Käynnistysongelma

Anonyymi

Vectra b josta kyselin aiemmin kun ei lähtenyt käyntiin ellei ollut piuhan nokassa 15 min. Autossa ihan uusi akku. Nyt pistin akun ylläpitolaturiin ja ajattelin ilman piuhaakin käynnistää. Heti lähti joten ei mennyt paaliin. Mikähän syy..häviääkö virta johonkin. Akun ikä 2 kk.

7

261

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä täysjärkinen huomaa startissa jos akku ei pyöritä kunnolla, ja ei sen takia lähde ollenkaan käyntiin. Siis pyörittääkö vai ei?

• Anonyymi

ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.

Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!

niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄

Ettei vaan setä kuollut sen opelin vuoksi kun oli joka päivälle automurheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto) :: Kysyjänä tuntuu olevan nainen ja kaikki voitaisiin antaa asiallisempia vastauksia: Tuon vian etsinnän vois alkaa mitata lataus , jos ok. niin sen jälkeen akun testaus muualla kuin siellä mistä ostit sen. Jätä se auto sinne testiin vuorokaudeksi niin silloin akun testistä tulee luotettavampi. Aina ei uudetkaan akut ole virheettömiä,niitä on voitu kolhia tai pudotetty lattiaan siellä liikkeessä ennen myyntiä. Tulppien ikä voi myös olla syy, Sitten voi myös olla että auto purkaa akkua seisoessa ja kun sitten tulee tarve kaynnistää niin koko elektroniikka ei saa tarvittavaa virtaa vaikka startti vielä vääntääkin jotenkuten

• Anonyymi

Ei jaksa selittää yksinkertaista asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1573
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1352
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      783
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      767
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      627
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      577
    Aihe