Aihe

Kiusaaminen antoi itseluottamista

Anonyymi

Koulussa olin kiusaaja. Se antoi mulle itseluottamusta ja johtajuutta. Minua toteltiin ja olin johtaja. Nyt pärjään elämässäni tosi hyvin: Olen keskisuuren firman johtaja ja mulla on ihana perhe

Koulukiusaaminen auttoi minua saavuttamaan johtoroolin työelämässä ja muutenkin olen vahva, Heikommat ei mun päälle hypi!

toimjoht.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tutkimusten mukaan koulukiusaajat pärjäävät hyvin elämässä.

• Anonyymi

Haista! t kiusattu

• Anonyymi

Vain heikkojen täytyy kiusata menestyäkseen. Sinä et ole vahva, et ole koskaan ollut etkä tule koskaan olemaan. Itsetuntosi on heikoissa kantimissa, se romahtaa, kun tuuli vähän puhaltaa, sillä se on kiskottu niiden selkänahasta, joita kiusasit.

Ihana perhe sinulla voi piankin olla entinen perhe, joten anna elvistelyn olla!!!

• Anonyymi

Hieno tarina. Tosin vain ensimmäinen lause on totta.

• Anonyymi

Kuka tai ketkä kiusaamistasi opiskelijoista nousi/nousivat johtajiksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      17172
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      341
      6240
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1605