Infon nuori nainen

Anonyymi

Työskentelen kiinteistössä, jossa on vuokralaisena useita yrityksiä. Kiinteistöllä on oma vastaanottoaula, jossa on info, postituspalvelut yms. Infoa on hoitanut vuosien varrella useampia kauniita nuoria naisia, mutta minulle viiskymppiselle varatulle miehelle he ovat olleet lähinnä miellyttävää katseltavaa ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Mutta....viimeisin infotyöntekijä...sanotaan häntä vaikka Niinaksi, on saanut minut aivan sekaisin halusta. Niina on perusnätti nuori nainen ruskeilla kiharilla hiuksilla ja kauniilla ja valloittavalla hymyllä varustettuna. Ja se miksi kai ihastuin häneen niin kovasti, on jokin hänen katseessaan, josta paistaa mielestäni kiinnostus vanhempaan mieheen.
Kun esim. joku aika sitten minulle tuli paketti, sain soiton infosta."Hei, täällä on Niina täältä aulapalveluista...sulle olis täällä paketti". Menen alas ja ajattelen mielessäni, että millaisetkohan vaatteet Niinalla on tänään yllään. Tykkään erityisesti hänen lookistaan silloin, kun hän käyttää pepusta tiukkoja housuja sekä paitapuseroa, jonka päällä on usein ohut värikas neule....sopivan tiukka tuodakseen esille ryhdikkäät nuoren naisen rinnat ja usein paidann läpikin selväti erottuvat nännit. Mietinkin usein ohi kulkiessani, onko hän kiihottunut, vai onko hänellä vain luonnostaan niin ulkonevat nännit, että ne erottaa pusero päälläkin selvinä kohoumina.
Niina kirjaa ylös kahden vieraan auton rekisterinumeroa ja odotan vuoroani. Hän saa vieraiden sisäänkirjautumisen hoidettua ja hän kääntyy puoleeni hymyillen tuota niin valloittavaa hymyään. Hymyilen hänelle takaisin, katson suoraan silmiin ja tokaisen, että "sä soittelit mulle äsken". "Juu soittelin tosiaan, kun sulle tuli paketti". En yleensä lähde avoimesti flirttailemaan, mutta jokin tunne saa mut toteamaan että "ai jaa..niinhän se olikin. Haaveita se tietysti tällaiselle keski-ikäiselle miehelle vain onkin, että noin nätti nuori nainen soittaisi joskus ihan muutenkin" Isken vielä silmää ja naurahdan hiukan. Yllätykseni on suuri, kun Niina toteaa takaisin, että "äläs nyt, hyvältähän sä vielä näytät ja miksei sulle nyt nuoremmat naisetkin vois soitella". Niina hymyilee mulle jollain lailla ilkikurisen oloisesti, mutta huomaan, että hän punastuu myös hieman. Ihanaa, ajattelen...tänä päivänä joku vielä punastuu ja kertoohan se ehkä myös siitä, että hän on jollain lailla kiinnostunut myös itse, ainakin tästä kiusoittelusta. "No kiusaat mua varmaan vain, mutta kiitos sanoistasi kuitenkin totean ja jatkan leikkiä vielä vähän kysymällä, että "mitäs sun poikaystäväsikin sanoisi, jos alkaisit vieraille miehille soittelemaan". " Mulla ei ole poikaystävää ja illat menee tylsistyessä yksin pienessä kaksiossani, kun olen vadta vähän aikaa sitten muuttanut paikkakunnalle enkä oikein tunne täältä edes ketään" hän vastaa. "No mutta sittenhän meidän pitää ehdottomasti viestitellä tai soitella muutenkin, kun vain näiden pakettien osalta" totean enkä oikein tajua, miten asiat näin menivätkään. Minä varattu viiskymppinen mies olen käytännössä sopimassa jotain, mikä voi johtaa mihin vain kauniin noin 25 vuotiaan naisen kanssa.
Katsomme toisiamme silmiin hämillämme ja varmistelemme molemmat vielä asiaa tyyliin, että "oletkos ihan tosissasi" ja "ethän lyö luuria korvaan sitten, jos illalla oikeasti soitan sulle". Molemmat toteamme, että pidetään vain yhteyttä ja annan hänelle numeroni. Kiitän vielä paketista ja sanon, että "näytät muuten tosi hyvältä taas tänäänkin". Niina hymyilee kauniisti ja kiittää kohteliaisuudesta. Sanon, että mun on mentävä jatkamaan töitäni nyt, mutta pidetään yhteyttä.
Olen niin hämilläni, kun pääsen työpöytäni ääreen, että jos joku tulisi nyt, niin taatusti kysyisi, että missä sun ajatukset oikein ovat. Menee noin puoli tuntia ja ajattelen jo, että näinköhän mä äsken unta tai jotain, kun puhelimeni piippaa. Tulee whats up viesti, "hei, meinasin alkaa arastelemaan, mutta sitten päätin olla rohkea ja kysyä heti, millaiset mahdollisuudet sulla olisi irtautua tänään tai huomenna illalla pariksi tunniksi. Voisin keitellä iltakahvit, jos haluaisit tulla käymään luonani. T: ala-aulan Niina". Voi hemmetti ajattelen...nyt kyllä työnteosta ei tule enää mitään. Hipaisen hieman etumustani ja herranen aika kuinka pienestä kosketuksesta papalla seisookaan lujasti. Jäin odottamaan iltaa....

Tämä oli tositarina alkuosaltaan ja haavetta tuolta numeroiden vaihto-osuudeltaan. Mulla on ajatus, että käyn aulassa tästä lähtien vähän useammin ja koitan ohjailla asioita tämän fantasian suuntaan. Jos kiinnostusta löytyy, niin voin kertoa miten asia etenee.

2

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, hyvin ja ajatuksia herätellen kuvailtu. Haluaisin ehdottomasti kuulla tarinan jatko-osan myöhemmin. T: infon tyttö itsekin ;)

      • Anonyymi

        Mihin toimitan mahdollisen jatkon?
        Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe