Oletko koskaan kokenut että siirryit toiseen todellisuuteen ikäänkuin rajan taakse?
Ja siellä kaikki on avointa eikä salaisuuksia ole paitsi se suurin jota ei sinulle kerrota?
Kaikki on ikäänkuin virtuaalista ja usein kuulee sanottavan että näillä mennään?
Mikään ei ole totta paitsi oma mahdollinen hulluksi tuleminen?
Tilanne johtaa mielenterveyden hoitoon vaikka syy on ympäröivän todellisuuden?
Matriisissa elämää tietämättä oletko edes itse aito?
Jos olet niin miten kestät vai kestätkö?
Näillä mennään?
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän liittyy myös muka aitojen ihmisten jatkuva kännykän tuijotus ihan kuin se ohjaisi heitä
- Anonyymi
Onko jotain vapaamuurari yhteyksiä?
- Anonyymi
Joka perjantai, työpäivän jälkeen alan tavoittelemaan toista ulottuvuutta. Viimeistään valomerkin aikaan se onnistuu aina. Muuten kiinostaisi kovasti, mutta seuraavan päivän päänsärky, luultavasti päähän tallentuneesta tietomäärästä, aiheuttaa lisäksi pahoinvointia ja voimattomuutta.
Nämä haittatekijät kun saisi eliminoitua, voisi siirtyä useamminkin tutkimaan muita ulottuvuuksia. Mielnkiintoista se kyllä on, vaikka muisti aina temppuileekin palatessa todellisuuteen. - Anonyymi
Näillä mennään todellisuudessa näköjään kaikki mitä kirjoitat, sanot tai ajattelet poimitaan talteen tekoälyn toimesta ja niiden pohjalta koodataan jotain huttua sisältöä elämääsi.
Siis tyhjä paikka jos sisältöä koodataan vähän sinnepäin.
Ympärille koodataan ärsykkeitä näyttämään että voisit saada mitä tahansa helpottamaan tätä vankeutta mutta niitä ei koskaan anneta sinulle.
Yhteenkään kysymykseen ei vastata ja tietoa ei jaeta. On vain tekotodellisuus ja sen koodattu sisällön tuotanto.
Jos näillä pitää tosiaan mennä niin miksi se ei voisi olla onnellista ja vapaata elämää kunno sisällöllä ja elämyksillä vaikkakin epäaidoilla mutta kuitenkin? - Anonyymi
Näillä mennään todellisuus perustuu tekoälyyn eikä siis viisauteen.
Siksi kaikki menee ihan sinne tänne vailla tolkkua tai elämisen arvoista sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26014443Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1503940PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293775Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1681631En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351599Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3921587Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491306Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47977Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais103965