Näyttö hakusessa

Anonyymi

Kumpi parempi netin selailuun, peruskuvankäsittelyyn Picasa 3:lla ja Youtube-videoiden (1920x1080) katseluun; 22 tuuman 1920x1080 16:9-paneeli (kuva-ala 48cm x 27cm) vai 1680x1050 16:10-paneeli (kuva-ala 47cm x 30cm).
TN-paneeliin tyydyttävä koska Samsung (jota tässä ajateltu) tekee vasta 24-tuumaisia ja siitä ylöspäin paremmalla paneelilla.

6

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki oled näyttö jos haluat laatua.

• Anonyymi

Ei vaan IPS..

• Eipä FullHD:tä (1920x1080) pienempää resoluutiota kannata enää hankkia.

Ilmeisesti budjetti on todella tiukka? Ehkäpä siinä tapauksessa kannattaisi kokeilla (vähän) käytettyä. Moni on 4K-hurmassa luopunut tai luopumassa vanhasta FullHD -näytöstään, jolloin laadukkaan IPS-näytönkin saattaisi saada samaan hintaan kuin huonomman uuden.

• Anonyymi

Ei ole tiukka putjetti vaan jos katseluetäisyys on noin 75-85cm niin 48cm x 27cm kuva-ala (22 tuumainen) on mielestäni ihan riittävä. Tulee "neliskanttisen" 17 tuumaisen 5:4-näytön tilalle jossa kuva-alan korkeus sama 27cm mutta Full HD-video jää tietysti kovin pieneksi (mustat palkit ylhäällä ja alhaalla) kun 16:9-paneelilla kuva täyttää koko 22 tuumaisen näytön. Hurja harppaus :)
        Dellillä on kyllä 22 tuumainen IPS-paneeli mutta olen lukenut jostain että IPS-paneeleissa on huono kontrasti.
        Ja miksi tuommoisia 1680x1050 16:10 näyttöjä tehdään.

• Anonyymi

Picasa 3 on vanhentunut ja turvaton ohjelma eikä sitä tulisi enää käyttää. Lisäksi se on varsin kehno..

• Anonyymi

Minulla oli jonkun aikaa 1680x1050 Eizo, ei mitään uuden uutta, mutta siinä oli todella hyvät värit, ja laaja katselukulma, olisiko ollut joku IPS.

1900x1200 monitorejakin näkee, nyt on niitä itsellä pari kappaletta (HP) olisko 24", ei nyt aivan huippulaatua kuvanlaatu, mutta pärjäilee sillä kyllä.

Noita ei aivan uusia monitorejahan voi saada aivan nauruhintaan, jo 10 eurollakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1815
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1164
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1030
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe