Parisuhteessa oleva mies, jonka kumppani ei pysty saamaan lapsia vaikka haluaisi. Hänellä jo omat lapset edellisestä suhteesta. Hän toivoisi myös minun saavan kokea isyyden, kuten myös itse. Jos haluaisit lapsen ilman parisuhdetta, voisimme auttaa toinen toistamme. Turhat kommentit voi jättää laittamatta.
Isyys ilman parisuhdetta
8
202
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Mistä päin Suomea olet?
- Anonyymi
Etelä-Karjalasta. Jos koet että voit auttaa, niin laita s. posti, niin jutellaan lisää.
- Anonyymi
Onko välimatka ongelma ja onko sinulla muita toiveita lapsen äidistä
- Anonyymi
Oletko minkä ikäinen? Olen samalta alueelta, ja miettinyt tälläistä vaihtoehtoa :)
- Anonyymi
28 vuotias. Tämä on erittäin harkittu päätös. Jos olet päätöksesi tehnyt, niin olisimme halukkaita kertomaan lisää itsestämme, ja tietämään enemmän sinustakin. Emme tiedä muutakaan mahdollisuutta tähän tilanteeseemme, niin jos tätä kautta toive toteutuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
28 vuotias. Tämä on erittäin harkittu päätös. Jos olet päätöksesi tehnyt, niin olisimme halukkaita kertomaan lisää itsestämme, ja tietämään enemmän sinustakin. Emme tiedä muutakaan mahdollisuutta tähän tilanteeseemme, niin jos tätä kautta toive toteutuisi.
Moikka! Olen tuo aikaisempi samalta alueelta oleva. Ollaan suht samanikäisinä :) edelleen tämä ajatus mielessä pyörii :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Olen tuo aikaisempi samalta alueelta oleva. Ollaan suht samanikäisinä :) edelleen tämä ajatus mielessä pyörii :)
Moi. Oletko vielä halukas tähän? Jos saisimme yhteystietosi, niin voitaisiinko jutella?
Hei vapaa pasi 50 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 iisalmi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2383619- 573323
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I892807Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk472634Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1032329Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352012Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1001995Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421865Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1041787Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691113