Runoratsuu laukkaa

Ilahdutanpa kaikkia läsnäolijoita jälleen uusimmalla runollani. Olkaa niin hyvät:

Pallinaama tärisee,
raukkahan ihan märisee.

Niin pelottava on susi,
housuunsa jo valuu kusi.

Palloposket punaisena helottaa,
niin paljon peto pelottaa.

Voi tuota rukkaa,
pelkää niin pikku hukkaa.

Aina on sudesta huoli,
housuihin tyhjenee suoli.

Apina vaan vinkuu,
hätäänsä viinaa hinkuu.

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollolla mielessä jahti,
      silloin virtaa sahti.

      Akalleen lupautui häissään,
      ja tietysti ympäripäissään.

      Miettii vaan keinoa,
      miten tavata Reinoa.

      Päissään olo mahdissa,
      pojat pussaa toisiaan jahdissa.

      Sitten joku sanoi susi,
      ja housuun tuli kusi.

      • Juopolla punainen nokka,
        silloin pettää pokka.

        Rapula-aamu koittaa,
        hysteria voittaa.

        Susia joka puolella,
        painetta kertyy peräsuolella.

        Joka puolella näkyy susi,
        ja päässä virtaa kusi.

        Tyhmä on tyhmä,
        susipelkurit on vajakkiryhmä.


    • Anonyymi

      Pervo pannan sudella laittaa
      ajattelee ettei se menoa haittaa

      Salaa koordinaatit GPS:n paikan
      aattelee näin suden suojaan laitan.

      Metsämies jäljen suden löytää
      Tottuneesti lyö kartan pöytään.

      Kohta piiritetty makuupaikka suden
      jahti alkaa ja juoksun päättää palo ruudin tulen.

      Panta suden paskasi pyssyllä ammuttiin
      ilosta viinan metsämökkiin sammuttiin

      Ei luken pervo hukkaansa löytää saata
      sillä metsämiehen lapio sen taitaa taata.

      • Ällös apina uho,
        analyysi on sielusi tuho.

        Voithan tietysti tyhmyydellesi anteeksi pyydellen jotain armoa saada,
        heti en kuningastasi kaada.

        Mutta matti häämöttää nyt,
        olet pelle ja susipelkuri, naurettava ruikuttaja, elämäänsä läskinokka kyllästynyt.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Ällös apina uho,
        analyysi on sielusi tuho.

        Voithan tietysti tyhmyydellesi anteeksi pyydellen jotain armoa saada,
        heti en kuningastasi kaada.

        Mutta matti häämöttää nyt,
        olet pelle ja susipelkuri, naurettava ruikuttaja, elämäänsä läskinokka kyllästynyt.

        Heh heh.....minäkö tänne näin hienoa runomittaa ole suoltanut? Pitäisköhän alkaa oikeasti runoilijaksi? Kirjoittaa paksuja runokirjoja kaikkien nautinnoksi.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh.....minäkö tänne näin hienoa runomittaa ole suoltanut? Pitäisköhän alkaa oikeasti runoilijaksi? Kirjoittaa paksuja runokirjoja kaikkien nautinnoksi.

        peto ryhmä anc tapiola ja luke mainostaa tekee kohta runokirjan


      • Anonyymi kirjoitti:

        peto ryhmä anc tapiola ja luke mainostaa tekee kohta runokirjan

        Heh heh.....sinä selvästikin kuulut märyryhmään. Otahan tuosta näsduukia mihin niiskuttaa räkänokkaasi ja pyyhkiä kyyneleesi.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh.....sinä selvästikin kuulut märyryhmään. Otahan tuosta näsduukia mihin niiskuttaa räkänokkaasi ja pyyhkiä kyyneleesi.

        Voi hellanduudelis, kun taas meni hernuli pikku analystin nenukkiin kun paha metsästäjäsetä kirjoitti hiukan vastarunoa.
        Tuliko itkupotkuraivarin jälkeen äiti pyyhkimään nassun ja pepun ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe