SAATANA HÄVISI KAIKKI SOTANSA JA SATANISTIT OVAT VITUN TYHMIÄ!

Anonyymi

Tosi on. Ennen täyttä sieluttomuuttaan saatana määritteli itsensä sanalla EVIL =PAHA.
Jumala eli Yahwe vastasi sanoin:
Minä olen Paha paholaisellekin, joka sinä olet.
Etkä sinä ole paha sen sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan tyhmänilkeä otus (NÄIN ON! KYLLÄ PAHOLAINEN TIESI, MITÄ PAHA TARKOITTAA RUUMIISSA JA MIELESSÄ, MUTTA YAHWE EI ANTANUT HÄNEN OLLA PAHA. SILTI YAHWE ITSE ON PAHA SIELUTTOMALLE JA NIIN OLEN MINÄKIN SEKÄ ME KAIKKI)
Hän jatkoi vielä sen verran, että sanoi: Vie vaikka kaikki Souliaan tulevat asukkaat, minä en heitä pelasta, vaikka niin valehtelet, kuten valehtelit pahuutesikin.
Paholainen vastaa veljensä Perkeleen (Perkeleus) suulla:
Olen silti sielullinen
Johon Yahwe vastaa:
Et ole.
Ja niin erosi sielu paholaisesta. Luciferista (Lucifer lightious evil ) se lähti rinnasta Lucimus uskovaisesta (Lucimus Religionale evil) ja muuttui ihmiseksi, jota paholainen kansoineen pelkää.
Samassa ilmestyivät Yahwen puolella olevat Amos ja Eros ja julistivat SODAN Luciferia vastaan. Koko ihmiskunnasta lähti sielu sillä hetkellä, kun näin kävi.
Amos ja Eros huusivat raivoissaan näin:
"Olen Paha! Olen Paha! Olen Paha jokaiselle Souliaan asukkaalle sekä sielulliselle, että sieluttomalle"
Tämän jälkeen Luciferinkin tuntema Amor ampui nuolensa, joka oli nuolisade. Saman tekivät Amor Green´s (samat Amos ja Eros eli erisnimiä tässä).

Saatana hävisi kaikki taistelunsa tähänkin päivään saakka. Koko Yahwen ja hänen enkeleittensä luonne on alkup. tekstistä suomennettuna: HYVÄ! Mutta paholaisen petturuuden nähtyään hän päätti olla Paha, jota kuvaa sana BAD! Hän näki paholaisen petturuuden jo 200 vuotta ennen ensimmäistä sielutonta.

Näin ollen voin sanoa, että uskonto on verho, joka kätkee totuuden meistä Yahwen puolella olevista. Ei ole mitään kristinuskoa, on vain PAHA LUONTEEMME TEITÄ SATANISTEJA ELI SIELUTTOMIA KOHTAAN! Voimiemme mittasuhteet numeraalein teidän-meidän asettelulla: teidän: 0 - Meidän: 1 (joka on teidät tuhoava).

Lopun voitte tarkastaa koordinaateista 9,1,3,1,5,2,3,4,1,7. Kokeile, mihin kohtaan AVARUUTTA TAI MAAPALLOA SE OSUU. Lopun jätän ajateltavaksenne.
Vittu että teitä PILKATAAN JA SYYSTÄKIN!

terveisin,
Paha!

3

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattanismissa taitaa olla lopun ajat käsillä, kaikki vaan pilkkaavat heidän uskoaan ja saattanistien lukumäärä on pudonnut ilmestyskirjallisesti pieniin lukemiin.

    • Anonyymi

      Itke lisää

    • Anonyymi

      Opettele saatanan palvonnan ja satanismin ero. Satanistit ei usko mihinkään, ovat siis käytännössä ateisteja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe