Google-"tili"

Anonyymi

Ihmettelen, miksi pitää olla Google-tili, jotta voi asentaa jonkin sovelluksen ? Ja kun sillä kai tarkoitetaan sähköpostiosoitetta. Minulla on jo sähköpostiosoite muussa järjestelmässä, en haluaisi toista sotkemaan muutenkin hankalia tietokoneasioita.
Ja sitä paitsi vieroksun sanaa "tili", minulle se merkitsee joko pankkitiliä tai kirjanpidollista tiliä.

Voisiko joku ehkä avata tätä asiaa ?

Kiitos !

17

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vakoilun takia tietenkin.

• Anonyymi

Sitten kannataa vältää Windowsia, iOS ja androidia.

• Anonyymi

Älykännykät vaativat nykyään tilin jotta sovellusten lataaminen, käyttäminen ja päivittäminen olisi sujuvaa.

Android kännykät: Google tili
      Applen luurit: IOS tili
      Windows luurit: Microsoft tili

Jne jne..

• Anonyymi

"nykyään" ei ole enää windows-luureja tai onhan niitä käytössä mutta ei niihin mitään windows-tilejä tarvitte enää tehhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"nykyään" ei ole enää windows-luureja tai onhan niitä käytössä mutta ei niihin mitään windows-tilejä tarvitte enää tehhä.

On niitä ja lisää tulee. Sovelluksia toki ei suuremmin enää saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä tiettävästi yksikään iso puhelinvalmistaja ei valmista Windows Phone -alustalla olevia puhelimia. Koko alusta on aikasen kuollut ja kuopattu.

• Anonyymi

Se ei ole IOS vaan iOs

• Anonyymi

• Anonyymi

täytyy sullakin olla kotiavain ja lupa käyttää kotias.

• Anonyymi

No onhan se kirjanpidollinen tili siinä mielessä, että sen kautta sitten vaikkapa kun vaihdat puhelinta, saat käytössäsi olleet sovellukset kätevästi uuteen puhelimeesi. Ja eikös ne myös maksulliset sovellukset ja niihin hankitut lisäkilkkeet tule sitten uuteen puhelimeen ilman että pitäisi maksaa uudestaan?

Ja tietysti sitten niitä maksullisia sovelluksia ja sovellusten sisäisten ostosten maksuja hoidetaan sen tilin kautta. Siellä on tieto mitä olet ostanut, eli mitä sisältöä voit käyttää ja millä tavalla maksat ostoksesi jne. On siinä muutakin kuin sähköposti.

• Anonyymi

En ole tarvinnut tiliä mihinkään tablettiin asentelen kaiken apk-tiedostoilta joita olen ladannut pc:lle valmiiksi

• Anonyymi

Hankalaa ja epäkäytännöllistä..

• Anonyymi

"En ole tarvinnut tiliä mihinkään tablettiin asentelen kaiken apk-tiedostoilta joita olen ladannut pc:lle valmiiksi"

Outoa tarinointia.

Miten asennat vaikkapa HereGo-kartaston Androidiin tai miten päivität itse Androidin ilman Google-tiliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En ole tarvinnut tiliä mihinkään tablettiin asentelen kaiken apk-tiedostoilta joita olen ladannut pc:lle valmiiksi"

Outoa tarinointia.

Miten asennat vaikkapa HereGo-kartaston Androidiin tai miten päivität itse Androidin ilman Google-tiliä?

Eipä tosiaan onnistu ja hankalaa alkaa käsipelillä näitä asentelemaan ja päivittämään kuten Nokia S60 aikoina oli tapana..

Kun laittaa näihin tilin niin elämä on paljon helpompaa!

• Anonyymi

Totta, tuo Google-tilin avaamisen _pakollisuus_ ohjelmien asentamiseen ja käyttiksen päivitykseen on enempi kuin vastenmielistä ottaen huomioon miten ko. (-kin) putiikki polkee aktiivisesti jalkoihinsa kaiken yksityisyyden.

Valitettavasti vaihtoehdot ovat vähissä, eli joko Android tai Apple.

• Anonyymi

Koko nyky yhteiskunta polkee yksityisyyden alas ilman Googleakin..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe