onko kenelläkään muulla ronja ryövärintytär peliä olen nimittäin jumittunut kohtaan ja mulla on rahkasammalta häkki köysi kartta ja tulen teko välineet syttyvää ainetta
ronja ryövärintytär
20
1532
Vastaukset
- yks vaan
...on tuo peli mut siitä on aikaa ku pelasin...Ootko vielä pelastanut Birk Borkanpoikaa tippumasta rotkoon? Se piti ainaki tehä jossain välissä...
- taavi
mulla on sama este
- taavi=peto
niin.mut mitensetehdään?
- pottu
siis siinä sun kai pitäis pelata noppa ja voittaa ja tehdä suunnilleen kaikki jottut jotka voit ps. kai en ole varma mutta mustaakseni
- taavi
kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- taavi
taavi kirjoitti:
kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ei toimi! mitä muuta pitää tehä kun heittää noppaa ja voittaa?
- Katinaana
taavi kirjoitti:
Aikaa on kulunut, mutta jos vielä kaipaat ohjeita niin tässä.
Birk täytyy pelastaa. Talon ulkopuolella seinustaa pitkin oikeaan reunaan (siis pelaajasta katsottuna oikealle), tikkaat pystyyn, kiipeä ylös. Helvetinkuilulla on Birk joka tippuu kuiluun. TEhtäväsi on auttaa birk köyden kanssa ylös kuilusta.
Takkaan pitää sytyttää tuli tulusraudalla, piillä ja taulalla
Kaljupietun kanssa jutellessa saat pelattua noppaa tai saat hänet avaamaan kellarinluukun
Tässä jotain että pääset eteenpäin - polo
Katinaana kirjoitti:
Aikaa on kulunut, mutta jos vielä kaipaat ohjeita niin tässä.
Birk täytyy pelastaa. Talon ulkopuolella seinustaa pitkin oikeaan reunaan (siis pelaajasta katsottuna oikealle), tikkaat pystyyn, kiipeä ylös. Helvetinkuilulla on Birk joka tippuu kuiluun. TEhtäväsi on auttaa birk köyden kanssa ylös kuilusta.
Takkaan pitää sytyttää tuli tulusraudalla, piillä ja taulalla
Kaljupietun kanssa jutellessa saat pelattua noppaa tai saat hänet avaamaan kellarinluukun
Tässä jotain että pääset eteenpäinei toimi tai sitten mä tein jotain väärin
- Katinaana
polo kirjoitti:
ei toimi tai sitten mä tein jotain väärin
Ootko löytänyt Birkin helvetinkuilulta?
Ootko saanut kellarinluukun auki?
Ootko löytänyt hevoset?
ootko tavannut birkkiä lammella? - hemuli
Katinaana kirjoitti:
Ootko löytänyt Birkin helvetinkuilulta?
Ootko saanut kellarinluukun auki?
Ootko löytänyt hevoset?
ootko tavannut birkkiä lammella?1 kyllä 2 en 3 en 4 en
- Katinaana
hemuli kirjoitti:
1 kyllä 2 en 3 en 4 en
Eli kohta yksi: siinä ei riitä että olet löytänyt birkin. Birk täytyy myös auttaa ylös kuilusta. Kuilusta auttamiseen tarvitaan köysi. Jalalla otetaan tukea kivestä ja annetaan köysi birkille.
kohta 2: Ronjan isä ja Kaljupietu istuvat penkillä. Juttele kaljupietun kanssa Kellariluolista niin hän nousee avaamaan ronjalle kellarinluukun. Kellariin ei kumminkaan pääse pidemmälle ennen kuin löydät soihdun myöhemmin pelistä.
Kohta 3 Kiertele metsässä, löydä hevoset, hevosten luona ei voi tehdä vielä mitään.
Kohta 4 Mene lammelle (karttaa apuna käyttäen pääset sinne nopeammin) Birkiä tapaamaan. Jutteltuanne nousee sumu ja joudut auttamaan birkin pois sumusta köyttä apuna käyttäen. Jos epäonnistut niin ronjan isä tulee ja palaat linnalle. sieltä joudut menemään takaisin lammelle ja aloittamaan alusta birkin kanssa - apuhalu
Katinaana kirjoitti:
Eli kohta yksi: siinä ei riitä että olet löytänyt birkin. Birk täytyy myös auttaa ylös kuilusta. Kuilusta auttamiseen tarvitaan köysi. Jalalla otetaan tukea kivestä ja annetaan köysi birkille.
kohta 2: Ronjan isä ja Kaljupietu istuvat penkillä. Juttele kaljupietun kanssa Kellariluolista niin hän nousee avaamaan ronjalle kellarinluukun. Kellariin ei kumminkaan pääse pidemmälle ennen kuin löydät soihdun myöhemmin pelistä.
Kohta 3 Kiertele metsässä, löydä hevoset, hevosten luona ei voi tehdä vielä mitään.
Kohta 4 Mene lammelle (karttaa apuna käyttäen pääset sinne nopeammin) Birkiä tapaamaan. Jutteltuanne nousee sumu ja joudut auttamaan birkin pois sumusta köyttä apuna käyttäen. Jos epäonnistut niin ronjan isä tulee ja palaat linnalle. sieltä joudut menemään takaisin lammelle ja aloittamaan alusta birkin kanssaMITEN NIITÄ SUKSIA OHJATAAN? EN TIEDÄ OLEN KOITTANUT VAIKKA MITÄ MUTTA SE VAIN LIIKKUU ITESTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Katinaana
apuhalu kirjoitti:
MITEN NIITÄ SUKSIA OHJATAAN? EN TIEDÄ OLEN KOITTANUT VAIKKA MITÄ MUTTA SE VAIN LIIKKUU ITESTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suksia ohjataan hiirellä. Se on nykyään mullakin ongelma kohta. Kone taitaa olla liian nopea tai jotain kun jos tekee liian hätäsesti liikkeitä niin ronja ei pysy mukana. Täytyy alottaa tosi rauhallisesti eikä tehdä yhtään virhettä, muuten kaikki mitä teet hiirellä tulee näkymään myös ronjan mäenlaskussa, mutta vasta liian myöhään
- hemuli
Katinaana kirjoitti:
Suksia ohjataan hiirellä. Se on nykyään mullakin ongelma kohta. Kone taitaa olla liian nopea tai jotain kun jos tekee liian hätäsesti liikkeitä niin ronja ei pysy mukana. Täytyy alottaa tosi rauhallisesti eikä tehdä yhtään virhettä, muuten kaikki mitä teet hiirellä tulee näkymään myös ronjan mäenlaskussa, mutta vasta liian myöhään
ai vasemmasta painikkeesta vasemmalle ja oikeasta oikeelle?
- Katinaana
hemuli kirjoitti:
ai vasemmasta painikkeesta vasemmalle ja oikeasta oikeelle?
ihan vaan hiirtä liikuttamalla vasemmalle ja oikeelle, eli ei tarvii nappeja painella
- taavi
Katinaana kirjoitti:
ihan vaan hiirtä liikuttamalla vasemmalle ja oikeelle, eli ei tarvii nappeja painella
mulla ei toimi vaikka mitä tekisin se ei käänny! kone vain tilttaa kun suljen sen
- hemuli
taavi kirjoitti:
mulla ei toimi vaikka mitä tekisin se ei käänny! kone vain tilttaa kun suljen sen
miten sätiiät että saasen kepin ja sillä pitää päästä sinne vankityrmään?ja mita muita pelejä sulla on?
- AnZ
Katinaana kirjoitti:
Kohta 4 Mene lammelle (karttaa apuna käyttäen pääset sinne nopeammin) Birkiä tapaamaan. Jutteltuanne nousee sumu ja joudut auttamaan birkin pois sumusta köyttä apuna käyttäen. Jos epäonnistut niin ronjan isä tulee ja palaat linnalle. sieltä joudut menemään takaisin lammelle ja aloittamaan alusta birkin kanssaMää en tiedä mitä tehdä!! Birk ei ole kuilussa, ja kaljupietu nukkuu, mutta olen jo käynyt kaikkialla!! Mitä mä teen?
- Ronja Ryävärlikka
miten karhuluolan kiven saa pois siitä edestä??????? voisitteko neuovoa mulle mitä seuraavaks tapahtuu? olen hiihdossa mutten saa sitä läpi.
- joo o
tuo hiihto on ihan perseestä..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103