Koulussa olin kiusaaja. Se antoi mulle itseluottamusta ja johtajuutta. Minua toteltiin ja olin johtaja. Nyt pärjään elämässäni tosi hyvin: Olen keskisuuren firman johtaja ja mulla on ihana perhe
Koulukiusaaminen auttoi minua saavuttamaan johtoroolin työelämässä ja muutenkin olen vahva, Heikommat ei mun päälle hypi!
toimjoht.
Kiusaaminen antoi itseluottamista
Anonyymi
5
126
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan koulukiusaajat pärjäävät hyvin elämässä.
- Anonyymi
Haista! t kiusattu
- Anonyymi
Vain heikkojen täytyy kiusata menestyäkseen. Sinä et ole vahva, et ole koskaan ollut etkä tule koskaan olemaan. Itsetuntosi on heikoissa kantimissa, se romahtaa, kun tuuli vähän puhaltaa, sillä se on kiskottu niiden selkänahasta, joita kiusasit.
Ihana perhe sinulla voi piankin olla entinen perhe, joten anna elvistelyn olla!!! - Anonyymi
Hieno tarina. Tosin vain ensimmäinen lause on totta.
- Anonyymi
Kuka tai ketkä kiusaamistasi opiskelijoista nousi/nousivat johtajiksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811505
- 841312
- 1041048
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9711Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.103602Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30586Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557