Käynnistysongelma

Anonyymi

Vectra b josta kyselin aiemmin kun ei lähtenyt käyntiin ellei ollut piuhan nokassa 15 min. Autossa ihan uusi akku. Nyt pistin akun ylläpitolaturiin ja ajattelin ilman piuhaakin käynnistää. Heti lähti joten ei mennyt paaliin. Mikähän syy..häviääkö virta johonkin. Akun ikä 2 kk.

7

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä täysjärkinen huomaa startissa jos akku ei pyöritä kunnolla, ja ei sen takia lähde ollenkaan käyntiin. Siis pyörittääkö vai ei?

• Anonyymi

ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.

Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!

niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄

Ettei vaan setä kuollut sen opelin vuoksi kun oli joka päivälle automurheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto) :: Kysyjänä tuntuu olevan nainen ja kaikki voitaisiin antaa asiallisempia vastauksia: Tuon vian etsinnän vois alkaa mitata lataus , jos ok. niin sen jälkeen akun testaus muualla kuin siellä mistä ostit sen. Jätä se auto sinne testiin vuorokaudeksi niin silloin akun testistä tulee luotettavampi. Aina ei uudetkaan akut ole virheettömiä,niitä on voitu kolhia tai pudotetty lattiaan siellä liikkeessä ennen myyntiä. Tulppien ikä voi myös olla syy, Sitten voi myös olla että auto purkaa akkua seisoessa ja kun sitten tulee tarve kaynnistää niin koko elektroniikka ei saa tarvittavaa virtaa vaikka startti vielä vääntääkin jotenkuten

• Anonyymi

Ei jaksa selittää yksinkertaista asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe