Pyykinpesukone temppuilee, kukas täällä hämeenlinnassa nykyään tuommoisia korjailee? Linnan huoltotiimiä ei vissiin enää lukiokadulla ole? Google löytää vain Eräretken ja huoltoluxin?? onko muita?
Kone jo pakussa, mihin vien sen aamulla? Karanojalle ei viittis vielä kun vasta kolme vuotias.
Kodinkonehuolto
18
1553
Vastaukset
- Anonyymi
Katso koneen merkki ja sen jälkeen sen merkin oma korjaamo (googlettamalla), niin menee helpoiten.
Siis kun viet sen koneen omaan valtuutettuun korjaamoon, niin saavat osat helpoiten ja osaavat nopeemmin tsiikaa missä vika.- Anonyymi
korjauksen hinnalla saat luultavasti jo uuden koneen eli vie suosiolla Karanojalle se romu
- Anonyymi
Eikö Lukiokadulla ole?? Ja onhan itsepalvelupesulat.
- Anonyymi
Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.
Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.
Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.Hautaustoimistot menestyvätkin Tavastehusissa, pysäköinti toinen päätoimiala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.
Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.Prismaan sitten vaan. "Kohtalon ivaa", ei ironiaa...
- Anonyymi
En halua pestä itse. Haluan että kone pesee.
- Anonyymi
En halua pestä itse. Haluan että kone pesee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiokadun firma muutti jonnekkin toisaalle ja yritys siirtyi jonkin tamperelaishuoltoliikkeen omistukseen yrityskaupan myötä, palvelu huononi sitä kautta, heille ei kelvannut gigantin nimeämälle takuuhuoltoliikkelle gigantin oman takuun alainen kylmälaite korjattavaksi, reklamoin giganttia tapahtuneesta vaikka kylmälaitteessa oli voimassa oleva gigantin myymä lisätakuu voimassa.
Nykyisellään tilaan rakentuu hautaustoimisto, kuin kohtalon ironiaa, verotoimisto juuri vastapäätä.Puhelinkatu 12
- Anonyymi
Todella viisasta kysellä täältä suolipalstalta näistä huoltoliikkeistä, tämä palstan aloittaja on todellakin mensan jäsen.
- Anonyymi
Niin että onko muita kun nuo aloittajan googlella löytämät? Miten tuo viestisi nyt auttoi ketään/mitään?
- Anonyymi
Mikäs vika Eräretkessä on? Minulla on ainakin hyviä kokemuksia heistä.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja tässä. Ei varmaan mitään vikaa, en ole koskaan asioinut siellä.
Kysyin kun uutena kaupunkilaisena en tiedä paikoista, ihme jos täällä on vain kaksi korjausfirmaa?
No, ostin uuden koneen joka asennettiin paikoilleen ja vanha vietiin samalla pois.
Tuo kai se oli helpointa, ei noita varmaan kannata takuuajan jälkeen korjauttaa.
Satasen maksaa että ukko tulee ja tutkii mikä on vikana ja siihen korjauskulut vielä niin uutta vaan. Kiitos ja näkemiin - Anonyymi
Ei kannata ainakaan Eräretkeen viedä, hinta oli ihan eri mitä sovittiin. Olisin saanut jo samalla hintaa uuden laitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ainakaan Eräretkeen viedä, hinta oli ihan eri mitä sovittiin. Olisin saanut jo samalla hintaa uuden laitteen.
Tiedän tunteen, tuli tehtyä 2 käyntiä samalla kertaa, ensimmäinen ja viimeinen.
- Anonyymi
Eräretki on kokenut ja hyvä.
- Anonyymi
Pyykit voi pestä lavu aariissa, jos *askan möivät, ja sitä hän ei voi koskaan tietää etu käteen.
- Anonyymi
Eräretki on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701