SAATANA HÄVISI KAIKKI SOTANSA JA SATANISTIT OVAT VITUN TYHMIÄ!

Anonyymi

Tosi on. Ennen täyttä sieluttomuuttaan saatana määritteli itsensä sanalla EVIL =PAHA.
Jumala eli Yahwe vastasi sanoin:
Minä olen Paha paholaisellekin, joka sinä olet.
Etkä sinä ole paha sen sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan tyhmänilkeä otus (NÄIN ON! KYLLÄ PAHOLAINEN TIESI, MITÄ PAHA TARKOITTAA RUUMIISSA JA MIELESSÄ, MUTTA YAHWE EI ANTANUT HÄNEN OLLA PAHA. SILTI YAHWE ITSE ON PAHA SIELUTTOMALLE JA NIIN OLEN MINÄKIN SEKÄ ME KAIKKI)
Hän jatkoi vielä sen verran, että sanoi: Vie vaikka kaikki Souliaan tulevat asukkaat, minä en heitä pelasta, vaikka niin valehtelet, kuten valehtelit pahuutesikin.
Paholainen vastaa veljensä Perkeleen (Perkeleus) suulla:
Olen silti sielullinen
Johon Yahwe vastaa:
Et ole.
Ja niin erosi sielu paholaisesta. Luciferista (Lucifer lightious evil ) se lähti rinnasta Lucimus uskovaisesta (Lucimus Religionale evil) ja muuttui ihmiseksi, jota paholainen kansoineen pelkää.
Samassa ilmestyivät Yahwen puolella olevat Amos ja Eros ja julistivat SODAN Luciferia vastaan. Koko ihmiskunnasta lähti sielu sillä hetkellä, kun näin kävi.
Amos ja Eros huusivat raivoissaan näin:
"Olen Paha! Olen Paha! Olen Paha jokaiselle Souliaan asukkaalle sekä sielulliselle, että sieluttomalle"
Tämän jälkeen Luciferinkin tuntema Amor ampui nuolensa, joka oli nuolisade. Saman tekivät Amor Green´s (samat Amos ja Eros eli erisnimiä tässä).

Saatana hävisi kaikki taistelunsa tähänkin päivään saakka. Koko Yahwen ja hänen enkeleittensä luonne on alkup. tekstistä suomennettuna: HYVÄ! Mutta paholaisen petturuuden nähtyään hän päätti olla Paha, jota kuvaa sana BAD! Hän näki paholaisen petturuuden jo 200 vuotta ennen ensimmäistä sielutonta.

Näin ollen voin sanoa, että uskonto on verho, joka kätkee totuuden meistä Yahwen puolella olevista. Ei ole mitään kristinuskoa, on vain PAHA LUONTEEMME TEITÄ SATANISTEJA ELI SIELUTTOMIA KOHTAAN! Voimiemme mittasuhteet numeraalein teidän-meidän asettelulla: teidän: 0 - Meidän: 1 (joka on teidät tuhoava).

Lopun voitte tarkastaa koordinaateista 9,1,3,1,5,2,3,4,1,7. Kokeile, mihin kohtaan AVARUUTTA TAI MAAPALLOA SE OSUU. Lopun jätän ajateltavaksenne.
Vittu että teitä PILKATAAN JA SYYSTÄKIN!

terveisin,
Paha!

3

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saattanismissa taitaa olla lopun ajat käsillä, kaikki vaan pilkkaavat heidän uskoaan ja saattanistien lukumäärä on pudonnut ilmestyskirjallisesti pieniin lukemiin.

• Anonyymi

Itke lisää

• Anonyymi

Opettele saatanan palvonnan ja satanismin ero. Satanistit ei usko mihinkään, ovat siis käytännössä ateisteja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe