Miksi tulee kun yritän lukea että "Auts, olet jäähyllä", ja että ota yhteyttä ylläpitoon.
Olet jäähyllä
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mitähän tuo söpötys on selkokielellä?
Suomessa on ns. ennakkosensuurikielto, mikä atk-maailmassa tarkoittaa sitä, että kirjoitus täytyy ensin lukea, sitten todeta kielletyksi ja vasta sitten sen voidaan sensuroida. Mutta jäähylle ei voida laittaa, sillä kirjoitushan voi olla vaikka kuinka asiallinen ja nyt asiallisesta tehdään asiaton.
Siis mitähän mahdoit tarkoittaa? - Anonyymi
Sama täällä, olen jäähyllä jostain syystä, mutta myöskään avausten luku ei onnistu.
Moi! Suomi24 Keskustelussa oli aiemmin tänään hetkellinen ongelma, jonka vuoksi kaikki saivat kyseisen virheilmoituksen. Ongelma on nyt kuitenkin korjattu! 🎉
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Kas kun ei siellä ylläpidossa kenellekään välähtänyt, että moisesta voisi laittaa ilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei siellä ylläpidossa kenellekään välähtänyt, että moisesta voisi laittaa ilmoituksen.
Ei ne mitään stroboskooppivälkkyjä ole. Nehän sais muuten ihan jatkuvasti laittaa ilmoitusta, onhan täällä koko ajan jotain pielessä kuin oven saranat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1405517Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk281648- 1111548
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621398Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️881327- 591012
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129952- 54949
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr226857- 47737