Meillä on yhteys, täytyy olla

Anonyymi

Sähköä, kemiaa, tunnetta ja mitä muuta. Kaikkea. Lämmintä, kiihkeää ja ihanaa, ja sinun vaistosi. Herkät ja hellät tunteet, ja mitä muuta.

Mulla ainakin säkenöi, kun olet mielessä. Kontrollin menetys.

Naiselle mieheltä

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhteys on, mutta ei yhdyntää.

• Anonyymi

Tämän tahtoisin omia, mutta niin varmasti moni muukin nainen❤️

• Anonyymi

Onpa kuumaa tekstiä, rakkautta ja intohimoa. Siltä myös hän tuntuu.

• Anonyymi

Niin on, mutta mitä ajattelit tehdä seuraavan kerran kun nähdään?

• Anonyymi

Sama kokemus, sama tunne, sama yhteys, tässä hetkessä olet läsnä, välimatka ei eroita, yhdessä, levollisessa intohimossa, tulta, meillä on kaikki.

• Anonyymi

Se sähkö ja energia, se tunne, joka valtavana voimana väreilee ja kytee pinnan alla eikä aina niin piilossakaan. Olen miettinyt niin usein, olenko tullut hulluksi (todennäköisesti). Ei se voi tuntua tältä jos olisi täysin yksipuolista.

• Anonyymi

Meitä on kaksi jotka kokevat samoin. Mietin myös tulenko hulluksi, sillä lämmin sähkö ja energia lainehtivat voimalla. Aika ja paikka katoavat hetkessä. Ei voi olla yksipuolista minustakaan.

• Anonyymi

Näitä minäkin olen tuntenut meidän välillä. Mutta tuskin hän niin ajattelee. Oletko kertonut hänelle irl?

• Anonyymi

On meillä 🙈🙈

• Anonyymi

Toivon vain että tää olisi totta. Se selviää onneksi parissa päivässä jos vain saamme sanotuksi. Jos ei ole niin todella vaikea kestää omaa tunnetta jos se ei saa vastakaikua. Jos se ei saa ilmaa roihutakseen. Toteutuakseen.. Elääkseen. Juuri nyt olen onnellinen.

• Anonyymi

Veikkaan, että kumpikaan ei saa sanotuksi. 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan, että kumpikaan ei saa sanotuksi. 😒

Parhaani yritän, pahoin pelkään että en saa vastakaikua, mutta vielä on toivossa hyvä elää.

• Anonyymi

Miten mä saan eristettyä itseni sen virtapiiristä?

• Anonyymi

Juuri tältä se tuntuu kuin kuvailit. Näin haluaisin uskoa, että me molemmat tunnemme, eikä sitä mikään tai kukaan pysty rikkomaan tai katkomaan. Ei se voi olla vain yksipuolista, ei se voi.. n>m

• Anonyymi

Niin mutta teemmekö sillä tunteella mitään?
      Yritän hakeutua yhä lähemmäs ja lähemmäs, mutta kiusaat vain... Olet taitava ja viikkoni voima.. olen myös samasta syystä surullinen..

• Anonyymi

Olen ihan samaa mieltä.

• Anonyymi

Miehen tulisi olla aavistus aktiivisempi ja ilmaista asia jotenkin. Vaikka en tiedä muiden tilannetta naisena odotan että ilmaistaan aika selkeästi missä mennään. Muuten on vaikea kokea kaikkea sitä positiivista jota nyt juuri olisin itse valmis kokemaan. Loputtomasti. Vaikka tilanne ei ehkä ole helppo kummallekaan, niin nyt tunteet on niin suuria, että ihan mönkäänkin voi mennä jos alkaa liikaa tunnelmoimaan. Ei uskalla. Kun tunteet on ottaneet vallan. ei järki vaan enää toimi.

• usein ajatuksissa oltu yhdessä, sylikkäin ja mitä kaikkea muuta! =)
        pelkästää ajatusten tasolla, saa poltteen aikaan, mitähän se ois tai voi olla ihan live tapaamisessa..

MUTTA tai sitten se kaikki ois vaan kuvitelmaa, omaa, eikä kemiat natsaiskaan yhteen yhtään. tahtoisin päästä testaamaan ne kemiat =)

• Anonyymi

totta.

• Anonyymi

Kuka on tuo nainen, joka saa sinut tuntemaan noin? Etunimen 1.kirjain?

• Anonyymi

En ole ketjun aloittaja mutta aikaisemmin kommentoin tätä. Nyt olen tavannut ja jakanut ihanan hetken kohteeni kanssa. En tiedä kokeeko hän täysin samoin mutta juuri tuollaista kuin aloitus on oli tapaamisissamme. Pelkään kuitenkin että jossain vaiheessa näin ihana juttu vain katoaa. Jos tämä jatkuu niin ehkä lyhyesti vielä kommentoin, koska tälläinen on niin harvinaista. Ainakin omalla kohdalla. En ole koskaan ennen ollut näin täydellisesti tunteen hallittavissa ja sille antautuneena.

• Anonyymi

Olet siis edennyt kaivattusi kanssa IRL? Todella hienoa jos näin on. Saan tästä hitusen toivoa itsellenikin, että vielä joskus.. Toivottavasti mahdollisimman pian tapahtuisi asioita suuntaan tai toiseen niin pääsisi tästä epätietoisuudesta.( eräs n taustalta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis edennyt kaivattusi kanssa IRL? Todella hienoa jos näin on. Saan tästä hitusen toivoa itsellenikin, että vielä joskus.. Toivottavasti mahdollisimman pian tapahtuisi asioita suuntaan tai toiseen niin pääsisi tästä epätietoisuudesta.( eräs n taustalta)

Kyllä IRL . Laitan tosiaan tänne muutaman kommentin, siksi vain että toivoa on. Omassa jutussani kaikki on nyt mahdollista. Silti on vaikea tietää mitä toinen ihan oikeasti odottaa ja haluaa. Mutta onpahan kuitenkin konkreettista. Saan ainakin itse tunnelmoida jonkin aikaa, ehkä pitkäänkin. En pidä mitään silti itsestäänselvyytenä. Hyvä näin. Mutta koskaan ei tiedä näin alkumetreillä miten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä IRL . Laitan tosiaan tänne muutaman kommentin, siksi vain että toivoa on. Omassa jutussani kaikki on nyt mahdollista. Silti on vaikea tietää mitä toinen ihan oikeasti odottaa ja haluaa. Mutta onpahan kuitenkin konkreettista. Saan ainakin itse tunnelmoida jonkin aikaa, ehkä pitkäänkin. En pidä mitään silti itsestäänselvyytenä. Hyvä näin. Mutta koskaan ei tiedä näin alkumetreillä miten käy.

Juuh, alussahan sitä hyvä edetä pienin askelin ja tutustua rauhassa toiseen. Kiitos kun valat uskoa ja toivoa meille muille kaipaaville. Kaikki on mahdollista, eikä liian helposti pidä periksi antaa. Toivon teille paljon rakkaudentäytteisiä vuosia! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuh, alussahan sitä hyvä edetä pienin askelin ja tutustua rauhassa toiseen. Kiitos kun valat uskoa ja toivoa meille muille kaipaaville. Kaikki on mahdollista, eikä liian helposti pidä periksi antaa. Toivon teille paljon rakkaudentäytteisiä vuosia! :)

Puhutaan nyt vaan kuukausista ei vuosista. Kuitenkin ihanaa ettei asia jäänyt vain haaveiluksi. Mutta tutustuminen muuttaa asiaa. Se haaveiden kohde ei täysin vastaa kuvitelmaa. Se asia muuttaa muotoaan. Saa nyt nähdä onnistuuko tämä meiltä. Vielä saa kuitenkin kokea euforiaa. Joten otan kaiken irti nyt tästä, onnistui tai ei.

• Anonyymi

Jos et uskalla tehdä todellisuudessa mitään, niin voit olla valonkantaja. Tuoda henkisyyteen valoa.
      Toinen ulottovuus ja Alienit tykkäävät että on musiikkia ja rakkautta.
      Minä itse olen aina ottanut selvää joko kysymällä kahville tai muuten, ei ole jäänyt epäselvää.

• Anonyymi

Ap miten on, onko kontrollinmenettämisenpelko vaikuttanut suhtautumiseesi häneen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1314
    Aihe