Miksi chat ei toimi?

Anonyymi

Pakana tai joku muu guru voisi kertoa mistä etsiä vikaa kun chattiin pääsee mutta ruutu on valkoisena ja vain lataa sitä muttei koskaan mene perille saakka. Netti pyörii kuten ennenkin ja mm tubessa videot pyörii. Selaimen vaihto ei auta. Kun painaa poistu-nappia niin näkee sekunnin chatin tekstejä.

40

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilisin tyhjentää välimuistia. Noin muutoin hankala sanoa, jos ei edes selaimen vaihto auta,

      Joskus mainoksenesto-ohjelmatkin saattaa estää.

    • Anonyymi

      kaikkea kokeiltu, eipä toimi

      • Anonyymi

        No niinpä. Ei toimi vieläkään! Viikko jo hurahtanut sitten viime toimimisen. Kokeilin myös kännykällä niin laskee chattiin sisälle, ok. Mutta kun kirjoitan jotain ja lähetän sen niin heittää samalla pois chatista. Nikki kyllä jää sisälle olemaan. Eli ei toimi läppärillä eikä kännykällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Ei toimi vieläkään! Viikko jo hurahtanut sitten viime toimimisen. Kokeilin myös kännykällä niin laskee chattiin sisälle, ok. Mutta kun kirjoitan jotain ja lähetän sen niin heittää samalla pois chatista. Nikki kyllä jää sisälle olemaan. Eli ei toimi läppärillä eikä kännykällä.

        Poista erikseen asennetut torjunnat ja ota käyttöön Defender..


    • Anonyymi

      Jos edellä mainitut ei toimi, niin kokeile koneen uudelleen käynnistystä.

      Kokeile myös vaihtaa se mokkula toiseen usb porttiin.

    • Anonyymi

      sama ongelma täällä ja kun poistuu chatissa tulee näkyvin hetkeksi chattailien nikit.

    • Anonyymi

      Juu sama myös. Ilmeisesti joku virustorjunnan blokkaus. Joskus muistan työkoneella tapahtuneen samaa.

    • Ei toimi mullakaan

    • Anonyymi

      F-Secure blokkaa mulla.

    • Anonyymi

      Eilen eli 5.3.2020. alkoi tökkimään edellä kuvatulla tavalla. Tänään sama homma. Ei päästä kirjoittelmaan.

      • Anonyymi

        ip osoitteet blokattu,mitä muuta voi olla,ei virusturvat ala yhtäkkiä noita blokkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ip osoitteet blokattu,mitä muuta voi olla,ei virusturvat ala yhtäkkiä noita blokkaan.

        Se jos et ole rekisteröitynyt käyttäjä oikeilla tiedoilla blokataan.


    • Anonyymi

      Mulla se oli ihan selkeästi F-securen virustutka, sen kun poisti käytöstä niin chatti toimi. Mutta eihän sen noin pitäisi mennä, että täytyy poistaa tutka käytöstä.

      • Anonyymi

        Ei auttanut f-securen sulkeminen joten ei johdu siitä,jokin palvelimen omilla Severeillä tökkii pahasti,ehkä poistavat niitä jotka eivät ole rekisteröityneet oikeilla nimillä ja osoitteilla tai olisiko softa sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auttanut f-securen sulkeminen joten ei johdu siitä,jokin palvelimen omilla Severeillä tökkii pahasti,ehkä poistavat niitä jotka eivät ole rekisteröityneet oikeilla nimillä ja osoitteilla tai olisiko softa sekaisin.

        Useampia syitä toimimattomuudelle voi tietysti olla. Itselläni se oli tuo F-securen web traffic protection. Ei ole millään oikealla nimellä rekisteröity nikki minullakaan, toistaiseksi ainakin näkyy silti toimivan :-)


      • Anonyymi

        Kaikkea sontaa sitä ihmiset koneelle asentaa vuonna 2020 jolloin jo itse järjestelmä sisältää erinomaisen torjunnan..


    • Anonyymi

      Miks ei toimi? Liittyykö virustorjuntaan jotenkin ja miks jos eilen päivällä pääsi virustorjunnasta huolimatta ja eilen illalla ei sitte enää päässyt, eikä tänään ole päässyt.

      • Anonyymi

        Herää kysymys miksi blokkaa?


      • Anonyymi

        Sitä en osaa sanoa. F-securen kanssa on välistä ongelmia, koska se ei maailmalla ole kovin yleisesti käytössä, jonka vuoksi ulkomaalaiset ohjelmat/sivut eivät aina ole sen kanssa yhteensopivia. Mutta miksi juuri eilen, en tiedä. Joko F-secure itse päivitti jotain tai sitten sivustolla muuttui jotain. En oikein usko, että sivustolla olisi mitään vaarallista. Muistaakseni F-secure on ennenkin tuosta chat sivusta valittanut ja väittänyt turvattomaksi, mutta ennen se on silti toimunt, vaikka virustutka onkin päällä.


    • Anonyymi

      Eikö kukaan osaa auttaa? Minulla sama ongelma: chattiin pääsee, mutta jää vain lataamaan. Poistuessa näkee vain hetken verran chatin tekstejä. Ei auta välimuistin tyhjentäminen, ei koneen kiinni käyttäminen. Kokeilin myös lisätä sivun osoitteen virustentorjuntaohjelman sallittujen sivustojen listalle, mutta sekään ei auttanut. Eikä ole F-securen virusturva vaan DNA:n. Toissa päivänä chat toimi normaalisti, eilen ja tänään ei enää. Mitään en ole muuttanut.

      • Anonyymi

        DNA:n virusturva on yhtäkuin f-secure,kokeilkaa ilman virusturvaa.


    • Anonyymi

      hmm, kokeiltu kaikki, lataa ja lataa vaan ja näkee kun poistuu hetken mitä kirjoitetaan … hauskinta se että eilen en pääsyt ollenkaan kokeilin kaikki … aamulla pääsin sisään mutta nyt illalla taas jää van latamaan

    • Anonyymi

      Ei kukaan S24:stä sitten pysty kommentoimaan. Mulla f-seucure koneessa ja vain valkoista näkyy. Kun toisella koneella, jossa Avira, niin toimii. Jotain siis on muutettu. Selityksiä, please?

      • Anonyymi

        Ilmaiset virusturvat ovat yhtä tyhjän kanssa oikea vaikkakin maksullinen virusohjelma bloggaa juuri näin niin kuin pitääkin jopa Firefox varoittaa näistä sivuista,älkää olko "sinisilmäisiä" kaiken roskan suhteen,kokeilkaa muita selaimia tiukalla seulalla niin näette .


      • Anonyymi

        Kaikkea sontaa sitä ihmiset koneelle asentaa vuonna 2020 jolloin jo itse järjestelmä sisältää erinomaisen torjunnan....


    • Anonyymi

      Hyvin toimii, älkää olko noin avuttomia.

    • Anonyymi

      juupa juu, kun mitenhän se virustorjunta sitten otetaan pois käytöstä ja uskaltaako edes sellaista tehdä.

      • Anonyymi

        F-securessa Antirus -> Settings -> Web traffic scanning -> Off
        Eiköhän sillä uskalla chattailla jos on kutsumus, mutta sitten taas skannaus päälle.


    • Anonyymi

      Tarkoitus on estää bottien pääsy huoneisiin ,on tullut joku virhe ettei pääse kirjautuneetkaan,olisko näin,tämä olettamus?

    • Elikkäs itellä oli sama ongelma... Mene palomuurin asetuksiin, ja ota täppä pois kohdasta älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja... Sit alkaa taas toimia.
      F-secure oli tällaisen päivityksessä asentanut.. :)

      • Anonyymi

        Eipä löytynyt palomuurin asetuksia mistä tollasen kohdan löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä löytynyt palomuurin asetuksia mistä tollasen kohdan löytää.

        Joo, Ullan ja Kätevän emännän neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä löytynyt palomuurin asetuksia mistä tollasen kohdan löytää.

        En löydä minäkään palomuurin asetukista moista kohtaa. Täälläkin ollut ongelmaa jo viikon ajan, ettei pääse chattiin. Olen ilmoittanut suomi24:lle ja ovat olleet yhteydessä. Jotain häikkää on jota yrittävät nyt sitten selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Ullan ja Kätevän emännän neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.

        Poistakaa moiset Sökeröt! Ei niillä tee mitään nykyaikana,..,


    • Eli avaa tietoturvasi, ainakin mulla se on Dna, mutta se on siis F-secure..
      Ekassa ikkunassa lukee asetukset, klikkaa siitä ja siinä ruudulla ainakin minulla lukee alavasemmalla, että muokkaa asetuksia, ja tarvitset niihin järjestelmänvalvojan käyttöoikeudet... Ja ainakin itse olen itseni järjestelmänvalvoja, eli ei ongelmia. Klikkaa se auki, ja vastaa hyväksy...
      ja siellä kun selaat ihan alas, lukee
      verkkoliikenteen tarkistus... Siinä on täppä, joka pitää ottaa pois käytöstä... Anteeksi että ohjeeni oli vähän huono, auttaisko nää paremmin :)
      Kätsy

      • Anonyymi

        No nyt löytyi... ihan oikeessa paikassa sitä oin tuon ekan neuvosikin jälkeen etsimässä, mutten tajunut. Kiiitos!


      • Anonyymi

        tuo neuvo,on ihan päätön
        en kehoittaisi ottamaan ko täplää pois,saastuttaa koneen!!


    • Anonyymi

      Säti sitä.
      Elämästä on yhä mahdollista nauttia. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
      Jos on kartalla.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä saisi toimia virusturvankin kanssa, en ala poistelemaan mitään maksetusta turvasta..

      • Anonyymi

        Maksat vain aivan turhasta joten kannattaa poistaa ehdottomasti..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe