Nii elikkä onko kukaan käyny Nivalan Tuiskulassa..Sellasessa tanssipaikassa jossa noin 3/4 osaa nuorisosta on päissään?
Nivala----->Tuiskula?
13
1843
Vastaukset
- Protect_Your_Ears
No tottakai siellä on tullu oltua nuorempana:)Legenda jo eläessään:)
- Minä
No hyvä että joku muukin tietää Tuiskulan..Mistäs sä oot ja minkä ikänen?
- paikkakuntalainen
paikkakuntalaisena tuiskula on tuttu juttu.
alaikäisiä. ja pääasiallisesti humalassa.
minusta on hienoa että tuollainen on
mahdollista. sinnehän tullaan kauempaakin.
sen mitä tiedän niin esim. tampereelta on
tullut ulkomaisia yhtyeitä katsomaan parikin
linja-autollista väkeä.
ja oulusta on aika useinkin väkeä.
yli 150km päästä.
ja esiintyjistä. onpa Metallica esiintynyt
siellä joskus 80-luvun alussa ;) tosi kuin
vesi.
visit ----www.nivalanurheilijat.fi----
-listaa tulevista
-ja menneistä esiintyjistä.
ps. ja vielä täysi-ikäisenäkin tulee toisinaan
käytyä. viimeksi muutamat viikot sitten piti
turmion kätilöt katsastaa. - Mine
Jups.. Tuiskulas on lauantai iltoi vietetty.. joskus. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka.
Tänään siel on Kotiteollisuus.. nami..- jooh
Hyvä että on muitaki jotka käy tusessa...meen kattoon tänään kotiteollisuutta..ihanaa
- Protect_Your_Ears
jooh kirjoitti:
Hyvä että on muitaki jotka käy tusessa...meen kattoon tänään kotiteollisuutta..ihanaa
Joo mieki tuun kuskix sinne...:)
- Former longtracker
onpa tuosta aikaa....oisko 1996 kun viimeksi kävin Juicea kattoon.Mutta nuorison viinanotto hirvitti jo sillloin!
- p....stä
tuiskulassa ja yleensä nivalassa ei ole kuin homoja B-poikia!!!!!!!!
- Minä
Ei se nyt ihan niin ole....Sanoppa mistä ite olet niin tiedän oletko homo vai bi......Nii ja olet sitten vissiin itse käynyt Tuiskualssa koska niin tiedät sanoa.....
- 1/2 tuntia
Minä kirjoitti:
Ei se nyt ihan niin ole....Sanoppa mistä ite olet niin tiedän oletko homo vai bi......Nii ja olet sitten vissiin itse käynyt Tuiskualssa koska niin tiedät sanoa.....
olen ollut tuiskulassa kokonaista 1/2 tuntia ja siinä ajassa selvisi miten sisäsiittoista touhua siellä on. se riitti.
- Kävin kaverein kanssa
1/2 tuntia kirjoitti:
olen ollut tuiskulassa kokonaista 1/2 tuntia ja siinä ajassa selvisi miten sisäsiittoista touhua siellä on. se riitti.
Saimme alle tunnin myynnillä 27 puolikaspulloa pontikkaa myytyä, meiltä loppui aine ja me otimmekin sitten hatkat ! saimme yli 1600 mk siihen aikaan, joten kiva nakki!
- hmm kuka kohan
1/2 tuntia kirjoitti:
turmion kätilöt on kunnon heviä ite kuuntelin lordia ja sit testasin turmion kätilöt niin melkein lentää tuolilta pois...
- Anonyymi
Sieläkin oli joku setä käynyt. Näin kertoo luotettava huhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379