Lintuvaaran koirapuisto

Anonyymi

Koirani oli Lintuvaaran koirapuistossa jossa toinen koira puri koirani korvaa ja päätä. Omistaja kertoi että koirani on tyhmä kun ei tajua pysyä loitolla, hänen koiransa on ”kingi” tässä koirapuistossa. Lääkärikulut tähän mennessä 160 euroa. Eikös ole niin että aggressiivista koiraa ei saisi viedä koirapuistoon/ pitäisi vähintään pitää kuonokoppaa? Tekisi mieli nostaa rikosilmoitus kun tahallisesti pitää koiraansa vapaana vaikka tietää sen käyttäytyvän huonosti. Toki omistajalla taitaa viirata yhtälailla päästä...

10

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lintukorpi On koirapuiston nimi

• Anonyymi

Koirapuistojen säännöt kieltävät aivan yksiselitteisesti aggressiivisten koirien tuonnin puistoon. Eli edes kuonokoppa ei riitä, vaan puistoon ei ole asiaa ollenkaan. Jos sekopäisen "kingin" sekopäinen omistaja on tiedossa, niin ainahan sinä voit kokeilla onneasi tekemällä rikosilmoituksen ja toivoa, että se saa tyypin maksamaan kulut sinulle takaisin. Älä kuitenkaan odota liikoja, sillä siellä säännöissä kerrotaan myös se, että koirat ovat lähtökohtaisesti omistajan omalla vastuulla. Eli aika kaksipiippuinen juttu, mutta kannattaa ehkä kokeilla kuinka käy. Ei siitä ainakaan haittaa ole, ja saapahan sekopää tietää, ettei tuollainen käy päinsä.

• Anonyymi

Koira on kyllä todella kurjana. Tollaisesta voi jäädä elinikäset traumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä on relevanttia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurjuus.Itse en vie puistoon kun vaan tuttujen kesken, ja otan koiran pois jos joku vieras änkee koirineen samaanaikaan.Puistot on huonoja paikkoja, kun agret koirat valtaa ne.
        Ei kannata jättää koiraa muiden pällytettäväksi, vaan ottaa pois, ja jättää viemättä jos sekopää kingit on liki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurjuus.Itse en vie puistoon kun vaan tuttujen kesken, ja otan koiran pois jos joku vieras änkee koirineen samaanaikaan.Puistot on huonoja paikkoja, kun agret koirat valtaa ne.
        Ei kannata jättää koiraa muiden pällytettäväksi, vaan ottaa pois, ja jättää viemättä jos sekopää kingit on liki.

Ne koirat on aggressiivisia ja sekopäitä, kun se koirapuisto on ainoa paikka missä käyvät saamassa sitä ”muka liikuntaa” ja koulutuskin on jäänyt tekemättä. Luullaan, että koira on koulutettu, kun se istuu kotona ruokakupille.

• Anonyymi

"hänen koiransa on ”kingi” tässä koirapuistossa"

Sanoiko omistaja itse niin?

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Sellaisella koiranomistajalla ei pitäisi olla mitään asiaa yleiseen koirapaikkaan.

• Anonyymi

Vieläkö kingi on kulmien kuningas? Ja minkä rotuinen koira on kyseessä ja isännän tuntomerkkejä myös? Tietää varoa, kun alueelle muutettiin ja itsellä on sellainen dominoiva isompi uroskoira, joka on kyllä sosiaalinen sekä tottelevainen ja mm. luoksetulo pois ärinätilanteesta onnistuu hyvin, mutta toisen samanlaisen kanssa tai paremminkin huonosti koulutetun tottelemattomia ja perässä tulevan riitapukarin kanssa pitää todellakin puolensa vähän liiankin hyvin. Ei tule sitten ”kingin” isännälle suru puseroon ja mene ”maine”, jos mennään vahingossa samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe