Ja jaksaisitko?
Minne heittäisit minut nainen?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin roskiin.
- Anonyymi
Tönäisisin sänkyyn. Tuskin jaksaisin heitellä.
- Anonyymi
Takas sun äitisi pimppaan.
- Anonyymi
Seinälle
- Anonyymi
Eipä tarvitsi heittää, olisit sulaa vahaa pelkästä hipaisusta, hyvä kun jalat sulla kantaisi.😘😘😘 En ole väärässä, pelkästään oikeassa. T-miehelle.
- Anonyymi
Niin no... olen tuon näköinen monen miehen vierellä seisoes kuin tuo abreu joka senteis saman mittainen ku mä ja painokin taitaa olla mun kans aika identtinen ruumiinrakenteineem.. et tota en usko et miehet kovin hyvin ilmaan nousee mun kokoisella
https://youtu.be/JFJeIHk565M - Anonyymi
Outo kysymys.
- Anonyymi
Heittäisin hyvästit...jos jaksaisin. 🖐
- Anonyymi
Ei sen kokoista lihaskimppua kauheasti heitellä mihinkään vaikken itsekään mikään pienimmästä päästä ole :) voisihan tuota hellästi yrittää työnnellä punkkaa kohti...
- Anonyymi
En haluis heittää, mutta jos pakko on, niin jorpakkoon. Jaksaisin, jos et kovasti vastustelisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194