Meidän jengi on noudattanut tiukasti ohjettasi ja emme ole käyneet kuukauteen palstalla. Voisitko nyt palkita meidät vaikka hyvällä päivällisellä?
Eräs ystäväperhe kertoi olleensa luonasi hyvällä päivällisellä ja se oli ollut seuraavanlainen:
Alkupaloiksi: Kuutin-silliä testerirommilla.
Pääruoka: Turon-possua pasta-pedillä.
Jälkiruoka: Wiskiä-tutuille kahvin kera.
Oli kuulemma ollut oikein hyvää ja maukasta.
Koska kutsut meidät päivälliselle luoksesi?
Kutsua odotellen meidän jengi:
Nälkäpalkkasoturi nimeltään Matti, tutuille Masi,
Paperiarkkipiispa alias Jällivaaran-Kurkimies,
Keppihellari, tutuille Veli Pirinen,
Kuhne-Alli alias paavin anoppi,
ja tietysti MINÄ, palstan paras Toivo!
Me palstapaastoajat!
Olimme kuukauden palstapaastolla!
2
215
Vastaukset
Ettepä olleet. Et ollut, oikeammin, sillä sinä yksinäsi tätä palstaa pilaat, olin minä kirjoittamatta tänne tai en. Parhaiten palstan saa siistiytymään, kun kukaan ei enää vastaa sinulle. Sitten asialliset kirjoittajat uskaltavat kirjoittaa jotakin aiheesta. Koronavirusaloitus oli ihan palstan aiheen mukainen, esimerkiksi, mutta sitäkin sinun piti sotkea. Voit jatkaa riitaasi kuvitellun tai todellisen naapurisi kanssa vaikka huutelemalla sen sadan jaardin matkan yli, ei täällä.
S24: Poistakaa asiattomat aloitukset, ei asiallisia vastauksia asiattomuuksiin.- Anonyymi
Olen Kirsi.Vackelin ja harrastan sananmuunnoksia.
Olen erittäin älykäs ja hyvä sananmuuttaja.
Käytän sananmuunnoksia aina nimerkkeinäni.
Tässä taas pari esimerkkiä:
Tuuraan myös välillä nälkäpalkkasoturia
Ja
Paperiarkkipiispaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090