Kodinkonehuolto

Anonyymi

Pyykinpesukone temppuilee, kukas täällä hämeenlinnassa nykyään tuommoisia korjailee? Linnan huoltotiimiä ei vissiin enää lukiokadulla ole? Google löytää vain Eräretken ja huoltoluxin?? onko muita?
Kone jo pakussa, mihin vien sen aamulla? Karanojalle ei viittis vielä kun vasta kolme vuotias.

18

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katso koneen merkki ja sen jälkeen sen merkin oma korjaamo (googlettamalla), niin menee helpoiten.
      Siis kun viet sen koneen omaan valtuutettuun korjaamoon, niin saavat osat helpoiten ja osaavat nopeemmin tsiikaa missä vika.

      • Anonyymi

        korjauksen hinnalla saat luultavasti jo uuden koneen eli vie suosiolla Karanojalle se romu


    • Anonyymi

      Eikö Lukiokadulla ole?? Ja onhan itsepalvelupesulat.

      • Anonyymi

        Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.

        Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.

        Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.

        Hautaustoimistot menestyvätkin Tavastehusissa, pysäköinti toinen päätoimiala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.

        Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.

        Prismaan sitten vaan. "Kohtalon ivaa", ei ironiaa...


      • Anonyymi

        En halua pestä itse. Haluan että kone pesee.


      • Anonyymi

        En halua pestä itse. Haluan että kone pesee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.

        Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.

        Puhelinkatu 12


    • Anonyymi

      Todella viisasta kysellä täältä suolipalstalta näistä huoltoliikkeistä, tämä palstan aloittaja on todellakin mensan jäsen.

      • Anonyymi

        Niin että onko muita kun nuo aloittajan googlella löytämät? Miten tuo viestisi nyt auttoi ketään/mitään?


    • Anonyymi

      Mikäs vika Eräretkessä on? Minulla on ainakin hyviä kokemuksia heistä.

      • Anonyymi

        Ketjun aloittaja tässä. Ei varmaan mitään vikaa, en ole koskaan asioinut siellä.
        Kysyin kun uutena kaupunkilaisena en tiedä paikoista, ihme jos täällä on vain kaksi korjausfirmaa?
        No, ostin uuden koneen joka asennettiin paikoilleen ja vanha vietiin samalla pois.
        Tuo kai se oli helpointa, ei noita varmaan kannata takuuajan jälkeen korjauttaa.
        Satasen maksaa että ukko tulee ja tutkii mikä on vikana ja siihen korjauskulut vielä niin uutta vaan. Kiitos ja näkemiin


      • Anonyymi

        Ei kannata ainakaan Eräretkeen viedä, hinta oli ihan eri mitä sovittiin. Olisin saanut jo samalla hintaa uuden laitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata ainakaan Eräretkeen viedä, hinta oli ihan eri mitä sovittiin. Olisin saanut jo samalla hintaa uuden laitteen.

        Tiedän tunteen, tuli tehtyä 2 käyntiä samalla kertaa, ensimmäinen ja viimeinen.


      • Anonyymi

        Eräretki on kokenut ja hyvä.


    • Anonyymi

      Pyykit voi pestä lavu aariissa, jos *askan möivät, ja sitä hän ei voi koskaan tietää etu käteen.

    • Anonyymi

      Eräretki on hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe