Miten saisin suhun otteen? Mitä ajattelet??
Nainen mitä voin tehdä?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät vastauksen tuohon itsekin.
- Anonyymi
Tuu ja sano mitä haluat musta.
Kuiskaa korvaani. - Anonyymi
Voit tehdä ihan mitä haluat. Olen jo niin sun otteessa, että auts, jos irti repäiset.
Nyt nukuttaa zzZZZzzz - Anonyymi
"Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua,
Täysin rinnoin mä voin siitä innostua.
Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua,
Tahdon mahtavaan bravuriisi hullaantua." - Anonyymi
Ei ei ja ei.
hän , vanhempi mies vois tulla juttelemaan, ihan face to face sillä päästäisiin jo hyvin, hyvään alkuun =)
- Anonyymi
Missä minä olen?
- Anonyymi
Niskaperseotteella poistoon?
- Anonyymi
Niinkö haluaisit miehen sinulle tekevän. :D
- Anonyymi
Olet niin ärsyttävä ettet mitenkään! Se juna meni jo
- Anonyymi
Kehiteltävä vettä sakeampaa.
- Anonyymi
Väsyttävä päivä, aivot solmussa. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Et mitenkään. Ne kortit on katsottu.
- Anonyymi
Hänelle sanoisin näin: sun täytyy vain rohkeasti tulla juttelemaan. Pyydä vaikka juttelemaan, tee joku ehdotus. Sano vaikka, että haluat tietää lisää ja kuulla lisää. Pyydän: älä kuitenkaan tee epämääräisiä ehdotuksia kaikkien kuullen, niitä liian vaikea tulkita. Henkilökohtaisuutta peliin lisää. Odotan..pusut
- Anonyymi
Tule moikkaan ja halaa lämpimästi :)
- Anonyymi
Kiihkeitä kuiskauksia korvaan, kuka nainen voi vastustaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkeitä kuiskauksia korvaan, kuka nainen voi vastustaa?
Ei varmaan kukaan.
- Anonyymi
aattelen pitäisikö vielä ottaa yksi drinkki
- Anonyymi
aattelen pitäisikö vielä ottaa yksi drinkki
- Anonyymi
Et ota minusta mitään otetta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184