Treffeille mun kans? :)
Mihin sä haluut
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kans. Kerro sukupuolesi, en ole kaikkiruokainen.
yhden miehen kans, sovittavissa oleva asia
=)- Anonyymi
Cuisinart tykkäisin käydä ruokatreffeillä niin että laitat hyvän ruan jälkiruan sitten jutellaan hetki kiitos
- Anonyymi
Kävely.autolla jonnekki.
- Anonyymi
Laavulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laavulle.
Nyt tarttis olla sukset.
- Anonyymi
Ihan mihin vaan jos laitat mesessä viestiä mihin mennään???
- Anonyymi
Kaikki kelpaa kunhan se olet sä oikeasti eikä mun silmiä peitetä kuten palstalla.
- Anonyymi
Jos totta puhutaan, niin sängyn pohjalle, mutta käy muutkin paikat jos sinusta on kysymys.
- Anonyymi
Haluan olla kainalossasi kaikessa rauhassa kahden, nuuskuttella ihosi tuoksua ja halata. Tuon sen naamioitua hyvin vaikka netflix leffaillaksi. 😁
Jos pitää valita jotain Extremeä ja vähemmän intiimiä, valitsen avantouintia (käy ilman jäätä, sitä on vaikea taikoa 😆) ja sen jälkeen taas olisi tuo ensimmäinen toive tai sauna.
Oikeasti, jos pääsisin hänen kanssaan tutustumaan kävisi mikä vaan talkoista kahviin hetkeen. Hän H-mies on tärkeämpi kuin se mitä tehtäisiin. Mä muuten taas haihattelen.... apua. - Anonyymi
Hänen kanssaan voitas mennä autopesuun. En uskalla itse sinne ajaa, kun jään aina sinne harjoihin jumiin.
- Anonyymi
Jos olis häneltä niin mihin vaan. T:matti 09al
- Anonyymi
Hänen kanssa luonnon rauhaan kävelylle. Kauniista Suomen luonnon maisemista nauttimaan ja ajatuksia vaihtamaan. Miksei evästäkin nauttimaan🤗
- Anonyymi
Voidaan mennä sun sänkyyn jos kutsut, tai sitten voit tulla myös mun sänkyyn ;)
- Anonyymi
Wuhaniin.
Mene edeltä - Anonyymi
Kävelylle jonnekin.
- Anonyymi
Kävely ookoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävely ookoo.
Milloinka sopisi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinka sopisi sitten?
Jos olet varattu tummatukka niin kävele yksin tai ota oma ukko mukaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinka sopisi sitten?
Ihan milloin vaan.
- Anonyymi
Johonkin nyyhkyleffan näytäntöön leffateatteriin..
- Anonyymi
Eipä sillä ole merkitystä, kunhan se tehdään yhdessä.
- Anonyymi
isoon liikkeeseen
- Anonyymi
Mennään suoraan matkalle:)
- Anonyymi
Minne? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne? :)
Ei liian suuniteltua:)
- Anonyymi
Sun sohvalle.
- Anonyymi
Ainolan sillalle aurinkoisena sunnuntaina klo 14 ;)
- Anonyymi
Vaikkasta avantoon ja sitten saunaan ilkosillaan sylikkäin ;)
- Anonyymi
Heti ensimmäisenä lennolle jonnekin pois näiltä seuduilta
- Anonyymi
Tämä:)
- Anonyymi
Jos on tarpeeksi kiinnostava ihminen, ihan mihin vaan. Sitähän sää kysyit? ;D
- Anonyymi
Kasvot, niihin voisin tykästyä. sen jo tiesitkin.
- Anonyymi
Mihin menis S ?
- Anonyymi
Sun poikamiesboxiin👍
- Anonyymi
Sun kainaloosi haluaisin tehdä elämysmatkan ja pysyä siellä koko loppuelämän.
Kaunis hiljainen metsä ympärillä. Katseltas tähtitaivasta ja toisiamme. Nuotion loimu lämmittäisi meitä ja kun yö on jo pitkällä ja väsy alkaa painaa käperryttäisiin samaan makuupussiin.. - Anonyymi
emmä tiedä. kotona käskivät olla kaikkien. sun tultava tänne?
- Anonyymi
Matkailut on loppu, mutta hänen kanssa viihtyisin erinomaisesti, esm. pihapiirissä viltillä tai luontevasti luonnossa kävellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351