Viiltohaavat

Anonyymi

Joo oon 14v poika ja kohta synttärit ja mulla on muutama viiltohaava käsis kukaan ei tiedä että mulla on niitä ja enkä haluis et kukaan sais tietää niist nii onks kellää mitään ideoit miten saisin pidettyyne piilos tai jtn muuta apuu antaa ku tiiän et niist jää arvet mut ne on sillo semmosii "ihon värinen" eikä verisii niinku nyt ja en aio jatkaa viiltelyy mut ois kiva jos joku auttais mua kertoo miten saisin ne peitettyy
😥

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkähihaiset puserot/paidat. Muistat vaan pitää ne päällä, ympäri vuoden.
      Tiedoksi: arvet eivät muutu ihonvärisiksi. Ne jää valkoisiksi viiruiksi loppuiäksi.

• Anonyymi

Piilota ne meikeillä :)

• Anonyymi

Mä pomppasin nuorten palstalle vaikka oon jo keski-iän ylittänyt.
      Mielenkiinto heräsi tosta otsikosta. Tosiaan, pitkähihainen paita auttaa jos viillot ovat käsivarsissa. Kesällä ei ole vaan kiva pitää pitkähihaisia.

Mäkin viiltelin nuorena ja muistona on arvet käsivarsissa. Tosin tähän ikään mennessä olen jo oppinut elämään niiden kanssa, eikä loppujen lopuksi kovin moni ole ikinä niistä kysellyt vaikka luulin että kyselee.
      Alkuun itsekin niitä peittelin koska mua vähän hävetti että olin niitä tehnyt. Nykyisin näkee aika paljon porukkaa joilla on arpia viiltelyn jäljiltä. Tosin mun ikäisillä ei paljoa ole.
      Eikä niitä tarvitse hävetä, ne on kuitenkin osa elämää ja jos joku kysyy niin voi reilusti sanoa mitä on tehnyt, yllättävän moni ymmärtää.
      Ikää kun tulee lisää niin voi ottaa vaikka tatuoinnin arven päälle niin jää aika hyvin piiloon.
      Ei elämä mene pilalle sen takia että on joskus viillellyt, jää vain muistot nuoruudesta,
      Mäkin oon nauranut että joskus sitten vanhainkodissa kun on dementikkona niin on jotain mitä muistella tai ainakin yrittää muistella.

• Molemmat - ja ainoat - peittelykeinot tuossa jo tulikin. Älä kuitenkaan pistä mitään meikkiä arpien päälle, ennen kuin ne ovat kunnolla parantuneet. Muuten ne jäljet voi tulehtua.

Sekin vaihtoehto tuli, että annat ihmisten nähdä ne ja elät asian kanssa. Ehkä silloin saisit apua siihen pahaan oloosi, joka sinut sai ne jäljet tekemään.

Lupasit olla jatkamatta viiltelyä ja se on hieno juttu. Minua kuitenkin kiinnostaisi myös se, että onko se viiltelyn syy poistunut. Se, että et enää jatka sitä ei välttämättä ole sama asia, kuin että kaikki on ok.

Onko kaikki ok? Kerro meille, mitä sinulle kuuluu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe