Luontaistuotteet

Aloitteleva

Vaihdevuodet ilmeisesti pukkaa päälle, kuumottaa ja kaikki ärsyttää ja seksihalut kadonneet, joten aion kokeilla nyt ensin jotain luontaistuotehoitoa. Onko kokemuksia, Menofem vai femiwell, miten nämä tuotteet eroaa toisistaan, muutoin kuin että tota menofemia ei taida saada kuin apteekista?

16

29392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa kuulemma

      kokeile tolosen e-epaa ja mangnesiumia,joillakin kuulemma vieny öiset hikoilut!

      • Justiina

        Ajattelin justiinsa kirjottaa ja kysellä sopivia luontaistuotteita näihin kiusallisiin hikoiluihin jne.jne. Minulle menee E-epa, tosin pystyn vatsaoireiden takia ottamaan vaan yhden kapselin päivässä. Jos otan kaksi tulee mahavaivoja ja ripulia, joka saattaa yllättää missä vaan ja silloin on oltava vessa heti lähellä. Montako E-epaa pitäisi ottaa päivässä, että kuumat aallot saisi vähemmälle? Magnesiumista minulle tulee sydämen tykytyksiä ja nopeaa pulssia. Olisiko jollain todella aitoa tietoa luontaistuotteista, JOISTA TODELLA ON OLLUT APUA VAIHDEVUOSIOIREISIIN. VAI ONKO KAIKKI MAINOSTUS PELKKÄÄ PUPPUA. Rahojaan ei viitsisi kiinnittää tuotteisiin joista on vaan hyötyä tuotteen kehittäjälle ja valmistajalle ei käyttäjälle.


      • Tepsi mulle
        Justiina kirjoitti:

        Ajattelin justiinsa kirjottaa ja kysellä sopivia luontaistuotteita näihin kiusallisiin hikoiluihin jne.jne. Minulle menee E-epa, tosin pystyn vatsaoireiden takia ottamaan vaan yhden kapselin päivässä. Jos otan kaksi tulee mahavaivoja ja ripulia, joka saattaa yllättää missä vaan ja silloin on oltava vessa heti lähellä. Montako E-epaa pitäisi ottaa päivässä, että kuumat aallot saisi vähemmälle? Magnesiumista minulle tulee sydämen tykytyksiä ja nopeaa pulssia. Olisiko jollain todella aitoa tietoa luontaistuotteista, JOISTA TODELLA ON OLLUT APUA VAIHDEVUOSIOIREISIIN. VAI ONKO KAIKKI MAINOSTUS PELKKÄÄ PUPPUA. Rahojaan ei viitsisi kiinnittää tuotteisiin joista on vaan hyötyä tuotteen kehittäjälle ja valmistajalle ei käyttäjälle.

        Ja se on ainakin halpaa.


    • Kristiina

      Tätä on kehuttu: Vitamore Total

      • auttaa kuulemma

        kun kirjoitin tuosta e-epasta ja mangnesiumista,niin en kirjoittanut sitä siksi että tolonen sitä suosittelisi vaan että esim.ystäväni itse huomasi kun söi kyseisiä tuotteita että yöhikoilut sun muut oireet loppuivat eli ei kannata heti tyrmätä vaan kokeilla toimisiko itsellä myös.mangnesium on myös todettu sydämmelle ystävälliseksi tuotteeksi....


      • Justiina
        auttaa kuulemma kirjoitti:

        kun kirjoitin tuosta e-epasta ja mangnesiumista,niin en kirjoittanut sitä siksi että tolonen sitä suosittelisi vaan että esim.ystäväni itse huomasi kun söi kyseisiä tuotteita että yöhikoilut sun muut oireet loppuivat eli ei kannata heti tyrmätä vaan kokeilla toimisiko itsellä myös.mangnesium on myös todettu sydämmelle ystävälliseksi tuotteeksi....

        Hei onko muilla kokemusta, minulle magnesium aiheutti sydämentykytystä ja nopeaa pulssia. Lopetin magnesiumit ja nyt on pulssit olleet ihan normaalit, ennen löi "tuhatta ja sataa". E-epa taas aikaansaa loistavat ruokahalut, ripulia ja kun on jo ennestään paksu ei E-epaa voi käyttää.


      • Ikuinen käyttäjä
        Justiina kirjoitti:

        Hei onko muilla kokemusta, minulle magnesium aiheutti sydämentykytystä ja nopeaa pulssia. Lopetin magnesiumit ja nyt on pulssit olleet ihan normaalit, ennen löi "tuhatta ja sataa". E-epa taas aikaansaa loistavat ruokahalut, ripulia ja kun on jo ennestään paksu ei E-epaa voi käyttää.

        Mg kalsiumvalmiste on ollut käytössä minulla kohta puoli vuotta ja minulle ei ole tullut mitään tykytyksiä. Yöuni ja unen saanti ovat parantuneet. Lihaskrampit pohkeissa ovat jääneet pois.

        Taidanpa syödä tätä valmistetta edelleenkin ja suosittelen muillekkin. Kannattaa ainakin kokeilla.


    • jokos nyt

      Heippa:) Olen 47v ja ekakertaa koen muutoksen kropassani. Meinaan menkat tuli 2 viikon päästä edellisistä:( Ajatus, nytkö ne vaihdevuodet tulee.. En ole ajatellut koko asiaa että tässä nyt vanhenee :) kaikki luulee paljon alle 40vuotiaaksi. Joten en ole oikein pysynyt mukana tässä asiassa :) Kuumii aaltoja ei ole vielä ollut. Ennen menkkoja hikoiluttaa vaan vuorokauden ajan. Kai täs täytyy alka hyväksyä että sitä saavuttaa sen kultaisen keski-iän :) No huumori ja muutkin positiiviset asiat vielä elämää valoisuttaa :) Kaikille mukavaa kesää:)

    • KOKEMUKSELLA

      Syö SOIJAA ROUHEENA JUGURTISSA/VIILISSÄ AAMULLA n. 4 TL JA ILTASELLA SAMA JUTTU. OTA LUONTAISTUOTETTA PRO BALANCE (jossa on soijaa ja E-vitamiinia) LISÄKSI MONIVITAMIINITABU 1/PVÄ JA E-EPA 500 1 KPL/PVÄ. AVITTAA NIMITTÄIN !!! Syö kevyesti muutenkin ja ulkoile! Sain Menofem lääkettä lääkäriltä (kävin gynellä ja mammografiassa) ja lisäksi jatkossa syön näitä. Jätän Pro Balance pois nyt kun on lääke, mutta muita syön. E-vitamiini ja kalaöljy ja merilevä on hyväksi. Luontaistuotekaupasta saat Helena Jonkun kirjoituksen, jossa selvitetään ravinnon merkitystä viihdevuosiin. Aasian naisila näitä vaivoja ei juurikaan ole. Käyppä kysymässä! Olin kesälomalla kun vaivat alkoivat toden teolla ja HELLE oli muutenkin sietämätön, niin kävelin ensiapuun luontaistuotekauppaan. JAKSAMISTA ! MEitä on PALJON muitakin työssäkäyviä viihdeikäisiä mammoja. Itse olen 47 v.

      NIM: Kokenut !

      • missu

        minkä vahvuista tämä menofem on? saakositä vain reseptillä?


      • NOVOFEM
        missu kirjoitti:

        minkä vahvuista tämä menofem on? saakositä vain reseptillä?

        Lääke on lääkärin määräämä NOVOFEM -niminen.
        Muita on apteekissa ilman resepitiä. Käy kysymässä. Lääkärini suositteli juuri tuota oliko se nyt Menofem (?)ilman reseptiä.
        Minulla on nyt ihan ok olotila ! Kesällä OLI vaikeaa todella, kun oli muutenkin hiki ja kuuma. Nyt ei ole mitään oireita. Olen syönyt kuukauden näitä lääkkeitä. Ei kai se painokaan nouse - kun ei syö ja syö (vaikka mieli tekisi!).


    • kokemus10

      Olen laittanut nämä ripulit ja sydämentykytykset ihan näihin vaihdevuosioireisiin.

    • viiskytneljä

      No, kuten omassa aloituksessani mainitsin, olen käyttänyt Boragoa ja olo muuttui kuin taikaiskusta. Parissa viikossa jo huomaa onko siitä apua vai ei, mielestäni kannattaa kokeilla.
      Kuumat aallot, nivelkivut, yöhikoilu, heräilyt...kaikki poissa. Iho ei kutise eikä niveliin koske. Ihmelääke tämä on ainakin minulla.

      • Hasuli

        Mitä on tuo Boragoa? Ja onko resptilääke?


    • 12+12

      itse ostin femiwelliä ja sit niitä salvia kapseleita ku hikeä puskee jatkuvasti ja magnesiumia tykytyksiin (vaikuttaa)... Toi salvia on jo vähän hillinnyt hikoilua, muutaman päivän vasta syönyt saa nähdä vaikuttavatko enemmän, onnistuis nukkuminenki paremmin. Ja soijarouhetta aamujugurttiin... Itse kävin gynellä ja sanoin et kuukautiset ollu 2kk sitten ja aikaisemminkkin ollut pois ja muuttuneet muutenki epäsäännöllisen säännölliseksi ja nyt ollu kuumia aaltoja niin p... ups. Ja määräsi estrogeeniä (jota en hakenut) ja kaippa sitä sit vaihdevuodet on ...

    • tiedoksinyt

      Alkavat vaihdevuodet ei vie seksihaluja, joten aloittajalla täytyy olla siihen jokin muu syy. Vasta menopaussin jälkeen tapahtuu silläpuolen radikaali muutos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe