Haluaisin paljon rahaa, valtaa ja naisia. Miten perustetaan sellainen konsultointiyritys jolla tämä onnistuu?
Miten perustetaan konsultointiyritys?
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Raksapuolella tällainen apuyritys perustetaan laskuttamaan varsinaista konkkaan menevää omaa toimintaa.
Ensin mietit aiotko harjoittaa konsulttitoimintaa osakeyhtiönä, toiminimellä, kommandiittiyhtiönä ym. Osakeyhtiö olisi luultavasti kannattavin, mutta sitä varten tarvitaan osakepääomaa jokunen tonni. Toiminimen perustamiseen ei oikeastaan tarvitse muuta kuin nimen ja hakemuksen verottajalle, että merkitsevät sinut ennakkoperintärekisteriin ja saat y-tunnuksen.
Ennakkoperintärekisteriin on kuuluttava, jotta yritykset voivat maksaa sinulle työsuorituksista ilman, että niistä täytyy tehdä ennakonpidätys.
Seuraava askel on myydä yrityksille osaamista ja tietotaitoasi. Se voi olla mitä tuulesta temmattua tahansa, kunhan vain saat myytyä "koulutuspaketin" jollekin yritykselle. Yleensä konsulttiyritysten puoleen käännytään, kun yrityksessä on jokin ongelma taikka yrityksen kasvulle etsitään tukea jostakin uudesta ideasta/osaamisesta yms. Ennenkuin yritykset etsiytyvät asiakkaiksesi, sinulla tulee olla mainetta osaamisesta. Senpä vuoksi toiminnan aluksi on markkinoitava painokkaasti maineen kasvattamiseksi.
Kun konsulttiyrityksesi kassaan alkaa virrata rahaa, tarvitset asiantuntevaa kirjanpitoa, jotta selviät kunnialla kaikista verovähennyksistä, veroista ja yrittäjäeläkemaksuista. Kirjanpitäjä luultavasti syö valtaosan yrityksesi tuotosta, ja loput menevät lakimiehen palkkioihin, sillä sinun on jollain tavalla varmistettava, etteivät asiakasyrityksesi ala puolestaan kyniä sinua korvaukseksi luokattoman huonon konsultoinnin vuoksi.- Anonyymi
Naiset on sinun kohdalla jo haihattelua, tosin tuntipalkattuna voi onnistua.
- Anonyymi
Paljonko veloitat?
- Anonyymi
Yrityksen perustaminen on helppoa. Jos haluat menestyä, sinun täytyy toki osatakin jotain. Sen lisäksi, että osaat oman alasi, tarvitset muutaman lisätaidon (ellet tienaa niin paljon että voit ulkoistaa ne). Konsultin tarvitsemia taitoja ovat vastuunotto, englannin puhuminen, tietokoneen käyttö ja auton ajaminen. Nämä on helppo oppia, paitsi ehkä vastuunotto. Mitä rahaan ja valtaan tulee, konsultiksi ryhtyminen ei ole mikään takuu niiden saamiselle. Helpommalla saattaa päästä jos saa hyvän duunin olemassa olevasta firmasta ja ylenee siinä.
Sitten ne naiset. Haluatko siis useita naisia kerralla? Polyamoria ei katso varallisuutta tai ammattia. Hippinaisista löytyy polyamorisia eivätkä he tunnetusti edes odota puolisoltaan rikkautta. Vastapainona sinun olisi reilua sallia vapaata rakkautta myös naisillesi. Jos taas haluat että sinulla on vaimo, joka suostuu rakastajattariisi vain koska hän on sinusta taloudellisesti riippuvainen, niin olet kusipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316