Almera 2005 -1.5 koneella. Startti on ulvahtanut jonkin aikaa
ja nyt pyörittää muttei käynnisty. Elikkä onko tuo nyt hajonnu?
Itse en osaa kuin tankata elikkä bensaa on. Jos hajonnut tietäiskö joku paljonkohan uusi ja vaihto kustantaa
Eikäynnisty
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla pikku ongelma/mia, toden näköisesti ei saa bensaa tai ei tulpat kipunoi. Jos et tosiaan mistään mitään tiedä, niin hinauta auto johonkin korjaamoon, uskoisin asian selviävän parilla sataa ja jos itse kuitenkin jotain osaat, niin iroita sytytys tulppa ja katso onko kuiva / märkä, niin jatketaan siitä ohjeistusta...
- Anonyymi
Aamulla pikku pakkasella startti huusi kuin hyeena
hinuri tuli ja vei pois. kuulemma startti siitä hajonnu. Kiitos asiallisesta
vastauksesta - Anonyymi
Mukava, että selvisi syy, tuo startin vaihtaminen ei ole iso juttu, mutta rahaa tietysti siinäkin hupenee, mutta saat autosi taas iskuun, huolettomia kilometrejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750