Miksi Photoshop ei toimi

Anonyymi

Minulla on Lightroom Photoshop kuvankäsittelyohjelma joka on toiminut ihan hyvin tähän asti. Nyt kuitenkin ilmeni ongelma, ettei Photoshop huoli käsittelyyn Lightroomista ladattua kuvaa, vaan kuvan numeron eteen tulee ruksi ja hetken päästä PS palauttaa takaisin kuvanhakusivustolle. Lightroomissa kyllä voi käsitellä kuvan ja jakaa sen PS:in kautta, mutta haluaisin käsitellä kuvat PS:ssa. Onko kyseessä joku asennusongelma, tai jokin päivitys mikä puuttuu? Onko kenelläkään tietoa ongelmasta.

13

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun on ohjelmien nimetkin sekaisin niin miten antaa apua...

      • Anonyymi

        Miten niin sekaisin?


    • Anonyymi

      Kun on netistä vuokralla tämä kahden kuvankäsittelyohjelman duo, jotka tukevat toisiaan. Jos valokuvausta ja kuvankäsittelyä tekee, varmaan ymmärtää mistä on kyse.

      • Anonyymi

        Ymmärtääpä hyvinkin. Lightroom Photoshop nimistä ohjelmaa ei vain ole olemassa. Jotain teet väärin. Ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa noiden kanssa.


    • Anonyymi

      Siis Adobe Photoshop Lightroom on kyseessä

      • Anonyymi

        Onko joskus toiminut asia joka ei nyt toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joskus toiminut asia joka ei nyt toimi?

        On toiminut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joskus toiminut asia joka ei nyt toimi?

        Photoshopin kuvankäsittelyohjelma ei toimi, vaikka aikaisemmin toiminut. Kun PS:in avaa se automaattisesti menee LR:in kuvatiedostoihin ja sieltä voi valita käsiteltävän kuvan. Nyt se ei kuitenkaan ota kuvaa. Valitun kuvanumeron eteen tulee ruksi, mitä ei aikaisemmin ole ollut. PS ei ota kuvaa käsittelyyn vaan palaa LR:n kuvatiedostoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toiminut

        Onko kuukausimaksu maksettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kuukausimaksu maksettu?

        Tänä päivänä pitäisi mennä kuukausimaksu luottokortin kautta. Viime kuu on maksettu. Mitään varoitusta tai ilmoitusta maksun viivästymisestä ei ole tullut.


    • Anonyymi

      Mulla oli joskus semmonen ongelma, että jos oikealla hiiren napilla klikkasi Lightroomissa kuvaa ja valitsi Edit in... Photoshop, se ei toiminut. Kun avasin jo valmiiksi Photoshopin taustalle ja sitten Lightroomissa valitsin Edit in Photoshop, niin kuvan aukaiseminen Photoshoppiin toimi. Nykyään tätä ongelmaa ei ole, mutta jos sinulla on, niin kokeile avata Photoshop taustalle ensin ja sitten kokeile avata sitä Lightroomista.

    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä päivityksen jälkeen. Korjautumista (?) odotellessa:

      kun olen avannut valmiiksi Adobe Creative Cloudista vanhan Photoshop version 20.010., Lightroom heittää kuvan tähän ympäristöön ja kuvankäsittely voi tarvittaessa jatkua.

    • Anonyymi

      Nämä ovat valitettavasti aivan tyypillisiä vintoosan tai mäkkärin alla pyörivien, enemmän tai vähemmän maksullisten ohjelmien ongelmia. Mutta vaihdapa Valohuoneen tilalle ilmainen darktable-ohjelma, niin pääset helposti eroon tästä kirotusta ongelmasta.

      Valohuoneen päivät ovat luetut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe