Vectra b josta kyselin aiemmin kun ei lähtenyt käyntiin ellei ollut piuhan nokassa 15 min. Autossa ihan uusi akku. Nyt pistin akun ylläpitolaturiin ja ajattelin ilman piuhaakin käynnistää. Heti lähti joten ei mennyt paaliin. Mikähän syy..häviääkö virta johonkin. Akun ikä 2 kk.
Käynnistysongelma
7
137
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täysjärkinen huomaa startissa jos akku ei pyöritä kunnolla, ja ei sen takia lähde ollenkaan käyntiin. Siis pyörittääkö vai ei?
- Anonyymi
ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei perkele pyöritä kunnolla, sori jos selitin miehiseen maailmaanne väärin sanakääntein. Pitäisi olla munat, että saisi neuvoja.
Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opel ei ole hyvä vaihda toitsuun!
niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto. On vain tärkeä, kuolleen setäni silmäterä. En raaski laittaa paaliin - jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kun tuota uutta akkua latasin, se on kahtena päivänä käynnistynyt. Onkohan laturi, tulpat, startti viallinen. Kyselen koska mun täytyy nyt itse selvittää ns miesten asioita🙄
Ettei vaan setä kuollut sen opelin vuoksi kun oli joka päivälle automurheita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(niin voisinkin, eikä ole mun ainoa auto) :: Kysyjänä tuntuu olevan nainen ja kaikki voitaisiin antaa asiallisempia vastauksia: Tuon vian etsinnän vois alkaa mitata lataus , jos ok. niin sen jälkeen akun testaus muualla kuin siellä mistä ostit sen. Jätä se auto sinne testiin vuorokaudeksi niin silloin akun testistä tulee luotettavampi. Aina ei uudetkaan akut ole virheettömiä,niitä on voitu kolhia tai pudotetty lattiaan siellä liikkeessä ennen myyntiä. Tulppien ikä voi myös olla syy, Sitten voi myös olla että auto purkaa akkua seisoessa ja kun sitten tulee tarve kaynnistää niin koko elektroniikka ei saa tarvittavaa virtaa vaikka startti vielä vääntääkin jotenkuten
- Anonyymi
Ei jaksa selittää yksinkertaista asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875