Lintuvaaran koirapuisto

Anonyymi

Koirani oli Lintuvaaran koirapuistossa jossa toinen koira puri koirani korvaa ja päätä. Omistaja kertoi että koirani on tyhmä kun ei tajua pysyä loitolla, hänen koiransa on ”kingi” tässä koirapuistossa. Lääkärikulut tähän mennessä 160 euroa. Eikös ole niin että aggressiivista koiraa ei saisi viedä koirapuistoon/ pitäisi vähintään pitää kuonokoppaa? Tekisi mieli nostaa rikosilmoitus kun tahallisesti pitää koiraansa vapaana vaikka tietää sen käyttäytyvän huonosti. Toki omistajalla taitaa viirata yhtälailla päästä...

10

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lintukorpi On koirapuiston nimi

• Anonyymi

Koirapuistojen säännöt kieltävät aivan yksiselitteisesti aggressiivisten koirien tuonnin puistoon. Eli edes kuonokoppa ei riitä, vaan puistoon ei ole asiaa ollenkaan. Jos sekopäisen "kingin" sekopäinen omistaja on tiedossa, niin ainahan sinä voit kokeilla onneasi tekemällä rikosilmoituksen ja toivoa, että se saa tyypin maksamaan kulut sinulle takaisin. Älä kuitenkaan odota liikoja, sillä siellä säännöissä kerrotaan myös se, että koirat ovat lähtökohtaisesti omistajan omalla vastuulla. Eli aika kaksipiippuinen juttu, mutta kannattaa ehkä kokeilla kuinka käy. Ei siitä ainakaan haittaa ole, ja saapahan sekopää tietää, ettei tuollainen käy päinsä.

• Anonyymi

Koira on kyllä todella kurjana. Tollaisesta voi jäädä elinikäset traumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä on relevanttia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurjuus.Itse en vie puistoon kun vaan tuttujen kesken, ja otan koiran pois jos joku vieras änkee koirineen samaanaikaan.Puistot on huonoja paikkoja, kun agret koirat valtaa ne.
        Ei kannata jättää koiraa muiden pällytettäväksi, vaan ottaa pois, ja jättää viemättä jos sekopää kingit on liki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurjuus.Itse en vie puistoon kun vaan tuttujen kesken, ja otan koiran pois jos joku vieras änkee koirineen samaanaikaan.Puistot on huonoja paikkoja, kun agret koirat valtaa ne.
        Ei kannata jättää koiraa muiden pällytettäväksi, vaan ottaa pois, ja jättää viemättä jos sekopää kingit on liki.

Ne koirat on aggressiivisia ja sekopäitä, kun se koirapuisto on ainoa paikka missä käyvät saamassa sitä ”muka liikuntaa” ja koulutuskin on jäänyt tekemättä. Luullaan, että koira on koulutettu, kun se istuu kotona ruokakupille.

• Anonyymi

"hänen koiransa on ”kingi” tässä koirapuistossa"

Sanoiko omistaja itse niin?

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Sellaisella koiranomistajalla ei pitäisi olla mitään asiaa yleiseen koirapaikkaan.

• Anonyymi

Vieläkö kingi on kulmien kuningas? Ja minkä rotuinen koira on kyseessä ja isännän tuntomerkkejä myös? Tietää varoa, kun alueelle muutettiin ja itsellä on sellainen dominoiva isompi uroskoira, joka on kyllä sosiaalinen sekä tottelevainen ja mm. luoksetulo pois ärinätilanteesta onnistuu hyvin, mutta toisen samanlaisen kanssa tai paremminkin huonosti koulutetun tottelemattomia ja perässä tulevan riitapukarin kanssa pitää todellakin puolensa vähän liiankin hyvin. Ei tule sitten ”kingin” isännälle suru puseroon ja mene ”maine”, jos mennään vahingossa samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe