Mikä mä olen? Help!

Anonyymi

Olen seksuaaliselta suuntautumiselta aromanttinen aseksuaali eli en koe romanttista enkä seksuaalista vetoa yhtään. Mutta sen lisäksi olen epävarma sukupuolestani. Olen fyysisesti nainen, mutta henkisesti koen ettei minulla ole sukupuolta, että olen sukupuoleton. Koen silti olevani ihan fine siihen että olen nainen fyysisesti. Meikkaan ja laitan hiuksia mielelläni, mutta se ei ole minulle naiseuden korostamista vaan harrastus siinä missä esimerkiksi vaikkapa valokuvaus tai piirtäminen. Tein sitten niin tai näin, koen aina henkisellä tasolla etten ole mies enkä nainen tai sellaista vaan nimen omaan koen niin etten mitään sukupuolta henkisesti. Olen jo 20v ja alkaa oikeesti ahistaa kun ei tiedä miten määritellä itsensä. Onko tälle jotain nimeä?

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitääkö itsensä jotenkin määritellä? Eikö voi vain nauttia elämästä ja katsoa mitä se tuo eteen. Ajankanssa sitten näkee mitkä asiat tuottaa itselle iloa ja mistä kiinnostuu. Voihan olla niinkin ettet ole kohdannut sellaista ihmistä johon tuntisit vetoa. Osa ihmisistä lämpenee kosketukselle hyvin pitkän tutustumisen jälkeen.

• Anonyymi

En ole ikinä kokenut tarvetta seksiin tai rakkauteen. Se ei vain kiinnosta minua. Eikä nyt ole kyse suuntautumisestani. Nyt on kysy sukupuolestani. Olen fyysisesti nainen ja koen sielullisesti olevani sukupuoleton. Miksi sellaista ihmistä kutsutaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ikinä kokenut tarvetta seksiin tai rakkauteen. Se ei vain kiinnosta minua. Eikä nyt ole kyse suuntautumisestani. Nyt on kysy sukupuolestani. Olen fyysisesti nainen ja koen sielullisesti olevani sukupuoleton. Miksi sellaista ihmistä kutsutaan?

Ei kaikilla naisilla ole niin vahvan feminiinistä luontoa, riittäiskö se että tiedät olevasi nainen kehosi vuoksi, sitähän se naiseus on että on naisen keho.
        Et ole vähemmän nainen vain ajatuksiesi vuoksi.
        Ehkä olet myöhään heräävää tyyppiä ja koet niitä tunteita vasta kun tapaat jonkun erityisen miehen?
        Onko sinulla vaikeita kokemuksia seksuaalisuuden alalta? Nekin voivat "jäädyttää" ja saada karttamaan kaikkea romantiikkaan liittyvää.
        Hyvää jatkoa sinulle ja tee asioita jotka sinua kiinnostavat, jos jotain muuttuu myöhemmin niin muuttuu.

• Anonyymi

Jos koet että sinulla ei ole sukupuolta, tämä tekisi sinusta agenderin! Suosittelen googlaamaan termin, ja katsomaan kuvaako se sinun kokemustasi.

• Anonyymi

Kokemukset eivät määritä sukupuolta, keho kertoo sukupuolen.
        Mitä järkeä pohtia tuommoisia, kaikkien silmissä aloittaja on naispuolinen ja sitähän hän on, ei siinä pohdinnat muuta mitään.
        Onko nuori polvi todella mennyt niin pahasti sekaisin tässä ettei tajuta perusasioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5400
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3780
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2274
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      283
      2153
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1411
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1269
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      129
      1160
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      119
      1003
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      930
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196