää ystävyyttä. Seksuaalisuus on tärkeä osa rakkautta. Siinä hetkessä tunsin lämpöä, lempeyttä ja rakastavan katseen hyvällä ololla. Sait minut kuitenkin taas kiehumaan halusta. (Ei oo eka kerta). Koko illan on tuntemukset jatkuneet. Kosteaa...😘🥰(Ups, tunnustus). ♥️ Taidat tietää miten vaikutat muhun...
Olen luovuttanut tietyllä tavalla ja hyväksynyt eten sinua saa. Silti sait minut tänään ajattelemaan, että ehkä ihan pieni osa sinusta saattaisi haluta katsoa miltä kahden tuntuisi viettää aikaa ja tutustua. Voi olla, että tämä intuitio on mielikuvitustani. Minä olen edelleenkin niiden sanojen takana mitä sinulle kirjoitin kesällä ja nyt syksyllä. Ei minun tunteistani ole tapahtunut muutoksia. Jos tuo intuitio olisi edes vähän totta, olisin taivaissa. ♥️ Se mitä nään silmistäsi kertoo, jostain hyvin poikkeuksellisesta. Olen iloinen, että olen saanut sinuun tutustua. - Anonyymi
Eräs mies kun kesällä katsoi syvälle silmiini, niin sitä en unohda koskaan. En koskaan aiemmin
ole ollut niin huumaantunut kenenkään silmistä ja katseesta kuin hänen. Koko syksy ja talvi mennyt häntä ja hänen kauniita silmiä kaivatessa. Hänen lähellään oli muutenkin niin hyvä olla ja tunsin itseni niin onnelliseksi silloin.- Anonyymi
Missä näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitte?
Eräässä paikassa, missä ainoastaan nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä paikassa, missä ainoastaan nähtiin.
Tämä sopisi omaan tilanteeseen ja varmasti monien muidenkin. Alkaako miehen nimi millä kirjaimella entä sinun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopisi omaan tilanteeseen ja varmasti monien muidenkin. Alkaako miehen nimi millä kirjaimella entä sinun?
Olen hänelle tänne niin monta kertaa jo kirjoitellut ja tiedän ettei hän täällä käy näitä lukemassa. Silti vaan kirjoittelen vielä. Olen ajatellut että kirjoittelen niin kauan kun siltä tuntuu, ehkä joskus tajuan lopettaa. Vielä ei ole sen aika. S miehelle ja H naiselta.
- Anonyymi
Samoin! ;)
- Anonyymi
Katson sua aina silmiin töissä koska haluan sut 🙂
- Anonyymi
Näin, että hymyilit.
- Anonyymi
Kun katsoit minuun ,pelästyin hieman. Olit saanut minut.
- Anonyymi
Katseella saalistettua?😉♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseella saalistettua?😉♥️
Ei kai se, että katsoit niin omivasti jo silloin tiesin mitä haluat kulta😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341