Onko oikeita Opeleita olemassakaan?siltä vaikuttaa.Mokkakin oli joku korealainen
Opel on Peugeot
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
Opel on parasta mitä uusissa autoissa on nyt tarjolla. Ripaus ranskalaista mukavuutta ennestään hyvään ajettavuuteen.
- Anonyymi
Kyllä pösöt on oleet hyviä ajaa mutta se ergonomia... ISA -normi edelleen. Tämän ergonomiapuolen Opel osaa paremmin ja lisäksi joitain varusteita on saatavilla vain Opeleihin kuten ajovalot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pösöt on oleet hyviä ajaa mutta se ergonomia... ISA -normi edelleen. Tämän ergonomiapuolen Opel osaa paremmin ja lisäksi joitain varusteita on saatavilla vain Opeleihin kuten ajovalot.
"ISA -normi edelleen."
Ei ole koskaan ollut peugeotissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opeliin mahtuu myös aikuinen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ISA -normi edelleen."
Ei ole koskaan ollut peugeotissa.Italian Standard Ape - liittyy italialaisiin autoihin.
- Anonyymi
Insignia on vielä Opel. Mutta pian pilaavat senkin pösilön tekniikalla kuten tekivät jo Astralle.
- Anonyymi
Luultavasti pieni mukavuus vain parantaa autoa
- Anonyymi
eiks opelit oo tätä nykyä opeleita.... ite ihailen malleja ascona a. kadett a. kadett b. ascona a. ascona b. ascona c. monza. senator. omega. rekord. vectra a. astra
- Anonyymi
GM on ostanut autotehtaita ympärimaailmaa ja nimennyt ne omiksi merkeikseen. Opelin tekniikka on /oli mm. seuraavissa autoissa: Saab, Chevrolet, Vauxhall, Holden,
Daewoo ja muutama Jenkeissä valmistettu automerkki. Kaikista vanhoista autoista tulee lopulta Ooppeleita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043