Tykkään susta nainen ihan älyttömästi.

Jotenkin viet minua. Ei sitä voi paremmin selittää. Ehkä parempaan aikaan tai jotain sinnepäin. Joka tapauksessa olet piristänyt minua, olemustani. Toivon, että saat itsekin siitä jotain hyvää. Tv. Vanhempi mies.
30720
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 30

Vanhimmat

Mistä tiedät, että olet vanhempi?

Äänestä

Oletteko samassa työpaikassa?

Äänestä

Vanhempi mies on minulle erittäin tärkeä:)

Äänestä
  • Kuinka paljon vanhempi?

Äänestä

• Minnepäin?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon vanhempi?

10v

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon vanhempi?

N. 19v

Äänestä

Romanssit piristää aina. Työpaikalle on kivempi mennä, jos diellä on joku kiinnostava. :I

Äänestä

itsekin tässä ihastunut vanhempaan mieheen <3
ihastuin, ja olen ihastunut edelleenkin, luotan kohtaloon et kohdataan, jotenkin, jossain mikäli niin on tarkoitettuna.

Äänestä

Minä taas ihastunut itseäni vähän nuorempaan. Paino sanalla vähän.

Äänestä
  • Kuinka vähän nuorempi? Entä ikäluokka,missä mennään??

Äänestä

Diipadaapaa.

Äänestä

Kiva jos piristä jotakuta! Itse rakastan kympillä nuorempaa.

Äänestä
  • Mistäpäin? :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin? :)

Ai edelliset. Täältä ja tuolta kauempaa:)

Äänestä

Vanhemmalle miehelle. Odotan, että taas kohta näemme, tulen siitä hyvälle mielelle. Anteeksi, että olin hieman etäinen ja ajatuksissani kun viimeksi tavattiin. Pelkään, että katseeni paljastaa liikaa.

Äänestä
  • Oletko s ja minä j

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko s ja minä j

Ei, ei ole.

Äänestä

• Koska näimme viimeksi? Jos olet Hän, niin kieltämättä liian etäinen olet. Voit kyllä paljastaa itsesi vapaasti ;)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Koska näimme viimeksi? Jos olet Hän, niin kieltämättä liian etäinen olet. Voit kyllä paljastaa itsesi vapaasti ;)

Tässä kuussa, liian vähän aikaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä kuussa, liian vähän aikaa.

Liian vähän? Liian kauan minun mielestäni. No, annan sinun päättää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Liian vähän? Liian kauan minun mielestäni. No, annan sinun päättää.

Oletpa anteliaalla tuulella.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletpa anteliaalla tuulella.

En voi muutakaan. Hänellä on valta suhteeni ja meidän suhteemme.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En voi muutakaan. Hänellä on valta suhteeni ja meidän suhteemme.

Miten tuo valta mielestäsi pitäisi käyttää...?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo valta mielestäsi pitäisi käyttää...?

Fiksusti. Siten, että meistä tulisi Me.
    :)

Äänestä

Sivusilmällä näin hyvännäköisen naisen .Katselin
alhaalta ,mutta jotenkin silmä kiinnittyi vahingossa upeeseen lantionseutuun.

Äänestä

No mutta tänään annan olla sun rauhassa

Äänestä

Olet kauniimpi kuin Martina .

Äänestä

Toivon että intosi on tullut takaisin minun vuokseni, mutta voin olla väärässä. Olen saanut paljon, mutta kohta tiemme eroavat?

Äänestä

Muistelen vielä mennyttä. Sait minut innostumaan ja voimaantumaan. Se tuntui hyvältä. Monesti tuli hyvä mieli ja olo. Oon vaan luopunut ja luovuttanut ilman oikeaa yhteyttä.
Hyväksyn senkin koska muuta en voi.
Uni ap(n)einen...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin viet minua. Ei sitä voi paremmin selittää. Ehkä parempaan aikaan tai jotain sinnepäin. Joka tapauksessa olet piristänyt minua, olemustani. Toivon, että saat itsekin siitä jotain hyvää. Tv. Vanhempi mies.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu