Millaisia kipuja ilmenee kivessyövässä? Mitä muita oireita?Voivatko kivut olla hetkittäisiä / päivittäisiä ja taas useita päiviä poissa olevia? Kuinka yleinen kivessyöpä on varsinkin jos sitä ei ole suvussa? Ja kuinka yleinen se on 25v kundeilla?
-Apua kaipaava-
millaiset kivut kivessyövässä?
3
1019
Vastaukset
Käypä tuolla www.cancer.fi sivustolla katsomassa. Itselläni havaittiin tässä alkuviikosta kasvain toisessa kiveksessä ja suurella mahdollisuudella se on syöpä.
Välillä kives on arka ja välillä taas ei vaivaa mitenkään. Jotenkin tuntuu säteilevän myös nivuseen. Jollain voi olla myös alaselkä kipeä.
Nuorilla miehillä kivessyöpä on yleisin pahanlaatuinen syöpämuoto ikäryhmässä 15 -35 v.- jos
Entä jos tuommoisia tuntemuksia on ollu jo jopa useemman vuoden, ei kai se syöpä vuosia 'muhi'?
jos kirjoitti:
Entä jos tuommoisia tuntemuksia on ollu jo jopa useemman vuoden, ei kai se syöpä vuosia 'muhi'?
Ei se vuosia muhi. Yleensähän sen huomaa siitä, että kivekseen on tullut jonkinlainen "patti" tai muu muutos. Sen takia pitäisikin tarkkailla kiveksiä usein, vaikkei oireita olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879