Nii elikkä onko kukaan käyny Nivalan Tuiskulassa..Sellasessa tanssipaikassa jossa noin 3/4 osaa nuorisosta on päissään?
Nivala----->Tuiskula?
13
1849
Vastaukset
- Protect_Your_Ears
No tottakai siellä on tullu oltua nuorempana:)Legenda jo eläessään:)
- Minä
No hyvä että joku muukin tietää Tuiskulan..Mistäs sä oot ja minkä ikänen?
- paikkakuntalainen
paikkakuntalaisena tuiskula on tuttu juttu.
alaikäisiä. ja pääasiallisesti humalassa.
minusta on hienoa että tuollainen on
mahdollista. sinnehän tullaan kauempaakin.
sen mitä tiedän niin esim. tampereelta on
tullut ulkomaisia yhtyeitä katsomaan parikin
linja-autollista väkeä.
ja oulusta on aika useinkin väkeä.
yli 150km päästä.
ja esiintyjistä. onpa Metallica esiintynyt
siellä joskus 80-luvun alussa ;) tosi kuin
vesi.
visit ----www.nivalanurheilijat.fi----
-listaa tulevista
-ja menneistä esiintyjistä.
ps. ja vielä täysi-ikäisenäkin tulee toisinaan
käytyä. viimeksi muutamat viikot sitten piti
turmion kätilöt katsastaa. - Mine
Jups.. Tuiskulas on lauantai iltoi vietetty.. joskus. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka.
Tänään siel on Kotiteollisuus.. nami..- jooh
Hyvä että on muitaki jotka käy tusessa...meen kattoon tänään kotiteollisuutta..ihanaa
- Protect_Your_Ears
jooh kirjoitti:
Hyvä että on muitaki jotka käy tusessa...meen kattoon tänään kotiteollisuutta..ihanaa
Joo mieki tuun kuskix sinne...:)
- Former longtracker
onpa tuosta aikaa....oisko 1996 kun viimeksi kävin Juicea kattoon.Mutta nuorison viinanotto hirvitti jo sillloin!
- p....stä
tuiskulassa ja yleensä nivalassa ei ole kuin homoja B-poikia!!!!!!!!
- Minä
Ei se nyt ihan niin ole....Sanoppa mistä ite olet niin tiedän oletko homo vai bi......Nii ja olet sitten vissiin itse käynyt Tuiskualssa koska niin tiedät sanoa.....
- 1/2 tuntia
Minä kirjoitti:
Ei se nyt ihan niin ole....Sanoppa mistä ite olet niin tiedän oletko homo vai bi......Nii ja olet sitten vissiin itse käynyt Tuiskualssa koska niin tiedät sanoa.....
olen ollut tuiskulassa kokonaista 1/2 tuntia ja siinä ajassa selvisi miten sisäsiittoista touhua siellä on. se riitti.
- Kävin kaverein kanssa
1/2 tuntia kirjoitti:
olen ollut tuiskulassa kokonaista 1/2 tuntia ja siinä ajassa selvisi miten sisäsiittoista touhua siellä on. se riitti.
Saimme alle tunnin myynnillä 27 puolikaspulloa pontikkaa myytyä, meiltä loppui aine ja me otimmekin sitten hatkat ! saimme yli 1600 mk siihen aikaan, joten kiva nakki!
- hmm kuka kohan
1/2 tuntia kirjoitti:
turmion kätilöt on kunnon heviä ite kuuntelin lordia ja sit testasin turmion kätilöt niin melkein lentää tuolilta pois...
- Anonyymi
Sieläkin oli joku setä käynyt. Näin kertoo luotettava huhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272910Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682709Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51905- 2191418
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561047Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90927