Tulisitko seuraksi, nukkumaan yöksi

jos oikein nätisti pyytäisin?
20<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Kyllä, jos olisit hän. Tiedä sitten tulisiko yhtään nukuttua, mut ainakin olisin siellä missä tahtoisin olla :)

Äänestä

Ei siitä voisi kieltäytyä.

Äänestä

Eikö muuta?

Äänestä
  • Mitä muuta pitäisi olla? Sana on vapaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta pitäisi olla? Sana on vapaa.

Vaakamamboa??

Äänestä

Tottakai tulisin jos olisit hän

Äänestä
  • En tule olen nai.isissa vanha ukko jo

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En tule olen nai.isissa vanha ukko jo

Tulisin jos olisit miespuolinen muusa. (🍀🍀hän!)

Äänestä

se jäis nähtäväks, kuin paljon sitä tulis oikeesti nukuttua =)

N>M
<3

Äänestä

En osaa nukkua vieraassa paikassa enkä varsinkaan kenenkään vieressä.

Äänestä

Se olisi ihaninta mitä tiedän. Olisi sitten yö läheinen ja rauhallinen tai kiihkeä ja vähäluminen.

Äänestä

Tulisin mielelläni.

Äänestä

Olen jo ovellasi...🐞🐝

Äänestä
  • Etkä ole. Kurkkasin ovisilmästä.

Äänestä

En nyt, ehkä joskus.

Äänestä

Jos paat sitä ennen paperipussin päähäsi.

Äänestä

En usko että pystyn nukkumaan kenenkään kanssa, koska on useampi kokemus siitä etten nuku sekuntiakaan minulle vieraassa paikassa. Taitaa liittyä erityispiirteisyyteen.

Äänestä

Tukisin ja tultaisiin.

Äänestä

Päivän horoskooppi pelottaa

Mieti kahdesti, ennen kuin lupaudut mihinkään ylimääräiseen, sillä jos annat palveluksen pyytäjälle pikkusormen, saat huomata hänen hamuavan koko kättäsi.

Aa-puu-va! :D

Äänestä

Toki tulisin. Vois tehdä muutakin kyllä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

jos oikein nätisti pyytäisin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu