Doxepin 3,0mg.
Sanovat että auttaa unettomuuteen mutta ei aiheuta kovaa riippuvuutta.
Olen kuullut että seuraava lääke olisi kohtuullisen turvallinen unettomuuteen;
6
1085
Vastaukset
- Anonyymi
Tenox otan 2 kpl illalla klo 22 on 20mg eli 40 mg pitäs päästä eroon olen eläkeelläkohta 70v.
- Anonyymi
Pyydä lääkäriltä doxepin resepti, paljon turvallisempi lääke kuin tuo ikivanha ja vaarallinen tenox.
- Anonyymi
Kannattaa myös lääkkeettömiä menetelmiä siinä rinnalla käyttää. Ilmaiseksi ja kirjautumatta löytyy ainakin unettomuuden omahoito Mielenterveystalossa. Lääkkeen tueksi tai lääke tukee..
- Anonyymi
Lääkärit on sitä mieltä, että synteettisen unilääkkeen ja esim.
melatoniinin samanaikaisesta käytöstä on puolelle ihmisistä enemmän haittaa
kuin hyötyä.
Lääkärin kanssa on syytä keskustella lääkityksestä. - Anonyymi
Xopinox tai Imovane puolikaskin auttaa nukahtamaan muutamiksi tunneiksi.
(samaa ainetta eri kauppanimillä)- Anonyymi
Nuo ovat niitä lääkkeitä jotka koukuttavat. Joten niiden käyttö pitää olla lyhytaikaista, max 3 yötä peräkkäin. 2 viikkoa putkeemn ja sen jälkeen melkein mahdoton lopettaa niiden käyttöä, Lääketehtaat haluavat että kaikki ihmiset käyttävät lopun elämäänsä ns unilääkkeitä, koska silloin lääketehtaan omistajilla on taskut täynnä rahaa... niin ettei paskalle taivu.
"sen jälkeen melkein mahdoton lopettaa niiden käyttöä" kokemusta on, valitettavasti !!! Meni melkein 1 vuosi että sai jätettyä pois. prkeleensiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886