Jos on ja haluat niin voisin seuraavan kerran kun nähdään niin pyytää sua kahville? Pidän susta kovasti... Kukaan muu ei mua kiinnosta ja siksi olen vastannutkin katseisiisi! Haluisin niin tutustua sinuun...
Onko se nainen merkki kun katsot mua?
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
harmilista... Ei sitte!
- Anonyymi
Kyllähän se pitkä silmiin katselu yleensä on merkki kiinnostuksesta
- Anonyymi
On, toimi jo💋
- Anonyymi
On se merkki :)
- Anonyymi
Täällä pyydät kahville ilman tunnisteita? Great
- Anonyymi
Ootas vaan vielä mää sut yllätän ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootas vaan vielä mää sut yllätän ;)
Kuin myös samoin!
- Anonyymi
Tottakai se on merkki kun toinen tuijottelee suoraan silmiin - välillä ihan häpeilemättä.
Haluan. - Anonyymi
Mä yritän ensi kerralla oikeen tuijottamalla tuijottaa, josko sitten tajuaisit;) Toivottavasti tilanne sallii ja olet vastaanottavainen etkä karkaa pois.
- Anonyymi
ite karkasit
- Anonyymi
Sitten kyllä varmasti avaisin suuni rakas...
- Anonyymi
Miksi silmiin tuijottaminen on joku merkki, kun on kyseessä nainen, mutta creepyä, kun kyseessä on mies? Ei se ole merkki yhtään mistään. Jos on kiinnostunut, niin suu auki. Kuolavanasta voi jo päätellä jotain. Ja siitä korinasta ehkä.
- Anonyymi
korina oli koronan kuolo, anna pusu
- Anonyymi
Milloin olet katsellut tai olette katselleet toisianne? Ja missä päin suomea?
- Anonyymi
Kaakko, viime kuussa
- Anonyymi
tsot tsot ei saa olla liian utelias se selviää kyllä pian ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaakko, viime kuussa
Onko tämä m-n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä m-n?
Mieheltä naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä naiselle
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
En, mutta voisin olla. Työpaikalla viimeksi nähtiin viime kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta voisin olla. Työpaikalla viimeksi nähtiin viime kuussa.
Ei ollut työpaikallani.
omalta kohdaltani voin sanoa, että on se merkki! katsetta yritän hakea kun kohdataan, eikä sitä ole niinä kertoina tarvinnut edes erikseen hakemalla hakea.
<3 <3 <3
M- miehelle.- Anonyymi
oot niin ihana haluisin suudella sua nyt!
- Anonyymi
Ootko ihan varma?
Mä oon jo 76-vuoitias hampaaton äijä.
Kiitos kuitenkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ihan varma?
Mä oon jo 76-vuoitias hampaaton äijä.
Kiitos kuitenkin!Haiseeko mätä?
- Anonyymi
Niin lämpöistä tämä anonyymipalsta deittailu :)
Onhan se erikoista, jos joku silmiin katsoo. Itse kun yleensä katselen seinille. Miksi ihmiset silmiin katselee??
Take awayt - Anonyymi
kyllä se on :)
- Anonyymi
Kyllä se on mitä?
- Anonyymi
Miten voin olla näin sekaisin naisesta jonka nimeä en edes tiedä... Hän on katsonut minua mutta ei ole koskaan sanonut mitään! Minä pidän hänestä kovasti.
- Anonyymi
Miksi et itse ole tehnyt aloitetta naiselle joka katsoi sinua? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse ole tehnyt aloitetta naiselle joka katsoi sinua? :)
Niinpä pitäis varmaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä pitäis varmaan :)
Suosittelen. :)
- Anonyymi
Jos olisit hän mies niin osittain kadun sitä, että menin katsomaan sinua. Ihan turhaa taas joutuu jännittämään ja tietää, että joku taas etsii minua. En oikeastaan edes pidä huomiosta ja, jos joku tuijottaa saatan jopa ahdistua. Tiedän, että kiinnostuit. Ei vaihdettu sanaa.
- Anonyymi
Katseet ei välttämättä meinaa mitään. Jotkut voi katsella kaikenlaisia ihmisiä ilman sen kummempaa kiinnostusta.
- Anonyymi
Ei niin.
- Anonyymi
Miten uskallan kertoa sulle nainen että välitän susta niin paljon ettei mitään järkeä! Ainut asia millä on väliä olet sinä ja se juuri luo painetta siihen miten uskallan sua lähestyä... Sydän sykkii ja sanat menee sekaisin kun ajattelen sinua...
- Anonyymi
Rakas kunpa vain voisin kertoa että merkitset mulle niin paljon että...
https://www.youtube.com/watch?v=cvvd-9azD1M
Sulle nainen jonka kanssa vaihdoimme kaipaavia katseita... - Anonyymi
Nyt alko ihan oikeesti jännittää et alkoko mulla "palstahulluus" jo näin järkyttävällä tavalla vaikuttamaan et kuvittelen tänkin kirjotuksen olevan just mulle. Tänään ollu ihan outo fiilis.. kuin me oltas tänään löydetty toisemme täältä. Lataamo vissiin kutsuu;) Mut järki viel jotenkin pelaa niin toivotan sulle rohkeutta lähestyä kaivattuasi kuka se ikinä onkin, kyllä se loppupelissä kuitenkin vie sun/hänen elämää eteenpäin oli lopputulos sitten mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas kunpa vain voisin kertoa että merkitset mulle niin paljon että...
https://www.youtube.com/watch?v=cvvd-9azD1M
Sulle nainen jonka kanssa vaihdoimme kaipaavia katseita...Hieno biisi muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alko ihan oikeesti jännittää et alkoko mulla "palstahulluus" jo näin järkyttävällä tavalla vaikuttamaan et kuvittelen tänkin kirjotuksen olevan just mulle. Tänään ollu ihan outo fiilis.. kuin me oltas tänään löydetty toisemme täältä. Lataamo vissiin kutsuu;) Mut järki viel jotenkin pelaa niin toivotan sulle rohkeutta lähestyä kaivattuasi kuka se ikinä onkin, kyllä se loppupelissä kuitenkin vie sun/hänen elämää eteenpäin oli lopputulos sitten mikä tahansa.
Kuulisitkohan jos ohimennen kuiskaisin sulle että sua rakastan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulisitkohan jos ohimennen kuiskaisin sulle että sua rakastan?
Älä nyt tuntemattomia naisia rakasta.
- Anonyymi
Mitä sinä idiootti tänne kirjoitat kahvillepyynnin, pilaat mahdollisuutesi.
Kahville voi pyytää aina, siinä se selkeytyy haluatko enemmän vai et.
Jos olet tuppisuu, niin toinen voi olla rääväsuu, selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194