Aira täytti kunnioitettavat 93 vuotta ja on vielä virkeä ja vetreä. Vieläköhän me 20 vuoden päästä liikutaan niin ketterästi ja ollaan niin teräviä päästämme.
🌹🌹🌹
ONnea Airalle
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Heikolta näyttää, kun otsikkoa vilkaisee.
- Anonyymi
Miten nii virkeä ja vetreä. Luulet vaan. Saa noin kuka vaan sanoa. Eri asia on ,mikä on totuus.
Kyllä Aira on ikäisekseen hyväkuntoinen.
Mutta aika on armoton, meille kaikille.
Äitini eli 96-vuotiaaksi, oli viimeistä vuottaan lukuunottamatta todella hyväkuntoinen henkisesti ja ruumiillisesti.
Kunnon romahdutti sydänlääkkeen poistaminen, ei enää palautunut.
En halua elää satavuotiaaksi, niin kauan kun on tervyttä edes tyydyttävästi, elämänhaluakin on.
Harvoin 100-vuotias enää on kunnossa.On tuo Aira tyttö vaan, aika poika! Oikea mimmien - mimmi! Ja elävä historian kirja! Onnea ja hyvinvointia ja hyvää mieltä jatkoelämälle teille toivoen!
- Anonyymi
Täytti 95v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442