Seuraavan linkin takana "Yhteisön säännöt ja ohjeet".
Nämä säännöt ja ohjeet kertovat, että kaikki asiat eivät ole kunnossa tässä firmassa !
Paljon todella vihaisia asiakkaita !
Minä en pääse tälle sivustolle, mutta omille sivuistoille pääsen "tunnuksella ja salasanalla".
https://yhteiso.telia.fi/t5/Yhteison-saannot-ja-jasenten/Yhteison-saannot-ja-ohjeet/td-p/164554
Onko Telia Suomen "huonoin" operaattori ?
6
627
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tavalliset keskustelupalstan ohjeet.
Palstan lukeminen vaati JavaScriptin, mutta ei lisukkeita ja nähtävästi 1. vaiheen evästeet.- Anonyymi
irekki kirjoitti:
Nyt puhalsi ohi, elikkä en ymmärrä mitä tarkoitat. Minulla on Linux Firefox, jota käytän.
Mikä se sellainen Linux Firefox on.
Minulla on Linux ja Firefox selain eikä ole mitään ongelmaa päästä ko. sivustolle, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sellainen Linux Firefox on.
Minulla on Linux ja Firefox selain eikä ole mitään ongelmaa päästä ko. sivustolle,Hetkinen....
Sanoinkin ylempänä väärin. Telian keskustelujen lukeminen ei vaadi mitään suojauksen purkuja. Ei muuta kuin tökkimään vaan viestejä.
Täytyy vaan löytää ne alavasemmalta....
- Anonyymi
Telia on paskin operaattori mitä on, asiakaspalvelu on täysin perseestää, tykkää kyllä laskuttaa sivut ilmoittaa virhettä vaikka tilaus mennyt läpi.... Ei suostu ottaa laskuja pois täys paska, vaihtakaa liittymää.
- Anonyymi
Telia on yksi parhaista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu2047391Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1303320Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161964"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?611942Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p621879- 191829
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am841827Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61695Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171571- 791514