Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

42

  1. Miten, laki ei kiellä eliniänlyhentämistoimintaa vanhustenhoitolaitoksrssa?essa

    Kun hoitolaitoksessa jossa olen, on lääkkeiden annostelu ollut koko ajan "2-vuotta" niin huolimatonta, että olen pelänn
    Vanhustenhoito
    5
    100
  2. Kuinka paljon sähkönsäästöleikkaukset tulevat vaikeuttamaan, laitoksissa olevien vanhusten oloja?

    Sähkön säästöleikkauksista nyt taitaa tulla kova kilpailu? Että kun vanhustenhoitolaitoksissa on hoidossa olevat tähänki
    Vanhustenhoito
    2
    68
  3. Kerro miten ja milloin terveydenhoitosi on terveydenhoitolaitoksessa vaarantunut

    Olen asunut viimeiset 2 vuotta, kahdessa eri terveydenhoitolaitoksessa. Tänä aikana terveyteni on vaarannettu, ja huomau
    Terveydenhoitopalvelut
    1
    44
  4. Mainonta määrää terrorisoinnin tavoin?

    Mainonta on saavuttanut jo sellaiset mittasuhteet, että sitä voin pitää määräilevänä terrorisointina. Esim. jos haluaa l
    Yhteiskunta
    0
    40
  5. Katotaan, saiko vanhusten lääkkeitä syödä ja lääkkeiden varastamisen valvonnan jättää rankaisematta?

    Iltalehti kirjoitteli, 25.8.2021 Turunseudun vanhustenhoivakodissa Esperissä tapahtuneista, vanhustenhoivakodin henkilö
    Yhteiskunta
    2
    70
  6. Huono kansalaistenhoito on vastoin lakia, eli rikos.

    Kukaan kuka selittelee Esperin hoitotapausta, ilmaisee, ettei käsitä että kysymyksessä olevat tapahtumat kuuluu henkirik
    Vanhustenhoito
    3
    56
  7. Miksi kansalle ei kerrota tärkeimpiä Sote asioita?

    On se kummallista, tuossa Sote juttelussa, kun hoetaan koko ajan ja joka paikassa, missä asiaa käsitellään sitä, että ny
    Terveyden hoito
    2
    68
  8. Miksi kipuja ei lievitetä?

    Minulla on ollut yli 10 vuotta niin kovat nivelrikkokivut että niiden vuoksi en ole saanut nukutuksi. Ja kaikki minua ho
    Ehkäisy
    6
    142
  9. Kipujeni syytä ei ole suostuttu tutkimaan AUTTAKAA

    Jos joku on sitä mieltä, että minulla Suomalaisella kansalaisella on oikeus siihen, että kipuni tutkitaan ja että tutkim
    Terveys
    2
    98
  10. Kela ja lääkekorvaukset

    un Kelakorvauksia on rajusti lääkkeidenkustannuksien osalla pienennetty niin, eikö sillä ihan selkeästi pyritä eliminoim
    Sairausvakuutus
    1
    125
  11. Jumalanpalvelukset TV,ssä

    Miksi kirkko osoittaa olevansa muiden muassa vanhusvastainen? Että vaikka myös seurakuntien olettaisi tietävän sen, mite
    Kirkko kuulolla
    28
    174
  12. Huonokunto syrjäyttää perusteellisemmin.

    On se kumallista, kuinka kaikki kun huomaamattaan muuttavat suhtautumistaan huonokuntoiseen ihmiseen. Että on kun omaa
    Syrjäytyminen
    1
    103
  13. Suomi niminen maa hunningolla

    Jyväskylässä romahti koulun sisäkatto, jossakin päin Suomea romahti joku urheiluhalli, mikä todistaa ettei rakennusval
    Köyhien Asialla
    0
    36
  14. Sähköiset reseptilääkkeet toiselle saa, vain lupalomakkeella.

    Kun elämme nyt sähköisten reseptien aikakautta niin, nyt on oltava apteekissa, jonkun toisen ihmisen lääkkeitä nuodettae
    Yleistä terveydestä
    2
    426
  15. Eduskunnan pukeutumis riita

    Että meidän eduskunnassa olevat kehtavat työaikanaan riidellä, pukeutuakko farkkuihin, vai eikö pukeutua farkkuihin! Ett
    Yleistä politiikasta
    1
    55
  16. Mitä tehdä, kun saa ulosotto uhkauksen, tuntemattomasta syystä?

    Sain sellaiselta yritykseltä kun, Aros Kapital AB, kaksi erillistä muistutusta satavista, joista minulla ei ole olemassa
    Ulosotto
    37
    1616
  17. Kun hoito evätään mitä laki siitä sanoo?

    26.7.2012 Iltalehti kirjoitti, Punkki puri turkulaista eläkeläisnaista, jolloin tämä hakeutui iltapäivystykseen punkin p
    14
    200
  18. Koska valmistuu se hyvään vanhustenhoitonhoitoon pakottava laki?

    Että kun aina vain maan hallitus ja parlamentti lupaa laatia lain, minkä nojalla joskus tulevaisuudessa tässä maassa on
    Vanhustenhoito
    30
    189