En asu pysyvästi Saarijärvellä enkä tunne täällä paikkoja. Mökillä oleilen. Luin tuota viimeistä Saarijärveläistä siellä oli mm. mainoksia: Ranta-Kivi JM, missä vitussa tää on? Menis kyllä mut mihin? Kiertotalouspäivä...jossain Tarvaalassa siis missä? Avoimet ovet Saarijärven Työväentalolla... joo o missä se on? Eikö noita osoitteita voisi kertoa, ettei tarttis kiertää pitkin Saarijärveä. No paikalliset tietysti tuntee paikat, mutta ei me mökkiläiset ja meitäkin on täällä jonkinverran.
Ihan vaan vihjeeksi
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
En asu minäkään Saarijärvellä mutta olen oppinut tietämään missä mitäkin on tarjolla.
Eiköhän se ole omasta aktiivisuudesta kiinni, "etsivä löytää jne.
En tietenkään ole osoitteita vastaan, vaikka kaikkia en tiedäkään niin sen tiedän ettei vit***sa taida olla ainakaan Ranta-kivi...
Hauskaa seikkailua, tavataanko huomenna messuilla, arvaas missä ne ovat;) - Anonyymi
Jos sulla on älykännykkä niin google mapsiin vaan nimi työväentalo Saarijärvi, Tarvaala Saarijärvi ym... kyllä löydät perille. Tervetuloa Saarijärvelle 👍
- Anonyymi
Ei tarvitse ajan sata lasissa ohitse
- Anonyymi
Eihä noita kiroilemalla ? tartte löytääkään,voi olla pareen . Ja tartteeko sitä jokapaikkaan keritäkään ?? Pikhiljaa parempi tulee!
- Anonyymi
Ei tarvitse kun painaa nastan lautaan kohilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kun painaa nastan lautaan kohilla
Dängä Dängä taas vauhdissa. Tee meillekin palvelus, aja vaan ohi, älä pysähdy! Kiitos kaunis tuosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dängä Dängä taas vauhdissa. Tee meillekin palvelus, aja vaan ohi, älä pysähdy! Kiitos kaunis tuosta!
Ja sinä voit tehdä palveluksen keksi jo jotain uutta.
- Anonyymi
Ranta-Kivi on Hankkijaa vastapäätä
- Anonyymi
Pienissä kylissä kukaan ei tiedä katujen nimillä paikkoja kuten hieman isommissa kaupungeissa ruukataan tietää. Kylillä on maa merkit kuten esim sokkari Marjomaa yms
- Anonyymi
Mikä sokkari onko se tämä ässä marketin käytävillä
- Anonyymi
Marjomaa kiinnostaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marjomaa kiinnostaisi?
Vaan se ei kiinnosta sinua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647