Upea kuva hua hinistä.

Anonyymi

Mikä paikka, hieman laadukkaammilla laitteilla toteutettu kuva... mitä palstalla tapana, on naismalli thaimaalainen huippunäyttelijä... jotkut vaimoksi kutsuvat... HWCqNB

By Numball

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin muuten kutsun häntä vaimoksi.

    • Anonyymi

      Voin suositella erästä suomalaista kiinalaisen lääketieteen ja kansanparannuksen yhdistelijää rouvallesi. Saattaa olla korvaamatonta apua tuohon pahaan skolioosiin.

      Skolioosin syy ei aina ole selässä, vaan se on seurausta lantionluiden paikaltaan olosta. Minut korjasi kerralla Janne Kivioja -niminen heppu. Löytyy googlaamalla. 50 euroa ja se oli siinä.

      Lantiossa on 11 paikkaa jotka voi olla pois paikaltaan. Minulla oli 9. Ei ole enää.

      T 2010

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä kunnioitan sitä, vaimoni ongelma ei ole skolioosi vaan fm syndrooma, joka on vittumainen sairaus, diagnoosista on yli 15 vuotta kaikki on tehty mitä voidaan, osaaminen on vaan loppunut kesken, Oireilu aikoi noin vuoden päästä kun hän tuli suomeen, selittämättömiä kipuja paikassa jos toisessakin, milloin niskassa, selässä, ranteissa, kyynärpäässä... tutkittu on paljon kaikki mahdollinen tehty mitä voidaan, hän oli pari vuotta töissä, yhdessä vaiheessa kivut lisääntyvät olennaisesti, sairausloma ja sen kautta eläkkeelle, pysyväksi muuttui viime vuoden lokakuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä kunnioitan sitä, vaimoni ongelma ei ole skolioosi vaan fm syndrooma, joka on vittumainen sairaus, diagnoosista on yli 15 vuotta kaikki on tehty mitä voidaan, osaaminen on vaan loppunut kesken, Oireilu aikoi noin vuoden päästä kun hän tuli suomeen, selittämättömiä kipuja paikassa jos toisessakin, milloin niskassa, selässä, ranteissa, kyynärpäässä... tutkittu on paljon kaikki mahdollinen tehty mitä voidaan, hän oli pari vuotta töissä, yhdessä vaiheessa kivut lisääntyvät olennaisesti, sairausloma ja sen kautta eläkkeelle, pysyväksi muuttui viime vuoden lokakuussa.

        Hei Numba.

        Ymmärsinkö oikein, että vaimollasi on yli 15 vuotta sitten diagnosoitu Fibromyalgia (FM, diagnoosikoodi M79.0)?

        Skolioosin kanssa tällä ikävällä sairaudella ei oikeastaan ole mitään tekemistä, kuten kirjoitit, ja kyseessä on hyvin ikävä sairaus.

        Olen antanut itseni ymmärtää, että usein FM-potilas saa tavallaan virheellisesti psykiatrisen diagnoosin. Toisaalta olen myös ollut siinä uskossa, että Suomessa FM ei riitä työkyvyttömyyseläkkeen perusteeksi.

        Oli nyt asianne miten tahansa, niin en koe asialliseksi tätä, kuinka sinua on pilkattu vaimosi skolioosista.

        Oikein onnellisia eläkeläispäiviä teille molemmille sinne Hua Hiniin.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Numba.

        Ymmärsinkö oikein, että vaimollasi on yli 15 vuotta sitten diagnosoitu Fibromyalgia (FM, diagnoosikoodi M79.0)?

        Skolioosin kanssa tällä ikävällä sairaudella ei oikeastaan ole mitään tekemistä, kuten kirjoitit, ja kyseessä on hyvin ikävä sairaus.

        Olen antanut itseni ymmärtää, että usein FM-potilas saa tavallaan virheellisesti psykiatrisen diagnoosin. Toisaalta olen myös ollut siinä uskossa, että Suomessa FM ei riitä työkyvyttömyyseläkkeen perusteeksi.

        Oli nyt asianne miten tahansa, niin en koe asialliseksi tätä, kuinka sinua on pilkattu vaimosi skolioosista.

        Oikein onnellisia eläkeläispäiviä teille molemmille sinne Hua Hiniin.

        S

        Olen samaa mieltä, mutta sanailun on aloittanut kyseinen mentaalipotilas itse huorittelulla ja monenlaisilla ihmisten ulkonäköön ja elopainoon kohdistuvilla kommenteilla.
        Vaimoani hän on kutsunut maatalouslomittajatinderhuoraksi ja epäillyt kykyjäni isänä ja yrittäjänä. Mutta kuten sanoin jo, niin kyseessä on jossakin infarktissa vammautunut katkeroitunut mentaalipotilas ja hänen tapauksessaan ainoa viisas keino olisi olla reagoimatta. Hua Hinissa hän ei ole, vaan on palannut Suomeen Kelan hoiviin, kuten hänen tilanteessa ihan fiksua onkin. Sairaalahoitoihin ja vakuutuksiin jos ei ole enää varaa Thaimaassa niin muu ei auta. Thaimaa ei ole soppaluukku.

        laiffi, töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Numba.

        Ymmärsinkö oikein, että vaimollasi on yli 15 vuotta sitten diagnosoitu Fibromyalgia (FM, diagnoosikoodi M79.0)?

        Skolioosin kanssa tällä ikävällä sairaudella ei oikeastaan ole mitään tekemistä, kuten kirjoitit, ja kyseessä on hyvin ikävä sairaus.

        Olen antanut itseni ymmärtää, että usein FM-potilas saa tavallaan virheellisesti psykiatrisen diagnoosin. Toisaalta olen myös ollut siinä uskossa, että Suomessa FM ei riitä työkyvyttömyyseläkkeen perusteeksi.

        Oli nyt asianne miten tahansa, niin en koe asialliseksi tätä, kuinka sinua on pilkattu vaimosi skolioosista.

        Oikein onnellisia eläkeläispäiviä teille molemmille sinne Hua Hiniin.

        S

        Terve vaan.
        Kyllä ymmärsit, juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mutta sanailun on aloittanut kyseinen mentaalipotilas itse huorittelulla ja monenlaisilla ihmisten ulkonäköön ja elopainoon kohdistuvilla kommenteilla.
        Vaimoani hän on kutsunut maatalouslomittajatinderhuoraksi ja epäillyt kykyjäni isänä ja yrittäjänä. Mutta kuten sanoin jo, niin kyseessä on jossakin infarktissa vammautunut katkeroitunut mentaalipotilas ja hänen tapauksessaan ainoa viisas keino olisi olla reagoimatta. Hua Hinissa hän ei ole, vaan on palannut Suomeen Kelan hoiviin, kuten hänen tilanteessa ihan fiksua onkin. Sairaalahoitoihin ja vakuutuksiin jos ei ole enää varaa Thaimaassa niin muu ei auta. Thaimaa ei ole soppaluukku.

        laiffi, töissä

        Kiitos kuin kerrot, en ole koskaan kirjoittanut vaimostasi sanaakaan, vielä vähemmin maatalouslomittajaksi, kyllä olen hua hinissä varmasti.


    • Laatua ja laatua... Hauskaa onkin että jotkut voivat ottaa kuvansa itse, joku joutuu niitä netistä googlaamaan..

      • Anonyymi

        no ei aivan kuva on kyllä ihan minun itse ottama, joskaan kamera taas ei ole, se on sonyn panorama, joku nero täällä kertoi että kuvassa näkyvä ranta on täysin tuhottu, näyttääkö sille, ei ole se on erinomaisessa kunnossa,


    • Anonyymi

      Oikein hieno ja taiteellinenkin kuva, kiitos.
      Paljon on kommentointia saanut aikaiseksi.
      Ansaitsi useampia katselukeroja.

    • Anonyymi

      Taas on kuvat poistuvaa mallia. Aijaa kuva siis kerroksen 23 altaalta. iuEohM
      Otan parempia kuvia lisää, sillä olen tässä kuun loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Upea kuva. Allas sulatuu hienosti maisemaan ja tämä vieläpä kerroksessa 23 olllen. Livenä varmasti vielä hienommat maisemat. Mikä on mestan nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea kuva. Allas sulatuu hienosti maisemaan ja tämä vieläpä kerroksessa 23 olllen. Livenä varmasti vielä hienommat maisemat. Mikä on mestan nimi?

        Riviera, Tower A, Pattaya Wongamat. 43 kerroksinen talo. Venäläiset ja japanilaiset näyttää omistavan suurimman osan kämpistä. Modernia ja uutta. Huoneistossani esimerkkinä pesukonetta ei oltu kertaakaan käytetty ja telkku on 60 tuumainen jossa on netflixit ja netti valmiina, hyvät leffakanavat. Jos karanteeniin joutuu niin kyllä täällä pärjää :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      338
      3999
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2277
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      95
      1415
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      50
      1089
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      336
      984
    Aihe