Alussa niin lujaa kuin pääsee ja lopussa niin lujaa kuin jaksaa. Usein ei jaksa loppuun saakka.
Kannattaisi jakaa voimansa järkevämmin. Alussa peesata muita ja lopussa täysillä.
Iivolla parta- Pekan taktiikka
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Lasse Viren jakoi voimansa järkevästi. Seuraili alussa muita ja lopussa täysillä ohi.
- Anonyymi
Katso koko kisa uudelleen.
Tällä kertaa radalla oli 16 parempaa, joilla kyykky toimi paremmin, Iiron sanoin.
Maanantain välisenä yönä kaikki on jo toisiin . - Anonyymi
LätsäPekas ratekia oli juosta täysillä ellei tullut housuuun
- Anonyymi
Nyt voikin sitten keskittyä parran kasvattamiseen ja jälkikasvun siittoon,
Suomen Hiihto tarvitsee vahvaa ja lujaa siementä, Sannan lisäksi voisi kuksasta joitain vahvoja sprintterityyppejä, kuten Anna-Mari Kortetta, Hursketta ja Neziriä. Näitä Suomi Tarvitsee.- Anonyymi
Nykypäivänä on muotia uusperheet eli sitä sprinttivoimaa voisi tuottaa Risen kanssa tahi äärimmäistä kestävyyttä ja tiukkaa asennetta Mietaan kanssa. Alkaisi myös jälkikasvulle mämmi maittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818