Jotenkin viet minua. Ei sitä voi paremmin selittää. Ehkä parempaan aikaan tai jotain sinnepäin. Joka tapauksessa olet piristänyt minua, olemustani. Toivon, että saat itsekin siitä jotain hyvää. Tv. Vanhempi mies.
Tykkään susta nainen ihan älyttömästi.
30
686
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät, että olet vanhempi?
- Anonyymi
Oletteko samassa työpaikassa?
- Anonyymi
Vanhempi mies on minulle erittäin tärkeä:)
- Anonyymi
Kuinka paljon vanhempi?
- Anonyymi
Minnepäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi?
10v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi?
N. 19v
- Anonyymi
Romanssit piristää aina. Työpaikalle on kivempi mennä, jos diellä on joku kiinnostava. :I
itsekin tässä ihastunut vanhempaan mieheen <3
ihastuin, ja olen ihastunut edelleenkin, luotan kohtaloon et kohdataan, jotenkin, jossain mikäli niin on tarkoitettuna.- Anonyymi
Minä taas ihastunut itseäni vähän nuorempaan. Paino sanalla vähän.
- Anonyymi
Kuinka vähän nuorempi? Entä ikäluokka,missä mennään??
- Anonyymi
Diipadaapaa.
- Anonyymi
Kiva jos piristä jotakuta! Itse rakastan kympillä nuorempaa.
- Anonyymi
Mistäpäin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin? :)
Ai edelliset. Täältä ja tuolta kauempaa:)
- Anonyymi
Vanhemmalle miehelle. Odotan, että taas kohta näemme, tulen siitä hyvälle mielelle. Anteeksi, että olin hieman etäinen ja ajatuksissani kun viimeksi tavattiin. Pelkään, että katseeni paljastaa liikaa.
- Anonyymi
Oletko s ja minä j
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko s ja minä j
Ei, ei ole.
- Anonyymi
Koska näimme viimeksi? Jos olet Hän, niin kieltämättä liian etäinen olet. Voit kyllä paljastaa itsesi vapaasti ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näimme viimeksi? Jos olet Hän, niin kieltämättä liian etäinen olet. Voit kyllä paljastaa itsesi vapaasti ;)
Tässä kuussa, liian vähän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kuussa, liian vähän aikaa.
Liian vähän? Liian kauan minun mielestäni. No, annan sinun päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian vähän? Liian kauan minun mielestäni. No, annan sinun päättää.
Oletpa anteliaalla tuulella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa anteliaalla tuulella.
En voi muutakaan. Hänellä on valta suhteeni ja meidän suhteemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi muutakaan. Hänellä on valta suhteeni ja meidän suhteemme.
Miten tuo valta mielestäsi pitäisi käyttää...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo valta mielestäsi pitäisi käyttää...?
Fiksusti. Siten, että meistä tulisi Me.
:)
- Anonyymi
Sivusilmällä näin hyvännäköisen naisen .Katselin
alhaalta ,mutta jotenkin silmä kiinnittyi vahingossa upeeseen lantionseutuun. - Anonyymi
No mutta tänään annan olla sun rauhassa
- Anonyymi
Olet kauniimpi kuin Martina .
- Anonyymi
Toivon että intosi on tullut takaisin minun vuokseni, mutta voin olla väärässä. Olen saanut paljon, mutta kohta tiemme eroavat?
- Anonyymi
Muistelen vielä mennyttä. Sait minut innostumaan ja voimaantumaan. Se tuntui hyvältä. Monesti tuli hyvä mieli ja olo. Oon vaan luopunut ja luovuttanut ilman oikeaa yhteyttä.
Hyväksyn senkin koska muuta en voi.
Uni ap(n)einen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184