ronja ryövärintytär

peto

onko kenelläkään muulla ronja ryövärintytär peliä olen nimittäin jumittunut kohtaan ja mulla on rahkasammalta häkki köysi kartta ja tulen teko välineet syttyvää ainetta

20

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      ...on tuo peli mut siitä on aikaa ku pelasin...Ootko vielä pelastanut Birk Borkanpoikaa tippumasta rotkoon? Se piti ainaki tehä jossain välissä...

      • taavi

        mulla on sama este


      • taavi=peto

        niin.mut mitensetehdään?


    • pottu

      siis siinä sun kai pitäis pelata noppa ja voittaa ja tehdä suunnilleen kaikki jottut jotka voit ps. kai en ole varma mutta mustaakseni

      • taavi

        kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • taavi
        taavi kirjoitti:

        kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ei toimi! mitä muuta pitää tehä kun heittää noppaa ja voittaa?


      • Katinaana
        taavi kirjoitti:

        kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Aikaa on kulunut, mutta jos vielä kaipaat ohjeita niin tässä.

        Birk täytyy pelastaa. Talon ulkopuolella seinustaa pitkin oikeaan reunaan (siis pelaajasta katsottuna oikealle), tikkaat pystyyn, kiipeä ylös. Helvetinkuilulla on Birk joka tippuu kuiluun. TEhtäväsi on auttaa birk köyden kanssa ylös kuilusta.

        Takkaan pitää sytyttää tuli tulusraudalla, piillä ja taulalla

        Kaljupietun kanssa jutellessa saat pelattua noppaa tai saat hänet avaamaan kellarinluukun

        Tässä jotain että pääset eteenpäin


      • polo
        Katinaana kirjoitti:

        Aikaa on kulunut, mutta jos vielä kaipaat ohjeita niin tässä.

        Birk täytyy pelastaa. Talon ulkopuolella seinustaa pitkin oikeaan reunaan (siis pelaajasta katsottuna oikealle), tikkaat pystyyn, kiipeä ylös. Helvetinkuilulla on Birk joka tippuu kuiluun. TEhtäväsi on auttaa birk köyden kanssa ylös kuilusta.

        Takkaan pitää sytyttää tuli tulusraudalla, piillä ja taulalla

        Kaljupietun kanssa jutellessa saat pelattua noppaa tai saat hänet avaamaan kellarinluukun

        Tässä jotain että pääset eteenpäin

        ei toimi tai sitten mä tein jotain väärin


      • Katinaana
        polo kirjoitti:

        ei toimi tai sitten mä tein jotain väärin

        Ootko löytänyt Birkin helvetinkuilulta?

        Ootko saanut kellarinluukun auki?

        Ootko löytänyt hevoset?

        ootko tavannut birkkiä lammella?


      • hemuli
        Katinaana kirjoitti:

        Ootko löytänyt Birkin helvetinkuilulta?

        Ootko saanut kellarinluukun auki?

        Ootko löytänyt hevoset?

        ootko tavannut birkkiä lammella?

        1 kyllä 2 en 3 en 4 en


      • Katinaana
        hemuli kirjoitti:

        1 kyllä 2 en 3 en 4 en

        Eli kohta yksi: siinä ei riitä että olet löytänyt birkin. Birk täytyy myös auttaa ylös kuilusta. Kuilusta auttamiseen tarvitaan köysi. Jalalla otetaan tukea kivestä ja annetaan köysi birkille.

        kohta 2: Ronjan isä ja Kaljupietu istuvat penkillä. Juttele kaljupietun kanssa Kellariluolista niin hän nousee avaamaan ronjalle kellarinluukun. Kellariin ei kumminkaan pääse pidemmälle ennen kuin löydät soihdun myöhemmin pelistä.

        Kohta 3 Kiertele metsässä, löydä hevoset, hevosten luona ei voi tehdä vielä mitään.

        Kohta 4 Mene lammelle (karttaa apuna käyttäen pääset sinne nopeammin) Birkiä tapaamaan. Jutteltuanne nousee sumu ja joudut auttamaan birkin pois sumusta köyttä apuna käyttäen. Jos epäonnistut niin ronjan isä tulee ja palaat linnalle. sieltä joudut menemään takaisin lammelle ja aloittamaan alusta birkin kanssa


      • apuhalu
        Katinaana kirjoitti:

        Eli kohta yksi: siinä ei riitä että olet löytänyt birkin. Birk täytyy myös auttaa ylös kuilusta. Kuilusta auttamiseen tarvitaan köysi. Jalalla otetaan tukea kivestä ja annetaan köysi birkille.

        kohta 2: Ronjan isä ja Kaljupietu istuvat penkillä. Juttele kaljupietun kanssa Kellariluolista niin hän nousee avaamaan ronjalle kellarinluukun. Kellariin ei kumminkaan pääse pidemmälle ennen kuin löydät soihdun myöhemmin pelistä.

        Kohta 3 Kiertele metsässä, löydä hevoset, hevosten luona ei voi tehdä vielä mitään.

        Kohta 4 Mene lammelle (karttaa apuna käyttäen pääset sinne nopeammin) Birkiä tapaamaan. Jutteltuanne nousee sumu ja joudut auttamaan birkin pois sumusta köyttä apuna käyttäen. Jos epäonnistut niin ronjan isä tulee ja palaat linnalle. sieltä joudut menemään takaisin lammelle ja aloittamaan alusta birkin kanssa

        MITEN NIITÄ SUKSIA OHJATAAN? EN TIEDÄ OLEN KOITTANUT VAIKKA MITÄ MUTTA SE VAIN LIIKKUU ITESTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Katinaana
        apuhalu kirjoitti:

        MITEN NIITÄ SUKSIA OHJATAAN? EN TIEDÄ OLEN KOITTANUT VAIKKA MITÄ MUTTA SE VAIN LIIKKUU ITESTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Suksia ohjataan hiirellä. Se on nykyään mullakin ongelma kohta. Kone taitaa olla liian nopea tai jotain kun jos tekee liian hätäsesti liikkeitä niin ronja ei pysy mukana. Täytyy alottaa tosi rauhallisesti eikä tehdä yhtään virhettä, muuten kaikki mitä teet hiirellä tulee näkymään myös ronjan mäenlaskussa, mutta vasta liian myöhään


      • hemuli
        Katinaana kirjoitti:

        Suksia ohjataan hiirellä. Se on nykyään mullakin ongelma kohta. Kone taitaa olla liian nopea tai jotain kun jos tekee liian hätäsesti liikkeitä niin ronja ei pysy mukana. Täytyy alottaa tosi rauhallisesti eikä tehdä yhtään virhettä, muuten kaikki mitä teet hiirellä tulee näkymään myös ronjan mäenlaskussa, mutta vasta liian myöhään

        ai vasemmasta painikkeesta vasemmalle ja oikeasta oikeelle?


      • Katinaana
        hemuli kirjoitti:

        ai vasemmasta painikkeesta vasemmalle ja oikeasta oikeelle?

        ihan vaan hiirtä liikuttamalla vasemmalle ja oikeelle, eli ei tarvii nappeja painella


      • taavi
        Katinaana kirjoitti:

        ihan vaan hiirtä liikuttamalla vasemmalle ja oikeelle, eli ei tarvii nappeja painella

        mulla ei toimi vaikka mitä tekisin se ei käänny! kone vain tilttaa kun suljen sen


      • hemuli
        taavi kirjoitti:

        mulla ei toimi vaikka mitä tekisin se ei käänny! kone vain tilttaa kun suljen sen

        miten sätiiät että saasen kepin ja sillä pitää päästä sinne vankityrmään?ja mita muita pelejä sulla on?


      • AnZ
        Katinaana kirjoitti:

        Eli kohta yksi: siinä ei riitä että olet löytänyt birkin. Birk täytyy myös auttaa ylös kuilusta. Kuilusta auttamiseen tarvitaan köysi. Jalalla otetaan tukea kivestä ja annetaan köysi birkille.

        kohta 2: Ronjan isä ja Kaljupietu istuvat penkillä. Juttele kaljupietun kanssa Kellariluolista niin hän nousee avaamaan ronjalle kellarinluukun. Kellariin ei kumminkaan pääse pidemmälle ennen kuin löydät soihdun myöhemmin pelistä.

        Kohta 3 Kiertele metsässä, löydä hevoset, hevosten luona ei voi tehdä vielä mitään.

        Kohta 4 Mene lammelle (karttaa apuna käyttäen pääset sinne nopeammin) Birkiä tapaamaan. Jutteltuanne nousee sumu ja joudut auttamaan birkin pois sumusta köyttä apuna käyttäen. Jos epäonnistut niin ronjan isä tulee ja palaat linnalle. sieltä joudut menemään takaisin lammelle ja aloittamaan alusta birkin kanssa

        Mää en tiedä mitä tehdä!! Birk ei ole kuilussa, ja kaljupietu nukkuu, mutta olen jo käynyt kaikkialla!! Mitä mä teen?


    • Ronja Ryävärlikka

      miten karhuluolan kiven saa pois siitä edestä??????? voisitteko neuovoa mulle mitä seuraavaks tapahtuu? olen hiihdossa mutten saa sitä läpi.

    • joo o

      tuo hiihto on ihan perseestä..........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe