teini"rakkautta"?? (ei oo olemassa)

tyttö89

oon lukenu näit juttuja tääl palstal ja huomannu pari seikkaa. tiiän, et koht mua tullaan haukkuun, ku kerron mielipiteeni, mut pakko mun on purkaa tää.
Oon nimittäin sitä mieltä, et HARVA teini voi RAKASTUA aidosti. siis totta kai sillä hetkellä, ku on ihastunu niin luulee, et toi tyyppi on mun elämäni tyttö/poika, mutta sit, ku kasvaa ja on menny pari vuotta niin nauraa koko asialle ja häpeää niit puheit: Mä rakastan yli kaiken ihq teemua!
muutenkin mielestäni ne ihmiset, jotka tulee tänne kirjoittelemaan:"se kundi on niin ihQ ja mä niin ku lovetan sitä

17

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhkapää

      tiedän itsesi ikäisen joka ei ole kyseistä ihku lovettaja-tyyppiä vaan oikeasti on kypsä ja en epäile ettei vilpittömästi rakastaisi poikaystäväänsä... niin kuin sanoit, niitäkin harvoja löytyy :)

    • ---

      mun on kiva olla harva joka on rakastunu tosissaan. oon poika ja vasta 13 vuotias. viime vuonna oli yks tyttö ystävä rakastin häntä mut en ihan älynny ett en saanu vastarakkautta. nyt olin 2 kk sitte eronnu mut rakastin yhtä tyttöö ja uskon ett sekin rakasti mua, uskon myös siks ett se on 2 vuotta vanhempi...

    • janika

      ensinnäkin, olet itsekkin 15-16 vuotias ja sanoit että ei tuon ikäisenä voi rakastua.kuitenkin lopussa sanoit että yksipuolinen rakkaus on kivuliasta ja kärsit siitä.tajusinko oikeen että ensin sanoit että ei voi rakastua mutta lopussa sanoit että olet kuitenki rakastunut mutta et saa vastarakkautta?
      ja sitten.olen itsekkin vm.-89 ja olen rakastunut.olen aikaisemmin luullut että olen rakastanut mutta entiseni kanssa hoksasin että rakastan häntä oikeasti.hän oli ensimmäinen ketä rakastin oikeasti.suhteemme loppui ihan muista syistä.edelleenkin rakastan häntä ja en usko että tulen koskaa häpeämään että olen sanonut hänelle että rakastan häntä.
      miksi tätä ei voida tajuta että rakastuminen ei ole iästä kiinni?ei kukaan voi määrätä rakastumiselle ikää eikä kukaan voi sanoa kenellekkään että et sinä oikeasti rakasta.jos näitä jompaa kumpaa menet sanomaan niin et itse tiedä mitä oikea rakkaus on.
      että semmosta.:)

      • tyttö

        tietääkseni tos mun tekstis lukee ISOLLA, et harvat kyllä rakastuu ton ikäisenä. siis harvat. suurin osa on sellasii ihq pejpe ruikuttajii


    • be-quiet

      teinirakkautta on, mutta on myös "teinejä" jotka rakastuvat oikeasti.
      ihmiset kehittyy niin eri tahtiin..
      sen vaan tietää kun on rakastunu. mutta jotkut eivät ole vielä kokeneet sitä rakastumisen tunnetta. vain ihastumista ja voivat ehkä ajatella että "tää on sitä rakkautta". jotkut on saattanu kokee oikeenki rakkauden. sen tuntee..

    • tyttönen vain

      Rakastuminen ja rakastaminen on kaksi eri asiaa.

      Rakastua voi teininäkin. Rakastuminen on aivojen kemiallinen tila, joka aiheuttaa sen kuumottavan olon ja kutinan mahanpohjassa. Ihastumiselle ja rakastumiselle en osaa tehdä eroa, kai ne ovat vain sama ilmiön erivahvuisia muotoja.

      Aito rakastaminen sen sijaan vaatii hieman kypsyyttä. Rakastaminen kestää, rakastuminen menee ohi.

      Sitten jos joku kysyy oletko kokenut rakkauden, tarkoittaakohan se että onko rakastunut vai rakastanut? =) Tätä sitten voikin pohtia loppu illan.

      • tyttö

        tuota en edes muistanut. ihastumisella ja rakastumisella on suuri ero, sillä rakastuminen on PALJON vahvempaa kuin ihastuminen. voi esim. ihastua Brad Pittiin, muttei siihen voi rakastua, jos ei häntä tunne.


      • tyttönen vain
        tyttö kirjoitti:

        tuota en edes muistanut. ihastumisella ja rakastumisella on suuri ero, sillä rakastuminen on PALJON vahvempaa kuin ihastuminen. voi esim. ihastua Brad Pittiin, muttei siihen voi rakastua, jos ei häntä tunne.

        Totta, mutta ihastumista ja rakastumista on kuitenkin vaikea erotella. Se 13-vuotias Pittiin ihastunut voi itse kokea tunteen yhtä vahvana, kun rakastumisen joskus 20 vuoden päästä. Niin että sen tunteen vahvuuden määritteleminen on aika vaikeaa =)


    • Ääliö_

      Eix teidänki mielest teinit oo ärsyttäviä, ku ne puhuu sitä x-kieltä, hymiöiden kanssa. Ne on just sellasii ruikuttajii joidenki jätkien tai kavereiden suhteen. Tai jätkät jotka esiintyy teineinä, on just sellasii kylmä tunteisii, et niihin ei pysty ees koskeen, ku ne satuttaa.

      Pläh! Toi on just tota! Haukutaan teinejä, vaikka itsekkin olemme teinejä. Kaikki noin ikävuosilta 12-17 ovat teini-ikäisiä. On sitten eri asia, jos puhutaan niistä massateinistä, tai teiniXeistä. Joten, yks huomio, älkää pliis haukkuko toisia teineiksi, ku te itekki ootte niitä!

      Ei rakkaudelle oo ikärajaa, joten älkää morkatko. Ehkä TeiniXrakkautta ei oo olemassa, mut tiedätkö edes mitä se on. Teinixrakkaus? Mä en ainaskaa tiiä. Tai jos tiiän, niin luulisin sen olevan rakkautta, jota kokevat Teinixit. Teinirakkaus on rakkautta, jota kokevat teinit.. jne.

      Onneksi minä saan olla yksi niistä harvoista, jotka pystyvät rakastumaan tässä iässä, siis "teini"-iässä. Olen seurustellut jo puoli vuotta, enkä koskaan ennen oo kokenut tällaista. Se on sitä rakkautta, se on sitä huolenpitoa. Seurustelu on muutakin kuin rakkautta!

      Rakastakaa, älkää peitelkö sitä!

      • Vitu noob :D

        Teini ikä on 13-19 vitu noob =DDDDD xDDD Eksää tienny dorka ? x0 0D= :PPP =DDD


      • Anonyymi
        Vitu noob :D kirjoitti:

        Teini ikä on 13-19 vitu noob =DDDDD xDDD Eksää tienny dorka ? x0 0D= :PPP =DDD

        Onko pakko tulla haukkumaan toisia jos on kirjoittanut VAHINGOS VÄÄRIN?!


    • jjj

      joo mua melkeen itkettää kun tää on niin kivuliasta tää yksipuolinen rakkaus

      • tyttönen

        yksipuolinen rakkaus on peffasta..


    • RUMApoika

      olen ollut rakastunut, ei sydän kestäisi voimakkaampaa tunnetta:)

    • rakastunut..

      tiedän montakin jotka ovat rakastunut "teininä" niinkun myös olen itsekkin..
      seurustelitiin 1,3vuotta ja tuntuu että en vieläkään ole päässy erosta ylitse..
      oisin voinut tehdä mitä tahansa hänen takiaan..
      samoin siskoni oli 14 kun alkoi seurustella 8vuotta vanhemman kanssa ja sisko oli 17 ku saivat ensinmäisen lapsen ja menivät siitä vuoden päästä naimisiin..
      itses olen 16 ja saan elokuusssa lapsen..
      katsos..ajat muuttuu..

    • ilostunut§

      kerrankin täällä on joku joka ajattelee.. ihan oikeasti :)
      sul on fiksui ajatuksii ja niis on ideaakin
      luulin ettei semmosii tyttöi ookkaan

    • Anonyymi

      Olin kahdeksantoista ja tyttöystävä oli noin kolme vuotta nuorempi, kyllä se oli aitoa tosirakkautta.
      Muutimme hetkessä yhteen kihloihin ja lopulta naimisiin.
      Itse olin ikäistäni kypsempi vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe