Ilahdutanpa kaikkia läsnäolijoita jälleen uusimmalla runollani. Olkaa niin hyvät:
Pallinaama tärisee,
raukkahan ihan märisee.
Niin pelottava on susi,
housuunsa jo valuu kusi.
Palloposket punaisena helottaa,
niin paljon peto pelottaa.
Voi tuota rukkaa,
pelkää niin pikku hukkaa.
Aina on sudesta huoli,
housuihin tyhjenee suoli.
Apina vaan vinkuu,
hätäänsä viinaa hinkuu.
Runoratsuu laukkaa
8
170
Vastaukset
Tollolla mielessä jahti,
silloin virtaa sahti.
Akalleen lupautui häissään,
ja tietysti ympäripäissään.
Miettii vaan keinoa,
miten tavata Reinoa.
Päissään olo mahdissa,
pojat pussaa toisiaan jahdissa.
Sitten joku sanoi susi,
ja housuun tuli kusi.Juopolla punainen nokka,
silloin pettää pokka.
Rapula-aamu koittaa,
hysteria voittaa.
Susia joka puolella,
painetta kertyy peräsuolella.
Joka puolella näkyy susi,
ja päässä virtaa kusi.
Tyhmä on tyhmä,
susipelkurit on vajakkiryhmä.
- Anonyymi
Pervo pannan sudella laittaa
ajattelee ettei se menoa haittaa
Salaa koordinaatit GPS:n paikan
aattelee näin suden suojaan laitan.
Metsämies jäljen suden löytää
Tottuneesti lyö kartan pöytään.
Kohta piiritetty makuupaikka suden
jahti alkaa ja juoksun päättää palo ruudin tulen.
Panta suden paskasi pyssyllä ammuttiin
ilosta viinan metsämökkiin sammuttiin
Ei luken pervo hukkaansa löytää saata
sillä metsämiehen lapio sen taitaa taata.Ällös apina uho,
analyysi on sielusi tuho.
Voithan tietysti tyhmyydellesi anteeksi pyydellen jotain armoa saada,
heti en kuningastasi kaada.
Mutta matti häämöttää nyt,
olet pelle ja susipelkuri, naurettava ruikuttaja, elämäänsä läskinokka kyllästynyt.Susianalyytikko kirjoitti:
Ällös apina uho,
analyysi on sielusi tuho.
Voithan tietysti tyhmyydellesi anteeksi pyydellen jotain armoa saada,
heti en kuningastasi kaada.
Mutta matti häämöttää nyt,
olet pelle ja susipelkuri, naurettava ruikuttaja, elämäänsä läskinokka kyllästynyt.Heh heh.....minäkö tänne näin hienoa runomittaa ole suoltanut? Pitäisköhän alkaa oikeasti runoilijaksi? Kirjoittaa paksuja runokirjoja kaikkien nautinnoksi.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh.....minäkö tänne näin hienoa runomittaa ole suoltanut? Pitäisköhän alkaa oikeasti runoilijaksi? Kirjoittaa paksuja runokirjoja kaikkien nautinnoksi.
peto ryhmä anc tapiola ja luke mainostaa tekee kohta runokirjan
Anonyymi kirjoitti:
peto ryhmä anc tapiola ja luke mainostaa tekee kohta runokirjan
Heh heh.....sinä selvästikin kuulut märyryhmään. Otahan tuosta näsduukia mihin niiskuttaa räkänokkaasi ja pyyhkiä kyyneleesi.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh.....sinä selvästikin kuulut märyryhmään. Otahan tuosta näsduukia mihin niiskuttaa räkänokkaasi ja pyyhkiä kyyneleesi.
Voi hellanduudelis, kun taas meni hernuli pikku analystin nenukkiin kun paha metsästäjäsetä kirjoitti hiukan vastarunoa.
Tuliko itkupotkuraivarin jälkeen äiti pyyhkimään nassun ja pepun ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522