corolla verso

toyota

Onko tietoa corolla verson 1.8 uuden korimallin kulutuksista käytännön ajossa esitteiden lukemat ei aina kerro totuutta. ja muuten kokemusta kyseisestä autosta.

5

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhis

Ota koeajoon muutamaksi päiväksi, tankkaa ja mittaa kulutus.
      Minulla ei ole käytännön kokemusta tuosta autosta, mutta kannattaa koeajaa kunnolla.
      Hyviä autoja, ainakin oma tojo on vastannut odotuksiani.

• Verso 1.6 vm2005

7,5 litraa tuntuu talvirenkailla keskimäärin vievän. Maantieajossa voi pihtailemalla päästä vähemmälläkin.

• Naukkis

Moottoritieajossa nastarenkailla kulutus karvan päälle 8 l/100 km. Auto Verso 1,6 2005. Se on vähän enemmän kuin osasin ennakolta odottaa.

• verso

vaihtelee vuodenajan ja poljennan mukaan 7-8.
      noi on tommosen max 150 yhtämittaisen matkan lukuja. saas nähä sitten mikä on kesälomamatkan kulutus.

• Omalla kohdalla on suunnilleen tuota luokkaa ollut kulutuslukemat.Autolla on nyt vasta vajaa 1000 km ajettu,joten osat on vielä hiotumassa ja paljon on työmatkaa(eli kaupungissa ajoa) tullut ajeltua.mahtuu tuohon joku maaseutulenkkikin väliin.
        Alla Nokian Rsi (205/55r16) renkaat.En ole erityisen taloudellinen kuski,mut en "lätkä tiskissä"- kiihyytelijä..varsinkaan nyt uudella autolla,heh :)

Muuan asia tuli rengaskoosta mieleen.Autoa kun katsoo sivusta (ja alla on alkup.kokoiset renkaat) niin pyöräholvit näyttää suorastaan kaipaavan suuremmat renkaat.Näyttää jotenkin pienille noi pyörät...Varmasti isoja vanteita halajavat ovat mielissään,kun sopii kiinni ottamatta reilut vanteet ja matalaprofiiliset pyörät pyörimään.Itse oon kaavaillu seuraaviksi renkaiksi 60-sarjalaiset.Täyttävät paremmin pyöräholvin(joka ei nyt kovin tärkeä asia ole...) mut myös antaa todennäköisesti vieläkin hiljaisemman auton.Toki tuolla rengasprofiilin "nostolla" olisi vielä sellainenkin vaikutus,että mittarivirhe kutistuisi lähes olemattomiin...Mut ajellaahan nyt nämä renkaat ekana vaihtokuntoon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe