Mikä on kun laskua ei kuulu ?

Cubion tilannut

Minä hankin Cubio liittymän 2.2.2005 ja en ole vielä ensimmäistäkään puhelinlaskua saanut cubiolta. Annoin kyllä aivan oikean osoitteeni sen solmiessa... Mikä helvetti maksaa ?

Meinataanko cubiosssa kehitellä jotain satojen eurojen jättilaskua jotta kohta voitaisiin mätkästä oikein super isot laskut päälle ?

8

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-cubio

      se on paska liittymä. Mä tilasin cubion joskus marraskuun alussa ja eka lasku tuli joulukuun lopussa. Seuraava lasku olikin sitten yli 50€ vaikka mulla oli se 25-pack enkä ollu puhunu yhtään yli. Sitten sai taas asiakaspalveluun soitella ja setviä. Irtisanoin liittymän 16.2 ja joudun maksamaan koko 25 €, vaikka oli käytössä tosta kuusta vaan puolet..

      • hermot meni

        Irtisanoin Cubion liittymän tammikuun lopussa laskuissa olleiden epäselvyyksien vuoksi. Kuitenkin nyt äskettäin tuli 25€ lasku maaliskuulta.(3 min 46 sek. puheluita), vaikka en ole asiakas ollut tammikuun jälkeen! Siis aivan törkeää kusetusta.


      • Juu-u
        hermot meni kirjoitti:

        Irtisanoin Cubion liittymän tammikuun lopussa laskuissa olleiden epäselvyyksien vuoksi. Kuitenkin nyt äskettäin tuli 25€ lasku maaliskuulta.(3 min 46 sek. puheluita), vaikka en ole asiakas ollut tammikuun jälkeen! Siis aivan törkeää kusetusta.

        vaan liiketoimintaa..

        Moni ei tosiaan katso laskua kovin tarkasti, varsinkaan suoraveloituksessa tai on mieleltään ns rikas, joka ei muutamasta kympistä välitä..

        = päätulonlähde monille operaattoreille


    • Cubion tilannut

      Tulihan se eka lasku vihdoinkin kuukausi sitten. Kyllä meinasti melkein silmät pudota päästä kun siinä luki 22,76 €. Kun ennen puhuin saastelahdella samalla puhemäärällä yli 45 euron laskuja.

      • tuli

        vaihdoin perheen liittymät cubio saveen. Ne ennätti olla kaksi päivää auki kun tuli eka lasku, kuukausimaksut kaikista liittymistä. mikä tietty potutti koska liittymien kuukausimaksu on 0e kesäkuun loppuun saakka.asiakaspalvelu sanoi että tietokone on tehnyt virheen.... huom ei siis ihminen....


    • viekkaudella ja vääryydellä

      kehoitan heti selvittämään aspista jos löydät jonkun järkevän henkilön sieltä.Meitä taas laskutetaan veikka sopimusta emme ole tehneet ikinä, kuukausimaksuja olemattomasta sopimuksesta!! Uskallatko jatkaa Cupiossa? saattaa tulla asiaa viranomaisille kun se lasku joskus tulee.

    • perk....

      Haista paska Cubio!!! Niin on meilläkin ukon kanssa ollut cubiot pitkän aikaa mutta vajaa vuosi sitten alkoi tapahtua kummia....laskut alkoi tulla ihan helvetin myöhässä....ja muutama kuukaus sitten tuli yhtäkkiä 200 e:n laskut molemmille....että joo ovat "unohtaneet laskuttaa puoen vuoden ajalta kk maksun joka on molelmmilla 19,80 pack johon kuuluu puhetta ja viestejä jonkin verran. silti meidän laskut oli koko ajan ollu norm luokkaa ja kyllä niissä mun mielestä kk laskutettiin kun senhän mukaan se perkeleen KK MAKSU TULEEKIN!!!!!!! jumalauta mä sanon!!! (toisekseen heidän virhe!!) eihän kaupan kassakaan voi vaati enää seuraavana päivänä`et joo laskutin eilen vahingossa vaan yhestä maidosta ku ostit kaks...tänää maksatkin kolmesta!!!` HERMOT JA RAHAT MENEE!! nyt sitten tuli peruslaskut taas jotka muuten ton 200 episodin jälkeen pompsahtikin moniin kymppeihin kk:ssa....joo nyt tuli taas lisälaskuu et syys kuulta ei olla maksettu....vitut! ja vaikkei oltaiskaan, miksi ne muistutukset tulee vasta nyt!!?? ÄKKIÄ VAIHTOON PASKA CUBIO!!!!

    • §

      JOS SÄHKÖPOSTI EE KULE
      Uhkoo, että lopetat tykkännään konttuurissa käännin ja määt kyläkaapan asijakkaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe