Olimme 2naista ja 3lasta Sunny beachillä lokakuussa 2019,Tjäreborgin konkurssin takia britti turistit menettivät lentonsa Bulgariaan ja ensin ilahduimme asiasta,ajattelimme saavamme hyvää palvelua jne..Mutta kuinka kävikään.Ei hyvin.Beachillä auki tasan 3ruokapaikkaa ja mäkkäri silloin kuin huvitti,sitten laittoivat pillit pussiin jo muukin safkapaikka,2pientä ruokakauppaa auki,muut kiinni,lapsille ei mitään,karting kiinni,uimalat kii,golf kii,ei leikki puistoo,ei mitään.Lentokoneessa tavattu pariskunta oli Nessebarissa ja sanoi että heillä kaikki auki,kävelivät 10 kilsaa ihan turhaan sunny beachille kun mikään ollu auki,pari rätti putiikkia rantsulla.Loma jos sitä nyt voi siksi kutsua,oli kyllä siinä paikassa viho viimeinen,ekana iltapäivänä delfiinikin kuoli meidän silmien edessä rannalle,sammakko uiskenteli hotellin uimaaltaassa saku sammakkoa ja englantia ei ymmärretty kunnolla,nimimerkkki ei koskaan enään..
Sunny beach
Anonyymi
2
1509
Vastaukset
- Anonyymi
Ookoo.
Kaksi naista ja lapset, eli lapakkopariskunta luovutettujen siittöiden kautta saaduilla lapsilla reissussa?
Paskaa puhut, Tjäreborg ei tee matkoja kohteeseen enää lokakuulla.
Me tultiin tänne omalla lentokoneella ja lennellään muutenkin minne milloinkin kiinnostaa ja missä sää hyvältä näyttää.
Nyt siis Burgasissa, Sunny Beachin lähellä. Kone starttaa aamulla ja suunnataan kohti Etelä-Amerikkaa, siellä on lämmintä ja Koronaa kiitettävän vähän.- Anonyymi
Varmaan Peruun matkalla ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 76661
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460