Kaveri kylässä

Olin kaverini Markon kanssa saunomassa kotonani, Marko oli lähes 190cm pitkä lihaksikas komea mies jota vaimoni Miia oli aina katsellut sillä silmällä. Olimme melko pitkään ja sanoneet kun vaimoni tuli kyselemään voisimmeko jo lopettaa kun tylsistyy yksinään.Lupasin, että tulemme kohta.Siirryin suihkuun ja peseydyin, huikkasin Markolle, että suihku on vapaa ja lähdin itse tupakalle.Menimme vaimon kanssa parvekkeelle, ajattelin hieman kiusaa häntä ja mainitsin, että olen huomannut ettei pysty olemaan tuijottamasta vierastamme, johon totesi, että onhan se ilo silmälle.Sanoin senkun katsoo eihän siinä mitään väärä ole.Marko tuli kylppäristä ulos pelkkä pyyhe päällänsä, huomasin, että Miian silmät lukittuivat hänen vartaloonsa kun käveli meitä kohti.Marko ehdotti jos kävisi tekemässä meille kaikille drinksut joka sopi meille oikein hyvin.Kun Marko hävisi keittiöön sanoin Miialle et on selkeästi sinun mieleesi, kun hyvä ettei silmät pudonnut päästä kuin tuijotit häntä, Miia totesi siihen ettenkö juuri sanonut et saa katsoa jos haluaa?Näinhän minä sanoin, mietin hetken enkä tiedä mistä sanat tulivat mitä seuraavaksi sanoin, johtuiko liiallisesta juomisesta vai mistä mutta sanoin Miialle mitäs jos saisit katsomisen lisäksi myös koskea?Miia katsoi minua ja kysyi mitä tarkoitin?Sanoin, että näen kyllä mitä haluat ja se on minulle ok.Marko palasi samalla drinkkien kanssa ja ojensi ne meille, Miia otti drinkin ja joi omansa ykkösellä alas ja katsoi minua, nyökkäsin hänelle hyväksyvästi.Miia tarttui Markoa kädestä ja lähti ohjaamaan häntä kohti makuuhuonetta.Seurasin heitä perässä huoneeseen, nostin tuolin huoneen kulmaan ja istuin alas seuraamaan tilannetta.Miia kävi Markon eteen polvilleen ja avasi pyyhkeen joka tippui lattialle, kuulin kuinka Miialta pääsi pieni huokaisu kun Markon puoilijäykkä kalu paljastui hänen eteensä.En voinut olla huomaamatta vaikka kalu ei vielä ollut edes täydessä mitassa se oli jo iso ja paksu.Miia tarttui kalusta kiinni ja alkoi hiljalleen runkkaamaan sitä, kalu kasvoi täyteen mittaansa ja oli varmasti yli 20cm pitkä ja paksu kuin mikä.Miia nappasi kalun suuhun ja alkoi imemään sitä kiimaisesti.Huomasin, että oma kaluni alkoi myös kovettumaan ja kiihotuin tästä näystä. Miia nousi ylös, työnsi Markon selälleen sängylle ja istui varovasti kyrvän päälle ohjaten sen sisäänsä.Miia voihki samalla kun kalu upposi hiljalleen hänen sisäänsä, oma kaluni oli tässä vaiheessa aivan kovana kun seurasin tilannetta.Miia alkoi liikkumaan ylös alas huohottaen, en voinut olla kysymättä miltä tuntuu, voihkinnan lomasta sai sanottua, että aivan mahtavalta on ihanan iso ja paksu.Miia lisäsi vauhtia ja hänen kehonsa rupesi värisemään nautinnosta ja selkeästi orgasmi lähestyi, yhtäkkiä Marko nousi ja nosti Miian päältänsä sängylle ja käski hänet kontilleen eteensä.Marko työntyi voimalla Miian sisään takaapäin ja aloitti raivokkaasti panemaan, Miia huusi, että nussi mua lujempaa sillä jätti kyrvällä älä lopeta ennen kuin laukean.Marko nussi vielä lujempaa ja Miia koko vartalo värisi ja hän sai selvästi aivan mahtavan orgasmin.Marko käänsi Miian selälleen, kävi polvilleen tämän viereen ja työnsi edelleen kovan kalunsa Miian suuhun, joka alkoi imemään sitä uudelleen.Hetken imettyään Miia käski minun hakea liukkarin kaapista, tein työtä käskettyä.Avasin pullon ja Miia käski minun laittaa liukkaria hänen anukseensa, katsoin häntä hetken oletko tosissasi?Johon hän totesi, että älä kysele vaan tee niin kuin käsken.Kaadoin liukkaria pyllyyn ja minut käskettiin takaisin nurkkaan istumaan.Istuin alas ja jäin katsomaan kun Marko kävi vaimoni haarojen väliin ja alkoi varovasti työntymään hänen pyllyynsä.Miia voihki lujaa ja käski Markoa nussimaan mahti kalulla perseeseen, Marko aloitti varovasti panemaan.Kalu rupesi liikkumaan paremmin ja paremmin ja Marko lisäsi vauhtia, Miia alkoi samalla hieromaan märkää pilluansa.Miia huusi jälleen kiimassa ja selvästi uusi orgasmi oli tulossa, tässä vaiheessa minun oli pakko itse alkaa runkkaamaan ja ei mennyt kuin hetki kun laukesin voimalla.Miia alkoi värisemään uuden orgasmin kourissa ja käski Markon laueta sisäänsä, Marko päästi täyden lastin vaimoni anaaliin ja vetäytyi tämän sisältä.Katsoin kiimaisena sängyllä selällään makaavaa vaimoani, Miia käski minut viereensä ja kuiskasi korvaani, oliko ihana katsoa kun kerrankin sain kunnolla isoa kyrpää?Nyökkäsin hänelle, sitten Miia käski minut menemään haarojensa väliin, katsoin kuinka vieraan miehen mällit valuivat hiljalleen ulos hänen pyllystään, nuole se puhtaaksi Miia sanoi, nuole se puhtaaksi nyt pikkurunkkari.Aloin tehdä työtä käskettyä ja nuolemaan vaimoni spermaista persettä, työnsin kieleni syvälle anukseen ja nuolin kaiken sperman hänestä viimeistä tippaa myöten.Kun olin valmis Miia sanoi, hyvä poika ehkä vielä joskus saat katsoa uudestaan kun saan kunnolla isoa munaa, kunhan muistat vaan totella mitä sinulle sanotaan.

5

7622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on totta niin huh!

    • Anonyymi

      Eihän tollasta paskaa jaksa edes lukea. Minkä amispojan kirjoittama lie. Kappalejaosta ei hajuakaan.

    • Anonyymi

      Aivan mahtavaa! Mulla on sama kokemus, hankin vaimolle isoa kullia ja nautin lujasti samalla runkkaille. tää isokalu vieraileen meillä noin kerran kuussa (on ukkomies) ja samat sessiot... Viimeksi mä laukesin pari kertaa heitä katsellen!!

      • Anonyymi

        Kerro myös meille tarkemmin.


    • Anonyymi

      Jos kirjoitus olisi paremmin jäsennelty (kappalejako), niin jaksaisi paremmin lukea...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe