elät? Onko paljon aikaa jäljellä?
Minkä ikäiseksi uskot että
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä enkä tahdo tietää. Ehkä kaadun huomenna rappusissa ja kuolen siihen. Ehkä kuolen vanhuuteen satasen kieppeillä. Never know.
- Anonyymi
Sen mikä on päätetty antaa elää.
- Anonyymi
En kauaa. Olen valmis poistumaan.
- Anonyymi
Voi kun korona veisi.
- Anonyymi
Kyllä minä elän 100- vuotiaaksi tai hieman yli 🙂
Siitä voit päätellä, kuinka monta vuotta on vielä jäljellä....
Olisi sinun kanssasi kaunista elää tämä loppuelämä 🥰
Naiselta Miehelle - Anonyymi
Kukaanhan ei tulevaisuuttaan voi tietää, ennustaa voi tietenkin sitä yrittää elintapojensa sekä lähisuvun eliniän sekä perinnöllisten seurauksien mukaan.
Mun äiti kuoli 56 vuotiaana, isä painaa eteenpäin vieläkin ja sillä on ikää 74 vuotta.
Isäni isä kuoli 71 vuotiaana ja isäni äiti 76 vuotiaana.
Äidin äiti kuoli 69 vuotiaana ja äidin isä vetää edelleen eteenpäin elämää ja ikää sillä reilusti päälle 80 vuotta.
Äidin äidin äiti veteli 98 vuotiaaksi saakka.
Suvussa syöpää, sydän ja verisuonitauteja. Kuolin syitä sydäninfarkti, vanhuus, rintasyöpä, maksasyöpä
omat elintavat on terveellisiä. liikun paljon, syön suhteellisen terveellisesti, en käytä alkoholia, en tupakoi enkä käytä huumeita. Ei ole lääkkeitä käytössä, en ole ylipainoinen, syön suolaa ja rasvaa kohtuuden rajoissa.
mutta mun heikkous on stressaaminen. silloin kun henkiset paineet kohoo alkaa verenpaineet heittelehtiin ja olemaan erilaisia huimaus ja sydämen oireita, vaikka terve sydän onkin, mutta stressi on saanut mulle infarktin tyyppisiä oireita vuosia sitten...
mutta kai mä sukuni tavoin sinne 70 vuotiaaksi vetelen jos ei onnettomuuteen joud sitä ennen tai joku sekopää mies heittele seinille niin että pää halkee ja kuoleen siihen - Anonyymi
45 vuotta molempiin vastaukseksi.
- Anonyymi
Hmm me elämme viellä sama määrä vuosia, vaikka olenkin paljon nuorempi😔
Toisaalta jos hän jatkaa samalla tahdilla hänen aika tulee pian ja en saanut häntä koskaan.- Anonyymi
Eihän sitä voi tietää vaikka eläisit terveellisesti niin voi se lähtö tulla vaikka onnettomuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää vaikka eläisit terveellisesti niin voi se lähtö tulla vaikka onnettomuudessa.
Sekun on totta
- Anonyymi
Voin kuolla vaikka vuoden päästä. Kylkeen sattuu. Enkä tiedä mikä siellä on. Kävin lääkärissä joku vuosi sitten jo mutta mitään ei löydetty.
- Anonyymi
Minä aion elää 110-vuotiaaksi. Toivon näin, että saan nähdä ihan sen kaiken minkä haluan. :) En halua jättää lastenlapsienlapsiakaan, vaan pysyä heidän elämässään. <3
- Anonyymi
toivon että käy noin hyvin sinulle itse myös haluan elää mahdollsimman kauan lapsieni tähden ja itseni
- Anonyymi
No itseasiassa minun ei tarvitsisi elää kuin runsaat 60-vuotiaaksi, että näin jo voisi tapahtua. :D
Jos eläisi 100-vuotiaaksi,, niin voisin olla mukana lapsenlapsenlapsenlapsenlapseni elämässä, jota tietenkin toivon. :) Se olisi hienoa. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itseasiassa minun ei tarvitsisi elää kuin runsaat 60-vuotiaaksi, että näin jo voisi tapahtua. :D
Jos eläisi 100-vuotiaaksi,, niin voisin olla mukana lapsenlapsenlapsenlapsenlapseni elämässä, jota tietenkin toivon. :) Se olisi hienoa. :)Olen onnekas, että olen saanut lapseni parikymppisenä. Tämä mahdollistaa sen, että voin olla läheisteni mukana myös seuraavien sukupolvien ajan.
- Anonyymi
Sitä en tiedä, vaikka paljon itsestäni tiedänkin.
Uskon siihen että kuolinpäiväni on päätetty aikoja sitten, eli silloin viimeistään kun rääkäisin ensimmäisen kerran putkahtaessani tähän maailmaan.
Hyvä etten tiedä edes suuntiakaan kuolemani ajankohdasta, se tapahtuu sekunnilleen juuri silloin kun aika on. Ja sillä siisti......- Anonyymi
😇
Samat sanat
- Anonyymi
Mielummin kuukahdan hyvissä ajoin, kun jään toisten vaivoiksi, enkä haluu elää huonokuntosena ja toimettomana.
- Anonyymi
Kaikki eivät jää muiden riesaksi. Minä tiedän joitakin kotona asuvia melko skarppeja satavuotiaita ilman perheensä apua pärjääviä. Onneksi meillä on tarvittaessa mahdollisuus saada myös kunnallista apua.
- Anonyymi
Kolmekymppiseksi.
Aikaa on jäljellä. -4 vuotta. 😞 - Anonyymi
Liian vanhaksi, luulisin. Isä ja äiti molemmat eli lähelle yheksääkymppiä.
- Anonyymi
Ikuisesti? Keinoelimillä ja vain aivot alkuperäisiniä jossain androidieksoskeletonissa mikä toimii vartalonani. :D
sitä ei voi millään ennustaa,tai arvioida itse, elääkö vielä ja kuinka kauan. voi tapahtua mitä tahansa, tosin ennen sitä kuin delaan, tahtoisin hänen tietävän kuinka tykkään, ja mitä tapahtuisi meidän välillä, mikäli molemmat tuntisi samoin <3
=)- Anonyymi
Askel kerrallaan..mitäs muutakaan..;)
- Anonyymi
Aivan sama kunhan kuolema on lopullinen. Vittumaista jos syntyisi uudelleen ja helvetti alkaisi taas alusta taas oltaisiin koulussa ym. paskaa.
- Anonyymi
Vuos ellei korona? Miks kysyt tätä? Meinasin muuten revetä äsken tämän päivän uutisille... Ahhhahhhahhahah. Hyvä povi, hyvin pelattu mies, hyvä povi½
- Anonyymi
2023-2024 tulee lähtö.
- Anonyymi
Minä haluan nähdä itseni harmaa päisenä kiikkustuolissa kertomassa tarinoita lapsenlapsille taianomaisesta kohtaamisesta, seikkailuista, vaikeuksista ja elämästä. Melkein voin nähdä ne silmät jotka miettivät kumman tarina on uskomattomampi mummon vai papan. Omat lapset nyökkäävät ja sanovat, totta se on. Se oli sitä aikaa. Nyt nukkumaan. Silmät kiinni, aamulla uusi päivä.
- Anonyymi
En tiedä. Tuntuu etten kauaa näillä oireilla ja tällä ololla, muttei voi tietää. Voin elää vielä vaikka yli 10v....
- Anonyymi
Niin kauan kun on elämää, on toivoa.
- Anonyymi
Muutama kuukausi jäljellä.
- Anonyymi
Omassa tapauksessa joitakin vuosia maksimissa.
Jos ihmeitä ei satu.
Terveisin Tampereen mies 45v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194