Tiiättekö että miten David Copperfield tekee sen tempun missä hän kutsuu lavalle 13 henkilöä ja hävittää ne?
David Copperfieldin 13-temppu
9
2269
Vastaukset
- DC fani
siis tempun nimi on englanniksi "thirteen"
- blaah
Peileillä, niinkun ne kaikki...
- david copperfield
no entä tietääkö kukaan että mistä se auto siihen lavalle ilmesty kahden pylvään päälle?
- häviäminen
Homma toimi silleen että heti kun ne ihmiset olivat käyneet istumaan tuoleille ja verhot vedetiin ympärille. Niin avustaja meni näyttämön takanta koppiin ja käski ihmisiä nousemaan ylös ja heidän ohjattiin kopin takanta näyttämön taakse ja sieltä sitten eteenpäin. Katsos oletko miettinyt että miksi 13 tempussa olijoilta vaadittiin hyvää terveyttä ja yli 18 vuoden ikää?
Terveyden piti olla hyvä sen takia koska tempussa joutuu juoksemaan ja ikää piti olla yli 18 vuotta sen takia että ymmärtää jo vähän asioita ja älyää pitää TURPANSA KIINNI, koska mukana olijat saa tietää salaisuuden. Eli heti kun ihmiset pääsevät näyttämön taakse heidät ohjataan niihin käytäviin jotka kulkevat siellä ympärillä. He vain juoksevat kovaa vauhtia sinne toiseen päähän :)Ihmisethän ilmestyivät sinne käytävän suuaukon eteen. Suuaukko oli pimeä ja kun ihmiset seisoivat siellä et nähnyt niitä ennen kuin valot sytytettiin ilmestyneiden ihmisten takana. Mitä tulee niihin taskulamppuihin joilla yritettiin todistaa että ihmiset ovat teltan sisällä viimehetkeen saakka niin avustajat heiluttelivat niitä lamppuja siellä. Kun lampun valokeilat heijastuvat etukankaaseen niin hävitettävät ihmiset juoksivat jo käytävää pitkin teatterin toiseen päähän.
Helppoa ja yksinkertaista eikö? Oletko muuten nähnyt sitä cocoon temppua jossa david ja avustaja vaihtavat paikkaa sekunnissa. Jos olet nähnyt ja kiinnostaa tietää miten se tehtiin niin kysy vain niin kerron mielelläni :)- david copperfield
joo, haluaisin tietää. oon miettiny sitä mut en oo keksiny sitä. olis kivaa tietää senkin salaisuus
- tuonne
david copperfield kirjoitti:
joo, haluaisin tietää. oon miettiny sitä mut en oo keksiny sitä. olis kivaa tietää senkin salaisuus
pääsivulle. Mites et vissii ollu kattoo copperfieldiä helsingissä pari vuotta sitte sillo ku se muun muassa lenteli köysien avulla? Tiedätkö sellasta temppua ku bermudan kolmio? Davidhän esitti sen ja minua kiinnostaisi kovasti tietää minkälainen se temppu on. Illuusio DVD:llä on pieni pätkä jossa david imeytyy pienen pyramidin sisään ja häviää ilmaan. Liittyyköhän se siihen bermudan kolmio temppuun.
- david copperfield
tuonne kirjoitti:
pääsivulle. Mites et vissii ollu kattoo copperfieldiä helsingissä pari vuotta sitte sillo ku se muun muassa lenteli köysien avulla? Tiedätkö sellasta temppua ku bermudan kolmio? Davidhän esitti sen ja minua kiinnostaisi kovasti tietää minkälainen se temppu on. Illuusio DVD:llä on pieni pätkä jossa david imeytyy pienen pyramidin sisään ja häviää ilmaan. Liittyyköhän se siihen bermudan kolmio temppuun.
mihin pääsivulle?
- ...???....
MIX TE PALJASTATTE NÄITÄ TEMPPUJEN SALAISUUKSIA???????????????
EIX TUNNU PAREMMALT JOS ON AINOO JOKA TIETÄÄ...??
SITÄPAITSI TIIÄN MITE COPPERFIELD ILMESTYTTI AUTON JA MUST ON KIVAA KU KUKAA MUU EI TIIÄ ENKÄ AIJO PALJASTAA SITÄ. JA MÄ OLISIN HILJAA JOS VAIK TIETÄISN MITE COPPERFIELD TELEPORTTA ITTENSÄ JAMAICALLE. MAAILMAS ON OLTAVA MYÖS MYSTEEREJÄ...........- ???
Davidhän ei käytä siinä tempussa sitä medhodia mitä taikurit yleensä eli sitä että auto vedetään näyttämön taakse tai auto nostetaan näyttömön takanta trukin sorkilla siihen lavalle vaan davidin autotempussa auto nostetaan saksilava nosturi systeemillä lavan päälle lavan alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856