Mä oon täällä sun oven takana. En vaan kehtaa pimpottaa ovikelloa näin myöhään.
Avaatko oven?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
heh, no koputa hiljaa, kuulen kyllä.
olisitkin heh
<3- Anonyymi
Voi! Kokeile jos ukkos vähän rutistelis ettei tarvi vierailta kerjäillä seksii ja haleja!
Häpeä Anonyymi kirjoitti:
Voi! Kokeile jos ukkos vähän rutistelis ettei tarvi vierailta kerjäillä seksii ja haleja!
Häpeäei ole ukkoa!
sinkkuna jo pitkän aikaa- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
ei ole ukkoa!
sinkkuna jo pitkän aikaaPaakat! Ennen kehtasit mouruta rehdisti pettäjänä! Nykyisin haukuttu ahne römpsäös niin paljon et häpeet jo! Se on oikein!
Anonyymi kirjoitti:
Paakat! Ennen kehtasit mouruta rehdisti pettäjänä! Nykyisin haukuttu ahne römpsäös niin paljon et häpeet jo! Se on oikein!
mulla ei oo mitään tällä hetkellä mitä täytyis hävetä.jalatkin pysyy ristissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeä👵kuorsaa jo tuohon aikaan😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HäpeäHäpeä itse! Kuvittelet mitä sattuu! Lyöt tolla menolla vaan vettä myllyyn. Ite olit oven takana mouruamassa. Pääsee ukkosikin sinusta👍
Anonyymi kirjoitti:
Häpeä itse! Kuvittelet mitä sattuu! Lyöt tolla menolla vaan vettä myllyyn. Ite olit oven takana mouruamassa. Pääsee ukkosikin sinusta👍
ei mulla ole sitä ukkoa, edelleenkään!!
eikä minulla ole mitään hävettävää, silloin ei hävetä, niih.
- Anonyymi
Soita nyt vaan sitä kelloa. ..
- Anonyymi
soita ite?
- Anonyymi
Soita vaa..
- Anonyymi
Ei ollut tämän oven takana ..Kerkesin jo hetken innostua :)
- Anonyymi
Mun ovikello on hiljaisempi kuin koputus...
- Anonyymi
Mun alaovesta ei pääse sisään koko päivänä ilman ovisummeria. Sit on vielä videoyhteys ulko-ovelle ja siitä näkee ovisummerin soittajan. Voin avata oman oven kolmannessa kerroksessa valmiiksi, jos soitat summeria.
- Anonyymi
Ikkunasta pudotat köyden mitä pitkin voi kiivetä sisälle :)
- Anonyymi
Mistä oot saanu käsityksen et se nainen näin monen vuoden jälkeenkin asuisi samassa asunnossa?
- Anonyymi
Mulla sama juttu ja asun ylimmäisessä kerroksessa.
- Anonyymi
Jos aloittaja olisi oikeasti halunnut sen oven aukeavan, olisi ehkä kannattanut pyytää sitä jonkin muun kanavan kautta.
- Anonyymi
Ei välttämättä, jos on sovittu että asioidaan pa!stan kautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194