Onko oikeita Opeleita olemassakaan?siltä vaikuttaa.Mokkakin oli joku korealainen
Opel on Peugeot
9
77
Vastaukset
- Anonyymi
Opel on parasta mitä uusissa autoissa on nyt tarjolla. Ripaus ranskalaista mukavuutta ennestään hyvään ajettavuuteen.
- Anonyymi
Kyllä pösöt on oleet hyviä ajaa mutta se ergonomia... ISA -normi edelleen. Tämän ergonomiapuolen Opel osaa paremmin ja lisäksi joitain varusteita on saatavilla vain Opeleihin kuten ajovalot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pösöt on oleet hyviä ajaa mutta se ergonomia... ISA -normi edelleen. Tämän ergonomiapuolen Opel osaa paremmin ja lisäksi joitain varusteita on saatavilla vain Opeleihin kuten ajovalot.
"ISA -normi edelleen."
Ei ole koskaan ollut peugeotissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opeliin mahtuu myös aikuinen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ISA -normi edelleen."
Ei ole koskaan ollut peugeotissa.Italian Standard Ape - liittyy italialaisiin autoihin.
- Anonyymi
Insignia on vielä Opel. Mutta pian pilaavat senkin pösilön tekniikalla kuten tekivät jo Astralle.
- Anonyymi
Luultavasti pieni mukavuus vain parantaa autoa
- Anonyymi
eiks opelit oo tätä nykyä opeleita.... ite ihailen malleja ascona a. kadett a. kadett b. ascona a. ascona b. ascona c. monza. senator. omega. rekord. vectra a. astra
- Anonyymi
GM on ostanut autotehtaita ympärimaailmaa ja nimennyt ne omiksi merkeikseen. Opelin tekniikka on /oli mm. seuraavissa autoissa: Saab, Chevrolet, Vauxhall, Holden,
Daewoo ja muutama Jenkeissä valmistettu automerkki. Kaikista vanhoista autoista tulee lopulta Ooppeleita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258