Onks sull nainen

Anonyymi

Ollut tai on syömishäiriö..

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä ole

• Anonyymi

Miten sen ny ottaa, oikeasti ei mutta tavallaan kyllä. Liittynee siis siihen kun en tukehmispeloltani oikeen kyennyt syömään, johtuen siis ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä.

• Anonyymi

Jokaisella, jolla on väärä suhde ruokaan ja omaan kehoon on syömishäiriö, vaikka sitä ei voisi identifioida niihin tyypillisiimpiin syömishäiriöön (anoreksia ja bulimia). Se kolmas on epätyypillinen ja se voi olla ilman mitään oksentelua tai alipainoa. Suuret painonvaihtelut pienellä aikavälillä riittää, ns. jojoilu. Oma mielipide on, että jokainen ylensyövä tai alisyövä on syömishäiriöinen, josta seuraa ihmiselle terveyshaittoja (esim. ylipainoa ja lihavuutta) vaikka tämä ei ole lääketieteen virallinen kanta. Väärä suhde ruokaan tuottaa vartalon, joka ei ole terveessä tilassa ja normaalipainoinen. Mielestäni tuo riittää jo syömishäiriölle määritelmäksi.

• Anonyymi

Sori pilkkuvirheet...

• Anonyymi

Mulla ei ole ollut, mutta tiedän naisia joilla on ollut.

• Anonyymi

Ei, mut ei maistu ruoka enää

• Anonyymi

Sulla on juomishäiriö kaikkien muiden häiriöiden lisäksi......

• Anonyymi

kyllä, siten voi aina todeta....
        HÄIRIÖILMOITUS!!!!!!!!!!!!!!!!
        VÄLITÖN YHTEYDENOTTO HÄIRIÖTOIMISTOON!!!!!!!!
        HETI!!!!!!!!!!!!
        VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

On minulla ollut diagnosoimaton, olen diagnosoinut sen itse itseltäni. Epätyypillinen sellainen.

• Anonyymi

Ei ole ollut koskaan. Olen taipuvainen menettämään ruokahaluni jos on stressiä, univajetta tai jos ihastun. Siksi olen ollut välillä alipainoinen.

• Anonyymi

Onko sinulla ongelma pääsi sisällä. Tuskin täältä saat vastausta mene kysymään häneltä.

• Anonyymi

Ei. Se on nuorempien ikäpolvien ongelma, että joka asiasta tehdään häiriö.
      Haluan syödä terveellisemmin ja kevyemmin. Haluan kuluttaa enemmän kuin syön. Helppoa se ei ole, mutta ei se häiriökään oo.

• Anonyymi

Eipä kuulu sulle.

• Anonyymi

kuuluupas. sulla on itsetunto-ongelma, rajoittunut sosiaalinen verkostotila, itsekeskeinen ahdistus, aiheutunut krooninen harhatila, senkin kiertolainen, nainen.

ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
        https://www.youtube.com/watch?v=H_FhWA2EJcU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuuluupas. sulla on itsetunto-ongelma, rajoittunut sosiaalinen verkostotila, itsekeskeinen ahdistus, aiheutunut krooninen harhatila, senkin kiertolainen, nainen.

ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
        https://www.youtube.com/watch?v=H_FhWA2EJcU

Sinä se olet joka paikassa sohimassa..

• Anonyymi

Kysy niin kerron kun nähdään..

• Anonyymi

Joo. Se on semmonen ettei mua saa häiritä kun syön 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2409
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2154
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1341
    Aihe