Käynnistysongelma

Anonyymi

Vectra b josta kyselin aiemmin kun ei lähtenyt käyntiin ellei ollut piuhan nokassa 15 min. Autossa ihan uusi akku. Nyt pistin akun ylläpitolaturiin ja ajattelin ilman piuhaakin käynnistää. Heti lähti joten ei mennyt paaliin. Mikähän syy..häviääkö virta johonkin. Akun ikä 2 kk.

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä täysjärkinen huomaa startissa jos akku ei pyöritä kunnolla, ja ei sen takia lähde ollenkaan käyntiin. Siis pyörittääkö vai ei?

• Anonyymi

ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.

Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!

niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄

Ettei vaan setä kuollut sen opelin vuoksi kun oli joka päivälle automurheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto) :: Kysyjänä tuntuu olevan nainen ja kaikki voitaisiin antaa asiallisempia vastauksia: Tuon vian etsinnän vois alkaa mitata lataus , jos ok. niin sen jälkeen akun testaus muualla kuin siellä mistä ostit sen. Jätä se auto sinne testiin vuorokaudeksi niin silloin akun testistä tulee luotettavampi. Aina ei uudetkaan akut ole virheettömiä,niitä on voitu kolhia tai pudotetty lattiaan siellä liikkeessä ennen myyntiä. Tulppien ikä voi myös olla syy, Sitten voi myös olla että auto purkaa akkua seisoessa ja kun sitten tulee tarve kaynnistää niin koko elektroniikka ei saa tarvittavaa virtaa vaikka startti vielä vääntääkin jotenkuten

• Anonyymi

Ei jaksa selittää yksinkertaista asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      68
      2610
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2068
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      2006
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      52
      1739
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      151
      1558
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1236
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      923
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      918
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      916
    Aihe